shaked_211
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=110066032 זה מה שאור לבשה למועדון.
*** לפני הכל! שאף אחת מכן לעולם לא תעשן או תשתכר או סמים או משהו! זה ממש מסוכן, ממכר, ושתדעו שאפשר לאבד הכרה תוך כדי שינה כששותים! ואז להיחנק! וזה ממש מסוכן!
ולחפירות הקבועות: חחח...
וואוווו בנות, תקשיבו אני לא מאמינה שיש לי כ"כ הרבה תגובות.. חח אני זוכרת פרקים עם 3 תגובות רק!
אז בשבילכן... מוקדש לסוואגית סלינטור :) היא קוראת ממש ישנה שליייי חחח... ואל תכעסו עליי!!! פרק הבא מוקדש למישהי אחרת! אז תחכו בסבלנות ;) <3
ועכשיו עוד שאלה ממממש קטנה, עם מי אתן רוצות שאור תהיה, עם כל בן מהסיפור...

love in the city-פרק 33 ♥

shaked_211 06/02/2014 1995 צפיות 9 תגובות
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=110066032 זה מה שאור לבשה למועדון.
*** לפני הכל! שאף אחת מכן לעולם לא תעשן או תשתכר או סמים או משהו! זה ממש מסוכן, ממכר, ושתדעו שאפשר לאבד הכרה תוך כדי שינה כששותים! ואז להיחנק! וזה ממש מסוכן!
ולחפירות הקבועות: חחח...
וואוווו בנות, תקשיבו אני לא מאמינה שיש לי כ"כ הרבה תגובות.. חח אני זוכרת פרקים עם 3 תגובות רק!
אז בשבילכן... מוקדש לסוואגית סלינטור :) היא קוראת ממש ישנה שליייי חחח... ואל תכעסו עליי!!! פרק הבא מוקדש למישהי אחרת! אז תחכו בסבלנות ;) <3
ועכשיו עוד שאלה ממממש קטנה, עם מי אתן רוצות שאור תהיה, עם כל בן מהסיפור...

נכנסנו לאכסנייה וכולם ישר רצו לאיזה מקום , מעניין למה…
"חאן כולם הולכים?" שאלתי את דני שהייתה לידי.
"לא יודעת בואי נבדוק" היא אמרה והלכנו עם כולם. אז הקטע הוא שאני נמוכה וכולם גבוהים, אז איך אני אמורה לראות משווו?!?! התחלתי להדחף בין כולם עד שהגעתי לרן.
"רנוש מה קורה פה?"
"איזה ילד אחד תכנן לשפוך דלי מים על חבר שלו, והוא בטעות שפך את זה על מורה חחח" הוא אמר וצחקנו, מי הדפוקקקק?!
"טוב דני בואי ננוח קצת יש היום מסיבה זוכרת? נראלי בשבע"
"אהה נכון! זה במועדון פה נכון?"
"אהא" אמרתי לה והלכנו לחדר, ישנו קצת והתחלנו להתארגן, לבשתי את זה (ברציתי להוסיף) והתאפרתי,
סומק טיפה, אייליינר וממש מעט מסקרה.
"אני מוכנה" דני אמרה.
"גם אני" אמרתי וסידרתי עוד קצת את השיער.
"אגב איפה אגם לא הקשבתי לה חח" אמרתי.
"חחחח היא אצל דניאל" היא אמרה ואני הנהנתי. יצאנו מהחדר אחרי שלקחנו כמובן אייפון ונעלנו את החדר.
הזמנו מונית והגענו למועדון; המסיבה עוד לא התחילה, אז תפסנו בינתיים מקום על הספות, אחרי כמה זמן הגיעו כל הבנות שהן חברות שלי, וגם כמה בנים ישבו איתנו,ישבנו במעגל כזה חצי ספות וחצי כיסאות ושולחן באמצע, המסיבה כבר התחילה ואחרי עשר דקות אחד הבנים הביא שתייה.
"מתקדמים פה לאנשהו אה ירין?" שלי אמרה וכולם צחקו, מזגתי לכולם שתייה וגם לי,
שתיתי אותה, היה לה טעם קצת מוזר… אבל זה נותן הרגשה טובה אז למי איכפת?!
המשכתי לשתות את כל הכוס, ואז עוד כוס ועוד אחת…. עברה כבר שעה, והלכתי לרקוד עם איזה אחד שלא הצלחתי כבר לזהות מיזה.. ראיתי מטושטש… הוא התחיל להתקרב אליי אז פשוט נעלמתי לו בין כולם.
רציתי למצוא את רן… כאב לי הראש בטירוף כבר. נווו איפה הילד הזה?! כוסעמקק אני לא רואה טוב!
"רןן?!!!!" התחלתי לצרוח.
"את מחפשת את דנינו?" אחד שאל מאחוריי.
"כן איפה הוא?" שאלתי.
"בבר שם" הוא הצביע לי על איזה מקום התקדמתי לשם.
"רן?"
"כן אור מה קורה?" הוא אמר ונראלי ישבה עלוי מישהי.
"אנ…" התחלתי להגיד והמעצבנת הזאתי כבר משכה אותו לשירותים! אוחחח נוו!
התחלתי ללכת לחפש את לירן או שלו! מישהו!! .
הסתובבתי בכל המועדון ולא מצאתי אותם…
"אור?" שמעתי מאחוריי ופתאום מישהו נגע בי.
"מה?!" נבהלתי והסתובבתי. פאק אני לא יודעת מיזה!
"את בסדר?"
"כן אני לגמרי בסדר מי שלא תהיה" אמרתי בקול שיכור רצח.
"את לא מזהה אותי?!" הוא שאל בפתע.
"למה שאני אזהה אני רואה מטושטש חחח"
"וואי וואי חכי אחים שלך יודעים מזה.." פתאום הבנתי מיזה… אריאל.
"לא איכפת לי מאחים שלי!" אמרתי ורצתי… לא יודעת לאן, מתעלמת מכולם.
הגעתי לאיזה מקום מבודד במועדון, ואיזה מישהו בא לידי.
"אור? מה את עושה פה לבד?! את נורמלית?!" הוא אמר, הפעם ישר הבנתי שזה רון.
"אני נורמלית" אמרתי שוב באותו הקול.
"את בסדר?" הוא שאל ברכות והתקרב אליי, אוטומטית התרחקתי.
"אני בס.." לא השלמתי את המשפט וכבר הרגשתי את ראשי מכה ברצפה.
**נק' מבט רון**
לא היה לי כוח לכולם… אני מתגעגע לאור, אני לא מאמין שאמרתי את זה… וואלה באמת יצאתי זבל.
הלכתי לצד כזה מרוחק מכולם במועדון, ופתאום ראיתי אותה, אבל משהו בה היה מוזר.
"אור? מה את עושה פה לבד?! את נורמלית?!" אמרתי לה מהר, הכל יצא פתאום מרוב דאגה.
באלי לנשק אותה! אבל משהו עדיין לא נראה בה בסדר..
"אני נורמלית" היא אמרה בקול שיכור כזה, וואה וואה רק זה מה שחסר לי… היא השתכרה.
"את בסדר?" שאלתי חלש כזה והתקרבתי אליה, היא התרחקה ובקושי הספיקב להגיד משהו ופשוט נפלה על הרצפה.
הרמתי אותה מהר ורצתי ללירן.
"לירן!!!" צעקתי לו.
"מה יש רון התגעגעת?" הוא שאל, טמבל זה באמאשלי.
"לא מטומטם אור התעלפה!" צעקתי שוב ואז הוא יצא מהבועה שהוא היה בה.
"מה?! מה קרה לה?! היא שתת משהו?!"
"כנראה… הלכתי לפינה שם וראיתי אותה ופתאום היא התעלפה!"
"תניח אותה פה נשפוך עליה מים או משהו" הוא אמר.
"מה אתה רציני צריך לקחת אותה לבית חולים! ואם שמו לה משהו באלכוהול?!"
"מאיפה לי!" הוא אמר.
"מה אתם מפגרים תתקשרו למד"א!" איזה אחת צעקה מאחורינו, נראלי דניאל חברה שלה.
"מה זה מד"א?!" לירן שאל והחזיק את הטלפון וכולנו הסתכלנו עליו במבט של :'נו באמת'
"אהה 102" הוא אמר וכולנו צעקנו:"לאאא!"
"חחח עבדתי עליכם זה 101" הוא צחק והתקשר, וואלה זה יכול להיות ציני גם כשמישהו גוסס לו מול הפרצוף.
האמבולנס הגיע ובינתיים עשו לה בדיקת דם או משהו אנאערף…
"היא בסדר לא צריך לקחת אותה לבית חולים… רק תתנו לה לנוח עכשיו ותזכרו כולכם לא לשתות יותר!"
"כן מהשתגיד… ויש מצב אתם מקפיצים אותנו לאכסינייה פה? זה בידיוק שתי דקות" הוא אמר
"בסדר, אבל אני מודיע מראש יכול להיות שתרדו באמצע הדרך" הוא אמר והתחלנו לנסוע.
הגענו לאכסנייה ולירן השכיב אותה במיטה והלך חזרה למועדון, אני נשארתי איתה.
הסתכלתי עליה, כמה שהיא יפה… אני לא מאמין שאולי אני אאבד אותה.
ראיתי אותה פתאום מתחילה קצת לזוז ולפקוח עיניים.
"רון?" היא שאלה צרודה.
"סופסוף קמת" אמרתי לה והיא חייכה.
"חח וואו מה קרה לי?"
"את לא זוכרת?" שאלתי.
"לא… ומתפוצץ לי הראש!" היא אמרה.
"טוב אז תשני אני לא אפריע לך" אמרתי, למרות שבתכלס.. רציתי להשאר איתה שם.
"לא זה בסדר, לפחות תשאר איתי עד שאני נרדמת… פליז!" היא אמר.
"חחחח בסדר יפה קטנה" אמרתי לה, היא הלכה להתארגן ואחרי חצי שעה היא נרדמה והלכתי לישון בחדר שלי.


תגובות (9)

או מיי גאד!! זה ממש ממש ממש טוב וקצת מלחיץ… מחכה להמשך!

06/02/2014 13:16

פרק הבא מוקדש לי אני הקוראת הראשונה שלךךך פליזזזז
אגב פרק יפה כרגיל ולירן הזה…. אני מחכה לזה
שהיא תקבל על הראש מאחים שלה

06/02/2014 13:24

הסיפור שלך מושלם איך לא יהיו הרבה תגובות?:0

06/02/2014 14:48

מושלם תמשיכיייייייי

06/02/2014 22:36

היא תיהיה מושלמת עם כל אחד שתבחרי לשים איתה
ותמשייכיי

06/02/2014 23:49

תמשיכייי

07/02/2014 07:19

תמשיכי

07/02/2014 07:34

אני רוצה עם ליאור ככה קוראים לו נכון? חבר של שלוי שהיה אמור לישון איתה או אם מישו חדש שהאחים שלה לא יואהבו ;)
חייייייייייייייייייייייייייייייייים שלי איזה כיף לי הקדשת לי את הפרק ^-^
תמשיכיייייייייייי

07/02/2014 09:02

בבבקשה שתהיה חברה של רון !! לדעתי הם הכי מתאימים !!
בבבקשה תמשיכי!!!

07/02/2014 13:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך