Kokochan
מאפיה* - ארגון פשע.
בתים מסורתיים*- בתי עץ ביפן, הם לרוב בתים מעץ עם דלתות הזזה.
סם ופין כל כך מתוקים~!!
מקווה שתאהבו את הסיפור החדש (:

Love mafia – הקדמה

Kokochan 07/12/2013 1613 צפיות 11 תגובות
מאפיה* - ארגון פשע.
בתים מסורתיים*- בתי עץ ביפן, הם לרוב בתים מעץ עם דלתות הזזה.
סם ופין כל כך מתוקים~!!
מקווה שתאהבו את הסיפור החדש (:

הערות הכותבת:
*הסיפור הוא סיפור צד על פין וסם מהסיפור שלי Love twins. אז כדי להבין יותר את הסיפור ממליצה לכם לקרוא את הסיפור הקודם.
*הסיפור הוא סיפור על הומואים. מי שהומופוב ויש לו בעיה עם זה מוזמן לצאת :)

"בפעם המי יודע כמה, סם, אני לא מסכים שפין ישאר אצלך" דייסון אמר באדישות, מנסה לאפק את כעסו. "למה?" סם התיישב מולו בבית הקפה של בית החולים. "אתה חושב שאני לא ראיתי כמה פעמים ניסית לעשות את הבן שלי?" דייסון נאנח. "אם היית אני גם אתה היית רוצה לעשות אותו, כלומר הוא בדיוק הטעם שלי והמבט הביישן שלו כשאני מוריד…" סם רצה להמשיך אבל דייסון הכה בו בראש. "אל תדבר על פין ככה" הוא אמר בכעס. "דייסון, פין לא יהיה יותר בטוח בשום מקום אחר חוץ מאצלי, ראית מה קרה, אתה חושב שהמאפיה* תזאיר את המצב כמו שהוא? היא לא. הם חטפו את פין פעם אחת, הם יעשו את זה עוד פעם גם אם צ'אד מת" סם אמר ברצינות. "אבל לעומת זאת, אצלי הוא יהיה בטוח. המאפיות פוחדות ממני, אני לא אתחיל לפרט למה, אבל תאמין לי בפעם ההיא שצ'אד התרחק ממני, הייתה לו סיבה, פין יהיה בטוח יותר אצלי" עינו הזהובה של סם התכווצה, הייתה שתיקה מביכה. "בסדר, אני מסכים" דייסון נאנח, לא מאמין שהוא משאיר את הבן היקר שלו להיות בסביבת זאב.

פין הביט בבניין הקומות הענקי והמעוצב. "אתה לא רגיל לזה?" סם גיחך בזמן שהוציא את המזוודות של פין מהמכונית. "עד עכשיו גרתי בבתים מסורתיים* בכפר, עם דלתות הזזה.." פין הביט בסם, הוא התקרב אל אחת המזוודות הגדולות וניסה להרים אותה, סם עצר בעדו במהירות. "אני אסחב עבורך את המזוודות" סם הרים את שתי המזוודות הגדולות בקלילות. הם נכנסו לביתו של סם, הוא היה בקומה האחרונה בבניין הענק. פין הביט סביבו, כמו כלב שהגיע לבית חדש הוא החל לחקור כל פינה בבית. "פין, אתה רעב?" סם הוריד את חולצתו הכחולה, פין הנהן בשקט. הוא הביט בגופו השרירי של סם, ניכר היה כי התאמן הרבה במכון הכושר שהיה בבניין, פין הביט בידיו החלשות ונאנח, סם גיחך וחיבק את פין. "פין, אתה יפיפה" סם חייך, פין הסמיק בחוזקה, "ס-סם אתה קרוב מדי…" הוא הרגיש את ליבו פועם. "תתרגל לזה, כי מעכשיו אנחנו ישנים באותה מיטה" סם חייך חיוך מתוק למרות שפין ידע על התוכניות של סם עמוק בתוך ראשו המעוות. "מה?!" הוא נדהם. "ברוך הבא לחיים איתי, פין" סם נישק את פין נשיקה חפוזה בפה ומיהר למטבח להכין ארוחת צהריים.


תגובות (11)

הו זה כזה חמוד! אני כבר אוהבת אותו :) הוא מזכיר לי מנגה דומה שקראתי אז אני ממש רוצה לקרוא את ההמשך! תמשיכי בבקשה ^^

07/12/2013 01:54

ייאייי יאוי! אני בעד, תמשיכי מיד וכרגע! נשמע ממש יפה… אני אוהב יאוי והגיע הזמן שזה יגיע לאתר הזה.

07/12/2013 01:59

איזו מנגה קראת שדומה לזה ^^? אני רוצה לקרוא XD
בן אדם שאוהב יאוי 3> אכן היה לי חסר קצת סיפורים שונים באתר הזה, ואני חושבת שסיפור עם זוגות הומואים ירענן את סיפורי האהבה באתר הזה D:
אני אמשיך אולי היום יותר מאוחר, אבל בהמשך יהיו מושגים מהסיפור האחר שלי שיבלבלו אתכם אז ממליצה לקרוא את הסיפור לפחות מפרק 24 והלאה כי בפרקים האלו פין וסם נפגשים.

07/12/2013 02:09

חחח סבבה אני גם אוהבת יאוי! זה ממש נותן גוון אחר לכל הסיפורים באתר וזה כיף יותר לקרוא את זה כסיפור מאשר במנגה, אני לא ממש זוכרת אני חושבת שהיה ג׳ונג׳ו רומנטיקה, מיי לוב פריס ועוד אחד ששכחתי את השם שלו וקראתי מזמן, משהו הבובה שהוא הזמין והיא גדלה ואז נוצר ביניהם סיפור… בכל מקרה, אני אחכה לפרק הבא :)

07/12/2013 02:12

מיי לאב פרייס 33> מתה על המנגה הזו, מנגת היאוי האהובה עליי.
בקרוב גם יהיה לי סיפור יאוי של שלגייה, אבל כנראה יותר מאוחר שאהיה קרובה לפחות לסוף של הסיפור הראשון ^^
שמחה שאהבת אני אמשיך מאוחר יותר (:

07/12/2013 02:14

חח גם אני היא אחת הטובות :) באמת?! יא אני אשמח לקרוא כל סיפור שלך ^^

07/12/2013 02:16

ממש אהבתי.
הכתיבה שלך מעולה, התיאורים מצוינים, ו..
תמשיכי

07/12/2013 02:17

וואה תודה ^^ אני אשמח לקרואת חדשה XD" לסיפורים שלי יש קהל קוראים מדלדל XDDDD
בכל מקרה אני מעלה לאתר את הגרסא המצונזרת של הסיפורי יאוי שלי (כל קטעי המיניות למינהן~) כי יש פה ילדים קטנים XD

07/12/2013 02:19

חחח כן כן, צריך לשמור על שפה נקייה!

07/12/2013 02:22

אני לא אחפור ורק אגיד שאת כותבת ממש יפה. יש מקום לשיפור אבל אני אשתוק. כי אין לי את הזכות להגיד את זה בכלל.
קיייייייייייייצר-
תמשיכי.
<3
אלין

07/12/2013 04:27

תמיד יש מקום לשיפור ^^ יש לך את הזכות, זה רק יתן לי אמצעים לשפר את הכתיבה שלי ^-^
כנראה שאני כותבת את הפרק הראשון עכשיו

07/12/2013 04:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך