shaked_211
הייייייייי סורי שנעלמתי קצתתת..
אבל הכל בגלל המבחנים :/
אז הנה פרק ארוךךךךך... תהנוווו! :)

love in the city-פרק 31 ♥

shaked_211 04/02/2014 1945 צפיות 8 תגובות
הייייייייי סורי שנעלמתי קצתתת..
אבל הכל בגלל המבחנים :/
אז הנה פרק ארוךךךךך... תהנוווו! :)

**בוקר הטיול**
קמתי בערך ב- 6:00 בבוקר כי מכריחים אותנו לבוא בעשרים לשמונה…  והוא בסוף יהיה שלושה ימים! ווהוו כי יש סופה ואנחנו לא נוכל לחזור ככה…
הלכתי להעיר את כולם… לבשתי את זה (ברציתי להוסיף-http://www.polyvore.com/cgi/set?id=93094878)
וסידרתי את השיער, לבשתי גם צעיף בד שחור, והכנסתי למזוודה הקטנה שלי גם עוד כמה צעיפים כובעים וכמובן מעיל.
ירדתי למטה וכולם כבר ישבו בשולחן ואכלו, הצטרפתי אליהם ואכלתי גם, רן הסיע אותנו לבצפר וכל אחד הלך לשכבה שלו.
"היי! יואו אני מתרגשת באלי כבר לעשות סקי! ולגלוש ומלחמת כדורי שלג! אעאעא!" אמרתי לאגם ודניאל שהיו בשוק ממני וההתלהבות שלי.
"חחחח תרגעייי! מבטיחה לך נעשה הכי כיף בעולם!" אגם אמרה לי וצחקנו.
"אמאלה! אני רוצה את זה כבר!" אמרתי שוב ופתאום שמעתי קול מאחוריי
"רוצה מה?" זה היה רון אבל אני בכל זאת קפתי במקום כי נבהלתי.
"וואי הבהלת אותי מפגר!" אמרתי לו.
"חחחח ומה את רוצה כבר?"
"להיות… איתך… בסקי!" אמרתי לו בהתחלה בחושניות ואחר כך הרסתי הכל חחחח הוא היה בהלם.
"אחר כך אני מפגר" הוא אמר ונישק אותי נשיקה קטנה.
"רוצה אני יבריח אותך לאוטובוס שלנו?" הוא שאל בשקט.
"הלוואי!" אמרתי וחיבקתי אותו.
"מסודר" הוא אמר וקרץ לי והלך.
"רואה מה היא תעשה לנו בחרמון! תנטוש אותנו לטובת חבר שלה!" אגם אמרה ועשתה את עצמה נעלבת.
"חחחח כפרה שלי נראלך אני ינטוש אותך אי פעם?!" שאלתי וחיבקתי אותה ודניאל הצטרפה.
הגיע הזמן שהינו צריכות לעלות לאוטובוס, עמדתי לעלות, אבל בדיוק מישהו משך אותי אחריו.
"בואי מהר!" רון אמר לי.
"המורה כפרה עלייך האוטובוס שלה נסע והיא לא יכולה לעלות לשום מקום אחר היא יכולה לעלות לאוטובוס שלנו?"
"ובמקרה היא גם חברה שלך?" המורה הזאת שאלה..
"איך את יודעת?!" רון שאל אותה.
"יש דברים שאני יודעת רון… וכן בסדר" המורה אמרה.
"תודה נשמה" הוא אמר לה ונדחפנו פנימה בין כולם, ישבנו בספסל האחורי, רון ישב מצד אחד שלי ולירן מהצד האחר.
'ילדים! שבו במקום אנחנו מנסים להתחיל בנסיעה!' אמר איזה מדריך פלצן אחד ברמקול של האוטובוס אבל אף אחד לא הקשיב לו וכולם המשיכו לעמוד ולדבר, אז פשוט התחלנו לנסוע.
"אוףף אין לי כוח לשלוש שעות!" אמרתי ונאנחתי ונשנעתי על רון.
"אז את כנראה לא היית אף פעם באוטובוס שאני ולירן נמצאים בו" הוא אמר וחייך חיוך תחמני.
"מה זאת אומרת?" שאלתי ללא הבנה.
"לירן תדליק תמוזיקה!" הוא אמר לא חצי בצעקה ופתאום נשמעה מוזיקה ממש חזקה וכולם התחילו לעשות משסיבה כזאת, זרמתי איתם חחח… התחלנו לרקוד והכללל..
דווקא שהשלוש שעות עברו מהר חח
הגענו לאיזה קיבוץ אחד ליד החרמון, הביאו אותנו לאיזו אכסנייה, התחלקנו לחדרים ובסוף יצאתי עם אגם ודניאל, ולמזלנו קיבלנו את אחד החדרים הגדולים 
האמת ממש רציתי להיות עם רון אבל זה בנים בנות.. וממש באגפים מרוחקים.
סידרנו את הבגדים וכל שאר הדברים ויצאנו החוצה להרצאה מהמורה -,-
"כמו שכבר אמרתי… כיבויי אורות ב- 12:00, אין להסתובב במגורים אחרים אחרי השעה 22:00, וכמובן מחר כולם פה ב- 9:00, ועוד דבר אחד! ארוחת בוקר ב- 8:00 , צהריים ב- 13:00 וערב ב-19:00, בילויי נעים" המורה אמרה ואני ישר הלכתי לאגם ודניאל ושלושתנו צרחנו ביחד 'קניון!' וקפצנו במקום כזה, חחח כן, משוגעות אנחנו!
רצנו לחדר להתארגן טיפה, מרחתי אודם, אייליינר, מסקרה ומעט סומק כי בכללי ישלי טבעי.
"סיימתי! עד שתתארגנו שתי פדלעות שכמוכן, אני אצל לירן ורון" אמרתי והן זרקו עליי כרית.
החזרתי להן ויצאתי, וואו כמה יש ללכת פה…
כולם הסתכלו עליי… טיפה מטריד O.O טוב טיפה מוזר לראות בת באזור בנים, אבל אני לא חייזר…
דפקתי על הדלת של החדר של הבנים, איזה אחד שאני לא מכירה פתח לי, נראה ערס…
"היי..? זה לא החדר של לירן ורון?" שאלתי אותו.
"כן, אני איתם בחדר " הוא אמר.
"ומי.. אתה?"
"את זה אני אמור לשאול אותך!"
"אני אור אחות של לירן"
"אני אריאל חבר של לירן"
"טוב יופי עכשיו אפשר לראות אותו?!" שאלתי חסרת סבלנות.
"כפרה למה בעצבים?"
"שתוק או שתחטוף כאפה איפה לירן ורון?!"
"לא פה"
"תודה רבה! ביי" אמרתי בציניות והלכתי לכיוון הכניסה.
**נק' מבט אריאל**
וואי בואנה לא ידעתי אחות של לירן כזאת כוסית וואלה הייתי עושה אותה…
אבל אם לירן מגלה משהו כל שלישית דנינו הורגת אותי..
"רון! איזה אחת כוסית אור נראלי באה היום לחדר שלנו… ביקשה אותכם משהו העפתי אותה" אמרתי לו והוא הסתכל עליי בהלם ואז הוא נהיה עצבני.
"איך קראת לה?!" הוא שאל ובא לתת לי אגרוף אבל עצרתי אותו מהר.
"מה יש לך?!"
"היא חברה שלי יהומו"
"פשש אחי הסתדרת" אמרתי לו והוא גיחך.
"מה אתה צוחק?!"
"סתם זה שאתה מקנא בי"
"מי מקנא בך יגיי"
"יש לי חברה.." הוא אמר.
"זה לא מוכיח כלום!" אמרתי והלכתי משם… וואלה יכול להיות אני מקנא בו… אבל דבר אחד לא מסתדר לי… איך זה יכול להיות שהם חברים והיא אחות של לירן?
**נק' מבט אור**
וואי האריאל הזה הרס לי את כל היוםםם! אפילו בקניון אני לא הלחתי לשכוח איך הוא דיבר אליי! בן כלב… חזרנו בערך ב- 16:00 מהקניון והתחלנו לסדר את הבגדים שקנינו בארון.
"בנות הלכתי לרוני"
"טוב ביי.. ונראלי אני אצל אליאור.. סורי אגמי" דניאל אמרה.
"בדד אלך… רק תפילה.." היא התחילה לשיר ואני ודניאל זרקנו עליה כרית… אצלנו זה מן קטע כזה חח…
המשכנו לריב כרב כריות ובסוף נשמע דפיקה בדלת.
"אקיי מי נראת הכי נורמלי?!" שאלתי בלחץ.
"את!" שתיהן אמרו מהר והתחילו לסדר את עצמן ואת הבלאגן.
"היי!" אמרתי ישר למי שהיה בדלת.
"אה זה אתה.." אמרתי והלכתי לעזור להן לסדר את הבאלגן.
"אני בכבודי ובעצמי, יאללה אגם את באה?" הוא שאל אותה, אם לא ניחשתן כבר… זה היה אריאל, הילד שבאלי לרצוח מהרגע הראשון שראיתי אותו!
"טוב נפגש אחר כך ביי יפות שלי" היא אמרה ויצאה עם האריאל הזה.
"הוא לא בישבילה" דניאל ישר אמרה.
"מגיע לה מישהו יותר טוב.." אמרתי ואני ודני הלכנו החוצה להצטלם קצת.
בדרך ראינו גם את אליאור אז דני גררה אותו להצטלם גם חחח איזה חמודים הם ביחד! ^^הלכנו לארוחת ערב ובסוף אמרתי:
"טוב דני תהנו לכם אני אצל רון" אמרתי והלכתי משם.
הלכתי לכיוון החדר של רון, לא היה שם אף אחד… אז הלכתי לאיזה מקום עם ספות כזה שיש שם, שמעתי אותו ועוד כמה מדברים…
"אז רון כבר שכבת איתה?" פאק מי זה אני ירצח לו את הצורההה!
"איזה.. הילדה אפילו לא בקטע" הוא אמר, שנייה ואני הולכת לתת לו את הכאפה של החיים.
"נו וכבר חשבתם על זה?"
"אע.. היא אפילו לא בכיוון" הוא אמר… וואי וואי עלה לי על העצבים…
"חחח" הילד הזה צחק… מעניין מיזה… אני חייבת לבדוק המתח הורג אותי! פתאום שמעתי קול מאחוריי: "מה את עושה פה ילדה?!" זה היה אריאל הזההה יואוווו שיעוף ממנייי!
ואני ממש נבהלתי וצרחתי שם, וכל המבטים הופנו אליי.
טוב נו אין לי מה להפסיד…
"אוקיי! מי זה היה שדיבר עכשיו עם רון?!" צעקתי שם וכולם שתקו.
"יפחדנים אתם מפחדים מבחורה?! או שבעצם בחורות זה רק זיונים בשבילכם לא?!" צעקתי שם ואז אחד אמר: "אני דיברתי איתו! יש לך בעיה?!"
"כן יש לי בעיה מה פתאום אתה שואל הא?!"
"באלי לדאול מה תעשי לי?!" הוא אמר.
"אור לא!" רון צעק אבל אני כבר נתתתי לו בעיטה בביצים והוא התקפל, ואני הלכתי משם בהליכה סקסית בכוונה בשביל לעצבן את רון.
"אור!" הוא צעק לי אבל התעלמתי ממנו.
"אור! בואי הנה מה זה נראלך?!" הוא צעק שוב והמשכתי להתעלם, פתאום הרגשתי יד מושכת אותי אחורה ומצמידה אותי לקיר.
"תעני כשאני לא קורא לך!" רון אמר.
"אתה לא תגיד לי מה לעשות!בטח לא אחריי מה שאמרת!"
"אני לא שואל אותך ומה נראלך שאת עושה?!" הוא שאל עצבני.
"למה מי הוא שישאל כזאת שאלה?! תגיד תודה שהוא גמר רק ככה ולא בבית חולים!" אמרתי לו והוא התקרב אליי עוד יותר, עד שאני כבר נצמדתי לקיר.
"למה היית צריכה להקשיב לשיחה הזאת בכלל?"
"כי לי היה לפחות קצת איכפת מהחבר שלי… אבל כנראה לך לא איכפת בכלל, או שאיכפת לך אבל רק בשביל לשכב איתי אה? וואלה רון.. חשבתי אתה לא כזה" אמרתי ורציתי ללכת משם אבל הוא משך אותי שוב באגרסיביות.
"אני ממש לא כזה… ותמיד איכפת לי ממך" הוא אמר ונישק אותי, התנתקתי ממנו והלכתי משם, מה נראלו כאילו?! שהוא ינשק אותי ואני יסלח לו ?! היה רוצה…
הלכתי הפעם לשלו… נראה מה קורה איתו.
התקדמתי לכיוון החדר שלו, וגם הוא ישב על איזה ספות באזור שלו עם כמה חברים.
"אה אור מה קורה?"
"בסדר.. משעמם לי ונטשו אותי" אמרתי לו וכל החברים שלו הסתכלו עלינו.
"טוב בואי שבי" הוא אמר והתישבתי עליו בכוונה חחחח…
"לא עליי סתומה!" הוא אמר.
"מה זה לא מפריע לך? יופי!" אמרתי והתרווחתי עוד יותר וכל החברים שלו צחקו.
"אור!!!" הוא צעק ואני צחקתי וישבתי על הידית של הספה.
כולנו דיברנו, והעברתי איתם את הזמן.
"טוב שלבי זזתי לישון" אמרתי לו.
"לילה טוב כולם" אמרתי להם ועמדתי ללכת אבל אז מישהו שאל:
"ללוות אותך?" זה היה ליאור, תאמת אני לא ממש מכירה אותו.. כאילו שלום שלום כזה.
"רק אם באלך" אמרתי באותו זמן ששלו אמר:"לא"
"אני מקשיב לה" הוא אמר וקם והלכנו ביחד לכיוון החדר שלי.
דיברנו קצת בדרך וסיפרתי לו על רון.
"וואי איזה זבל" הוא אמר בסוף.
"תספר לי על זה" אמרתי לו והגענו לחדר שלי.
"טוב אתה רוצה להכנס?" שאלתי אותו.
"רק אם אין לך בעיה" הוא אמר.
"חחח הצעתי לך לא?"
"אז יאללה" המשכנו לדבר ובסוף הוא הלך, התקלחתי מקלחת קצרה, בכל זאת אכסנייה :/
והחלפתי לפיג'מה טרנינג.
צפיתי קצת בטלויזיה הקטנה שהייתה שם וחיכיתי שאגם ודני יחזרו, אחרי חצי שעה קיבלתי הודעה משתיהן:'אני ישנה אצל אליאור<3' ו-'אני ישנה אצל דניאל ' (ילד מהשכבה)
אוףףףף מה אני ישנה לבד?!?!
'ליאור?' שלחתי לו הודעה.
'מה קרה? לא נרדמת?'
'לא… ואגם ודני לא ישנות איתי היום ויוצא שאני לבד היום ' שלחתי לו.
'חחח מה את רוצה שאני יעשה?'
'שתבוא!'
'בסדר דקה אני אצלך' הוא רשם… לא נראה לי שזאת טעות.. או שכן?
אחרי דקה הוא באמת בא ושמעתי דפיקה בדלת.
"היי ליאורי" אמרתי ישר ועוד פעם ראיתי אותו!
"מי זה ליאור? הוא צריך להגיע?!" אריאל שאל בעצבנות.
"לא.. מה אתה רוצה?"
"שתפסיקי לשקר"
"ואני רוצה להיות עכשיו בחו"ל זה עוזר לי במשהו?"
"אור!"
"הוא צריך להגיע…"
"מי זה?"
"מהשכבה שלי. עוד משהו אדוני החוקר?"
"כן, הוא לא יושן פה"
"סליחה?!"
"מה ששמעת!"
"מי שואל אותך?! גם ככה יש לי את שלישית המעצבנים"
"לקרוא להם כדי שהם יגידו לך לא?"
"לא!!!"
"אז הוא לא ישן פה!"
"אבל אני לא רוצה לישון לבד.." אמרתי ועשיתי פאפי פייס, אין אחד שזה לא עובד עליו!
"אז אני אשן פה" נאנחתי וחשבתי קצת, זה או הוא או לבד… אבל מפחיד לבד! *~*
"טוב…." אמרתי, ובדיוק נשמעה דפיקה בדלת, אריאל הלך לפתוח.
"אממ איפה אור?" הוא שאל.
"לא פה ביי" אריאל אמר לו וסגר את הדלת.
"חחחח זה לא יפה!" אמרתי והלכתי לפתוח.
"ליאוריי!" קראתי לו.
"אז את כן פה.."
"כן.. לא מרשים לי לישון עם מישהו אחר… אז ביוש נתראה מחר חח" אמרתי לו והוא צחק, נישקתי אותו בלחי וחזרתי לחדר, צחצחתי שיניים וסידרתי את המיטה.
"אז אריאל בן כמה אתה?"
"את מתחילה איתי?"
"שתוק דפוק!"
"חחח צוחק איתך יעצבנית… בן 17 בי"א. ואת?"
"בת 16 בי'" אמרתי, דיברנו עוד קצת ובסוך הלכנו לישון.


תגובות (8)

ץמשיכיי

04/02/2014 13:33

תמשייכי

04/02/2014 13:45

תמשיכיי

04/02/2014 14:32

המשך דחוףףף!!

04/02/2014 15:14

תמשייכיי

04/02/2014 23:15

מושלםםםםם

05/02/2014 00:53

זה סיפור מושלםםם תמשיכיי

05/02/2014 04:09

תמשיכיייייייייייי

05/02/2014 06:11
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך