היי כולם :) אני מקווה שתתעניינו בסיפור ואם יש תגובות אני אמשיך עוד היום !

Love Love me – 1

14/11/2013 698 צפיות אין תגובות
היי כולם :) אני מקווה שתתעניינו בסיפור ואם יש תגובות אני אמשיך עוד היום !

היי כולם, השם שלי הוא זואי יש לי אח אחד גדול ששמו – לוגן
ואחות קטנה ששמה – דיאנה , אני בת 15 ועוד חודש יש לי – Sweet 16
אאאאאאה ! אני מתרגשת !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" זואי , בוקר ! " שמעתי את קולה של דיאנה
" מ..מה ? מה השעה דיאנה?" שאלתי, או ליתר דיוק.. מילמלתי
" 06:00 " היא ענתה
זואי : " טוב..", קמתי ללא כוחות מהמיטה והלכתי להתקלח ולצחצח שיניים,
הייתי קצת יותר ערנית אז שמתי בגדים- סקיני ג'ינס וחולצה לבנה, מעל הכל היה ז'קט ורוד עם דוב פנדה במרכז ונעלי ספורט גבוהות, אספתי שיער ועשיתי צמה לצד שמתי את המשקפיים ועוד כמה אקססוריז, לקחתי את התיק, שמתי את הפלאפון ואת הארנק בתיק וחיכיתי שלוגן יסיים להתארגן.
"סיימתי, אני כבר מגיע" שמעתי את לוגן. ראיתי את "אחי היקר" יורד במדרגות – ג'ינס כחול צבעוני, ז'קט צמוד בצבע אפור ונעלי סניקרס גבוהות " יאללה זזים?" הוא שאל
" יאללה זזים .." עניתי.. עמדנו לצאת ואז נזכרתי : " שנייה , מה עם דיאנה ? חח בוא נחכה לה ! "
באותו רגע, דיאנה רצה לעברנו – טייץ שחור וז'קט סגול. והיא אמרה : " חכו לי שנייה, מה אתם שוכחים ממני ?! ", יצאנו מהבית לעבר המכונית של לוגן.
והוא אמר : " קדימה, נערות מקסימות, היכנסו לאוטו " ( בציניות) אני אמרתי " פחחח, ממש "
נכנסנו למכונית והוא התחיל לנסוע מהר ואמר : " נו, איך אני נוהג,…אחיות קטנות ויקרות ? "
אני עניתי : " מה אתה מתלהב, גם ככה עוד חודש תהיה לי מכונית ( אני מקווה) ואתה כולה בן 17 "
דיאנה הוסיפה : " אבל עוד שבוע בן 18 :) " …
אמרתי לדיאנה : " חחח, ואת כולה בת 12 "
דיאנה אמרה : " נו ו…? לפחות אני לא זקנה ממורמרת :) "
אמרתי לה : " אני? את רומזת שאני " זקנה ממורמרת ?!, אני הכל חוץ מזקנה ממורמרת ! "
דיאנה ולוגן חייכו, והוא הושיט את היד אחורה כדי שהיא תביא לו כיף.
אמרתי להם : " איזה יופי, שני האחים ה"יקרים" שלי נגדי ! חחח " צחקנו ביחד
ואז הגענו לבית ספר .
נכנסנו ביחד ואז דיאנה רצה לעבר החברות שלה.
אני אמרתי ביי ללוגן ונכנסתי פנימה, עברתי בשער וחברות שלי קפצו עליי לחבק אותי.
ראיתי את לוגן נוסע חזרה הביתה והמשכתי לדבר עם חברות שלי.
כעבור 5 דקות היה צלצול ונכנסנו לכיתה.
חשבתי " איזה ביאוס זה שאני יושבת ליד מקס" כמו שאני חושבת כל יום.
הוא ואני לא סובלים אחד את השנייה מהיסודי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך