shaked_211
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=105827882 בהמשך תבינו גם למה זה משולשים ;)
סורי שהפרק נורא נורא קצר, אבל אני יעלה מחר ארוך, ולא היה לי הרבה זמן היום... יש לי מלאאאא מבחנים ובחנים השבוע ... אז תתמודדו עם הפרק חחח
תגובות ♥ ♥ ♥

love in the city-פרק 9 ♥

shaked_211 28/12/2013 1884 צפיות 4 תגובות
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=105827882 בהמשך תבינו גם למה זה משולשים ;)
סורי שהפרק נורא נורא קצר, אבל אני יעלה מחר ארוך, ולא היה לי הרבה זמן היום... יש לי מלאאאא מבחנים ובחנים השבוע ... אז תתמודדו עם הפרק חחח
תגובות ♥ ♥ ♥

התעוררתי בבוקר וראיתי את רון ישן, הלכתי לצחצח שיניים ולהתלבש וכשיצאתי ראיתי רק את שלו ולירן בחדר.
"יש סיבה לזה שאתם פה?" שאלתי.
"כן" לירן אמר, אוקיי הם כן זוכרים…
"אזז… מה… קורה?" שאלתי.
"מעולה מה איתך?" שאל שלו בציניות.
"אני בסדר, מה רציתם?" שיחקתי אותה ראש קטן.
"את באמת שואלת?!" צעק עליי לירן.
"מה אתה רוצה?" אמרתי בשקט והמשכתי לעשות חלק מהסידורים שלי.
"תסתכלי לי בעיניים כשאני מדבר איתך!" צעק עליי שוב.
"מה עובר עלייך?! טוב אין לי וח אילכם ירדתי לארוחת בוקר" אמרתי ועמדתי לצאת, ואת מי אני רואה בלובי שליד החדר שלי?! את רון עם האייפון.
"הם סיימו לדבר איתך?" שאל.
"לא." עניתי.
"אז תחזרי, הם השביעו אותי לא לתת לך לעבור" אמר, חזרתי נאנחת ועצבנית.
"מה קרה חזרת על ארבע?" שאל שלו כדי להתגרות בי,והוא ולירן צחקו.
"שלו אתה ככה קרוב מלחטוף ממני כאפה" אמרתי והם עוד יותר צחקו.
"טוב שתקוו! קיצר אני צריכה יותר להקשיב לכם וזהו"
"ו.." שלו אמר.
"מה ו..?! מה עוד?!" שאלתי.
"את נשארת במלון היום"
"לא! נראלכם??! גם אם תשימו עליי מליון ואחד שומרים אני אלך למועדון ןלא יתקע עם הצוות בידור המפגר הזה!" אמרתי והם צחקו.
"טוב.. יש עוד אופצייה, קצת מחמאות ואת משוחררת היום" אמר לירן וגילגלתי עיינים ואמרתי:
"טוב, אתם האחים הכי מדהימים מהממים וחתיכים בעולםם!" אמרתי והוספתי:" אפשר ללכת?!"
"כן" לירן אמר והלכתי בעצבים לדלת, בדיוק שהיא נסגרה שחכתי שאין לי את הכרטיס כניסה הזה עליי!
דפקתי בדלת והאחים הדפוקים האלה עוד שואלים: "מי זה?"
"שירות חדרים" עניתי בקול אחר.
"שנייה" אמרו ופתחו את הדלת, ישר נכנסתי ולקחתי את הכרטיס.
ירדתי למטה לחדר אוכל, הפעם ישבתי עם אליאור, רון, אגם, רן, ודניאל. במצע גם ניר (אח של אגם) הצטרף אלינו, כל הארוחה הוא הסתכל עליי במבט בוחן/ מרוצה כזה.. עד שנשבר לי ממנו ואמרתי:
"רוצה חתימה? פוסטר? משו?" שאלתי והוא ישר הוריד את המבט.
"חחח את יודעת שאני חולה עלייך?" רון לחש לי באוזן ואני חייכתי.
"אחר כך יש לי הפתעה בשבילך טוב?" שאל.
"כןן! מה זה?!" שאלתי.
"חכי ותראי, אהה ותחליפי לבגד ים, ואנחנו הולכים עם אחים שלך" אמר, אוקיי אין לי מושג מה זה…
סיימנו את האוכל, עלינו לחדרים לבשתי בגד ים כזה (ברציתי להוסיף) ורון לבש מכנסי גולשים כאלה…
"אוקיי, עכשיו תגיד לי לאן הולכים" אמרתי.
"לא. עכשיו בואי הם מחכים לנו למטה"
"ולמה אגם ודניאל לא באות?"
"כי הן לא אוהבות את הדברים האלה" אמר וגרר אותי החוצה.
נסענו לאיזה חוף והיו שם כל מיני עמדות כאלה..
"מה זה?" שאלתי את רון.
"חכי"
"רון אני נשבעת לך עוד חכי אחד כזה אני מורידה לך כאפה" אמרתי והוא צחק, הלכנו לעמדה אחת שם, ואז קלטתי מה אנחנו עושים! אעאעאע! יששש הולכים לעשות מצנח ים! ואבוב! ובסוף כנראה גם סקי מים! ייאייייי עומד להיות כיף!
עבר היום ועשינו את כל הדברים עד שהגיעה השעה שתיים, אני הלכתי לבריכה וכולם הלכו ולכל מיני מקומות אנאערף…
שכבתי על כיסא שיזוף הפעם מתחת לשמשייה, שכבתי לי בכיף עד ש…


תגובות (4)

מושלםםם

28/12/2013 13:39

חחח בהצלחה ;)

28/12/2013 14:21

תמשיכיייי

28/12/2013 23:02

מעניין למה היא עשתה מצנח ים וכל אלה.. חחח
תמשייכיי

29/12/2013 09:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך