shaked_211
היוששש מקווה שתאהבו, אני מפצה על כל הזמן שלא כתבתי פרקים, אוהבת ♥
תגובות וממשיכה! ♥

love in the city-פרק 8 ♥

shaked_211 26/12/2013 2004 צפיות 6 תגובות
היוששש מקווה שתאהבו, אני מפצה על כל הזמן שלא כתבתי פרקים, אוהבת ♥
תגובות וממשיכה! ♥

נכנסנו לחדר אוכל וישבתי ליד שלו ורון, ומולי ישב תנחשו מי? נאור! וייהיי איזה כיף ליייי :/
כל הזמן הוא תקע בי מבטים ואני כולי מתעלמת ממנו או יותר נכון מנסה להתעלם, עד שרון קלט את זה והוא דפק לו מבט של: 'אם לא תפסיק עכשיו אני קורע אותך' ולאט לאט נאור הפסיק.
הלכנו להביא את האוכל וחזרנו להתיישב, אף אחד לא דיבר, הייתה אווירה מבאוסית כזאת…
"טוב יאללה מה נהיה פתחו פה!" לירן אמר.
"פתחו פה ותסגרו עיניים" מילמלת אחריו, רון הסתכל עליי וגיחך ונאור נהיה עצבני.
יאללה שיקפוץ לי למה מי הוא בכלל?! שיגיד תודה שהוא בכלל פה!
"טוב אז לאן הולכים אחר כך?" מאור שבר את השתיקה.
"למועדון הזה ליד החוף שם בקצה הטיילת" שלו אמר.
"אויי אני חייבת להחליף בגדים!" אמרתי "או שאני ישאר עם הקצר הזה…" הרהרתי לעצמי כדי לעצבן אותם.
"אור שתקי." לירן אמר והוא רון ושלו נעצו בי מבטים עצבניים.
"אוקיי אני יחליף לחולצת בטן! סוו וואט?!" אמרתי ורון החוצפן הזה צבט לי את המותן בצד כזה ואני ישר קפצתי והתישרתי.
"יותר טוב עכשיו את כמעט בגובה העיניים באמת אם היית לוקחת 15 ס"מ אורך של עקב אולי היית מגיעה" אמר ונתתי לו כאפה קטנה בעורף.
"חחח חיימשלי את יודעת שאני אוהב אותך נכון?"
"נכון!" אמרתי.
"אז תחליפי למשהו שלא תראי בו כמו זונה…" אמר.
"you are a shit" אמרתי לו ונתתי לו נשיקה בפה, הוא צחק וחזר לכולם.
עליתי לחדר והחלפתי לג'ינס קצר אבל לא יותר מידי כדי שלא יהרגו אותי, וחולצה נופלת לצד, עברתי ממש טיפה על האיפור וחזרתי לכולם.
"אור, בואי דקה" רון קרא לי.
"כן?"
"את רוצה שיהיה חדר רק לשנינו נכון?" אמר והנהנתי וחייכתי.
"יש חדר?!" שאלתי בהתרגשות.
"אממ.. לא, אבל אם רן יסכים לך זה הולך"
"לא אם רן מסכים לך זה הולך"
"לא תבקשי ממנו את, מקסימום את תצאי עם קצת כאפות, אבל אני אצא משם עם פנס בעין ושבר" אמר, וואלה הוא צודק, יש משהו במה שהוא אומר.
"טוב, יש לך מזל שאני יודעת מה להגיד לו" אמרתי והלכתי לכיוון רן שחיכה בצד עם אגם.
"אממ… רן אני יכולה שנייה לדבר איתך?"
"כן" אמר.
"לבד?" שאלתי והסתכלתי על אגם.
"מה את שומרת ממני סודות?! חוצפנית אני יראה לך מזה אחר כך!" אמרה לי ונתנה נשיקה וחיבוק לרן.
"אוקיי אתה יודע שאני עם רון. ואנחנו רוצים חדר ביחד!" אמרתי מהר והו חטף שוק.
"אתם מה?!!" צעק עליי, אמאלה הוא נראה מזה עצבני.
"אנחנו רוצים חדר לבד, ותחשוב על זה, זה גם משתלם לך, אתה יכול לעבור לחדר שלנו במקומי" אמרתי.
"עם אגם?" שאל.
"כן" אמרתי והסתכלתי עליו בפרצוף מתחנף שואל כזה…
"טוב אבל בתנאי אחד! אתם לא עושים כלום בחדר!" אמר וחיבקתי אותו ישר.
"רונייי!" באתי וקפצתי עליו על הגב.
"הוא הסכים?"
"כןן!!! אבל בתנאי!" אמרתי.
"איזה תנאי?" שאל.
"שאנחנו לא עושים כלום בחדר חחח" אמרתי.
"אז עכשיו אני לא רוצה" אמר והוריד אותי מהגב, נתתי לו כאפה והוא צחק וחיבק אותי.
"סתם יפה שלי צוחק איתך" אמר קרץ לי.
"וואי לפעמים אני חושבת שיש לךפיגור" אמרתי והוא נישק אותי.
"ועכשיו?"
"קצת פחות" אמרתי והלכנו עם כולם למועדון, בדרך עצרנו בכמה חנויות שאני ואגם ראינו דברים מדהימים!!! אז קנינו והכרחנו איזה נהג מונית שנשלם לו כסף שיביא את זה למלון שישימו בחדר שלנו חחח…
המשכנו למועדון ונכנסנו פנימה, היה מלא מוזיקה, ריח של סיגריות ואלכוהול… למה נראלי שזאת טעות להכנס לפה?! נדבקתי לרון כשאיזה מסטול אחד עבר לידי, ורון צחק.
"חחח תרגעי אין לך מה לדאוג את איתנו" אמר ונצמדתי אליו עוד יותר.
"אז מה הוא מלחיץ רצח!" אמרתי והמשכנו ללכת עד שהגענו לספות שם וכולנו התיישבנו ביחד, פגשנו שם את כולם וגם אבירן היה שם עם חברים שלו, היינו שם אשכרה חמולה חחח
"להביא לכם משהו?" שאלה איזו מלצרית/זונה שם.
"כן כפרע תביאי 11 שוטים" אמר אבירן.
"אוו אוו מה אנחנו לא שותות?!" שאלתי וכולם אמרו לי ביחד: "לא!"
"למה תנו לילדה לשתות קצת היא רוצה" אמרה.
"תקשיבי לי טוב הן לא שותות נקודה!" שלו אמר והיא טיפה נבהלה ממנו והלכה להביא את השוטים.
תכלס היא רק רוצה לקדם מכירות…
"11 שוטים בשבילכם" אמרה אחרי חמש דקות והביאה את השוטים.
כולם לקחו חוץ ממני ומהבנות, אז התחלתי לנסות לשכנע את רון לתת לי לשתות.
"נוו רוני אני מבטיחה לקרוא לך רון אהבת חיי המושלם בטלפון" אמרתי והוא צחק ממני, כן… זה היה הניסיון הכי עלוב שלי -,-
"טוב אין לי כוח להסתל עליכם יאללה אתן באות לרקוד?" שאלתי את אגם ודניאל והן הנהנו.
"אל תתרחקו יותר מידי" רן אמר והלכנו משם.
"טוב מי באה לקחת בירה?" שאלתי כשהתרחקנו.
"אבל הם אמרו.."
"מה איכפת לי מה הם אמרו?!" אמרתי והלכנו לבר הענק שהיה שם.
"מה בשבילכן?" שאל הברמן.
"אממ 3 בירות גולדסטאר" אמרתי והוא הגיש לנו את הבירות.
ישבנו טיפה עוד ליד הבר ואחר כך הלכנו לרחבה עם הבירות.
התחלנו לרקוד כמו משוגעות, אבל לאט לאט היו דווקא כמה שהצטרפו אלינו.
"אפשר שלוק?" בא אליי מישהו מאחור, הסתובבתי וראיתי את לירן, אופסייי…
"לא" אמרתי ורצתי משם, ניסיתי להבלע בין כולם אבל הו פשוט רדף אחריי! הוא לא נורמלי!
הגעתי לאיפשהו ליד השירותים שם ופתאום מישהו הדף אותי לקיר בחוזקה והתחיל לנסת להפשיט אותי.
"דיי תעוף ממני!!!" צעקתי אבל לא כ"כ שמעו בגלל המוזיקה, וואי לירן בבקשה תהיה לא נורמלי לעוד דקה!
הוא הוריד לי את החולצה, למרות שנאבקתי בו עד אפס כוחות,
"יודע מה?"
"מה?" הוא שאל בקול מסטול רצחח!
"קבל את מה שאתה רוצה!" אמרתי לו וזרקתי עליו את הבקבוק שכמעט נשבר עליו… נו באמתתת!
רואים שאני ומרפי חברים. התחלתי לרוץ משם ופתאום לירן תפס לי ביד בין כולם.
"מה את עו… למה את בלי חולצה?!" שאל, אני רק חיבקתי אותו והצבעתי על הסטלן ההוא.
"חכי פה שנייה." אמר והלך אליו, כנראה להרביץ לו.
נשארתי במקומי עדיין עם דמעות, עד שהרגשתי עליי חולצה שמושחלת מהראש שלי.
הסתובבתי לראות מי שם עליי את החולצה, וראיתי את רון בלי חולצה (רארר ^_^), הסתכלתי עליו, הוא נראה כועס… "רון?" שאלתי יחסית בשקט לכל הרעש שהיה שם.
"עזבי.. נדבר על זה אחר כך…" אמר והלך, הסתכלתי לכיוון שהוא הלך ונשכתי לעצמי את השפה התחתונה מלחץ ופתאום מישהו נגע בי מאחורה ואמר: "אור" ואני מזה קפצתי נבהלתי וצרחתי, נראלי ההוא נבהל ממני. ראיתי את לירן ושלו מאחורי צוחקים.
"וואי ימעצבנים! אתם רואים שאני שקועה בכלום ואתם בכל זאת לא באתם אליי מקדימה!" אני מאשימה את כולם רק לא אותי :)
"חח שתקי מפגרת, קיצר פוצצנו תההוא במכות, ועכשיו את אגם ודניאל חוזרות עם אליאור ועידן חזרה למלון" הוא פשוט קבע עובדה וגרר אותי אליהם.
"כחו את העלוקה מפה" לירן אמר ודחף אותי אליהם כשאני משלבת ידיים.
הלכנו למלון ונפרדנו, נכנסתי לחדר שלי ושל רון והחלפתי לפיג'מה והסרתי את האיפור.
שכבתי במיטה וצפיתי בטלויזיה, כנראה שנירדמתי כי אחרי כמה זמן הרגשתי ידיים שמחבקות אותי ושמישהו נישק אותי בראש… כנראה רון חזר, בואו נקווה שהוא ישכח מה היה היום עד הבוקר, כי אנחנו באילת ואני רוצה לכייף לא להיות סגורה בחדר!


תגובות (6)

יש לי תחושה שזה לא רון… תמשיכיייייייייי

26/12/2013 13:23

תמשיכי

26/12/2013 13:52

מושלם

26/12/2013 14:08

תמשיכי!

26/12/2013 14:24

תמשיכי וייש לי תחושה שזה רון עם איזה זונה

27/12/2013 03:53

תמשיייכיייי

27/12/2013 04:08
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך