Kokochan
אז בימים גשומים אלו אין כמו פרק גשם נחמד 3:
קוטטטסו- שולחן שבצדדים הוא מכוסה בשמיכה מחממת.

Love mafia – פרק 2

Kokochan 12/12/2013 955 צפיות תגובה אחת
אז בימים גשומים אלו אין כמו פרק גשם נחמד 3:
קוטטטסו- שולחן שבצדדים הוא מכוסה בשמיכה מחממת.

פין נכנס לשער בית הספר, נזכר בארוחת בוקר במסע השיכנועים שסם לא יקח אותו לבית הספר, פין לא גר אצל מריה ולכן לא היה צריך לקחת אוטובוס מהכפר אל העיר. "פין!" טומו חייך, הוא טפח על כתפו של פין, פין קפץ מעט. "בוקר טוב טומו" הוא חייך, הם נכנסו יחדיו לבית ספר. טומו תמיד הגן על פין יחד עם סוקה, והם תמיד נשארו יחד, טומו וקלייר היו הראשונים שידעו על אהבתם של פין וסוקה, והם קיבלו אותם. קלייר לעיתים גם עודדה אותם להחזיק ידיים. "אין לכם מה להתבייש! אהבה זו אהבה!" היא הייתה אומרת בחיוך. בהפסקה טומו ופין ישבו יחד בגג כדי לאכול, "שמעתי שעברת דירה, לסם הזה…" טומו נאנח, "איך שם?" הוא הביט בפין. פניו של פין התמלאו בצבע אדום, "רגיל, אני מניח…" פין מלמל, "זה נכון שהוא האח הגדול של סוקה?!" טומו הסתקרן, פין הנהן בשקט. "ס-סם, הוא אדם טוב, הוא נדיב אליי, ל-למרות שהוא עושה לי דברים, מוזרים לפעמים…" פין נזכר בפעם הראשונה שלהם לפני כמה ימים, כשרק התחיל לגור עם סם. ולאחר מכן סם המשיך עם זה, סומק קל עבר בלחיו של פין, אוזניו היו אדומות גם כן. "אבל, הוא נותן לי הרגשה, שלא הרגשתי הרבה זמן" פין חייך, נזכר איך כל לילה הם מתחבקים, וכשלפין קר סם מחבק אותו. "הוא שונה מסוקה, בהרבה דברים, אבל אני אוהב את השוני הזה, אני אוהב איך שהוא תמיד לצידי" פין הביט לשמיים, הוא הבין מה הוא אמר והתחיל לגמגם "ס-ס-סליחה, בטח לא רצית לדעת על חיי הפרטיים יותר מדי" פין הסמיק במבוכה וטומו בילגן את שערו. "זה בסדר פין, גם אני הייתי מספר לך אותו הדבר אם הייתי פוגש בבחורה חדשה" טומו צחקק, "יש לי הרגשה, שהכרתי פעם את סם" פין מלמל, "אולי כי הוא היה קרוב לסוקה? הוא נותן לך את אותה ההרגשה" טומו חייך, פין הנהן, כמבין את כוונתו. "אני חושב שיש מעבר לסוקה, כשמדובר בסם" פין חייך. "תודה טומו" הוא צחקק, הם נכנסו במהירות לבית ספר כאשר החל לרדת גשם.
טומו ופין רצו במהירות, מנסים למצוא מחסה. "בוא ניכנס למסעדה הזה!" פין גרר את טומו והם נכנסו במהירות למסעדה כשהם רטובים. "עכשיו אף פעם לא אספיק לאוטובוס" טומו נאנח, "תתעודד, נשתה שוקו חם" פין חייך, למרות הסופה בחוץ הוא נשאר מעודד, כי ידע שיחזור הביתה, למקום חמים. פין הביט בשולחנות, רובם מלאים, הוא הביט על הבר, הברמן היה בעל שיער שחור, כאשר הוא פתח את עיניו הן היו זהובות. "סם?" פין התפלא, הוא לא ידע במה סם עובד, והפתיע אותו כשהוא עובד כברמן. "פין?" סם חייך, הוא יצא מהדלפק והלך לעבר פין. "מה אתה עושה פה?" סם גיחך, הוא הביט בטומו, שיערו הבלונדיני היה רטוב מהגשם. "אנחנו מסתתרים מהגשם" פין צחקק, כל גופו היה רטוב, סם הסמיק מעט במבוכה למראהו של פין. "אז זה החתול הקטן של סם" אחת הבנות, שישבה בבר צחקקה. שערה היה שחור ועיניה היו ירוקות. "הוא כל כך חמוד" היא חייכה, סם הביט עליה במבט עצבני, הוא לא אהב שמסתכלים על פין יותר מדי. "אל תתייחס אליה פין" סם חייך, "אני אקח אותך הביתה, לאן טומו צריך?" סם הביט בטומו, שנראה המום למשמע קולו, "אני יודע הרבה דברים ממה שאתה חושב" סם גיחך. "טומו צריך לתחנת האוטובוס המרכזית" פין הביט בעיניו הזהובות של סם, "המשמרת שלי נגמרת עוד כמה דקות, תשבו בבר, אני אביא לכם שתייה חמה" סם חייך אליהם והם התיישבו, פין התיישב ליד הבחורה שדיברה קודם לכן. "בן כמה אתה?" האישה חייכה, היא לבשה חליפת עסקים בצבע בורדו עם חצאית בצבע תואם. "שש-שש עשרה" פין השפיל מבט, הוא תמיד היה נבוך בקרב בנות שהן לא קלייר. "אז אתה קטן מסם בשלוש שנים, כל כך חמודים. סם אמר שהוא מחזיק חתול בבית, אבל לא ידעתי שהוא מחזיק גור חתולים" היא צחקקה למראה פין, הפנים הנשיות שלו והעיניים השחורות והזוהרות האלו. "איך זה לגור עם סם? אני בטוחה שהחיים לא משעממים כשהזאב הזה בבית" היא גיחכה, פין הסמיק במבוכה כשהבין על מה היא מדברת. "לילי, תפסיקי להפחיד את פין" סם נאנח, הוא הגיש לשניהם כוס שוקו חם. "פין לא מפחד ממני, נכון פין?" היא הביטה בו בעיניה הירוקות, "ל-לא, את דווקא נחמדה" פין חייך חיוך קטן, "רואה?" לילי צחקקה, "אני אחזור לעבודה, תהנו" היא נתנה את החשבון וטיפ לסם, ועזבה במהירות את המסעדה. פין וטומו סיימו באותו הזמן את השוקו, "אתה מוכן ללכת פין?" סם חייך, פין הנהן, לושתם הלכו לג'יפ השחור והגדול של סם. פין התיישב ליד סם בזמן שטומו ישב מאחורה.

פין התכרבל בשמיכה הגדולה בסלון, סם התיישב לידו כשהוא מחזיק שני כוסות, באחת שוקו ובשנייה קפה. פין לקח את השוקו החם, הם חלקו יחד את השמיכה והביטו יחד לעבר הטלוויזיה, שבה היה משודר סרט. "קר לך?" סם חייך אליו, פין נד לשלילה. "נעים, חמים" פין חייך. "תמיד בימי גשם, אני ומריה היינו יושבים ושותים תה, מתחממים מתחת לקוטטסו*, כשהייתי קטן הייתי עושה את אותו הדבר עם אבא שלי, לפעמים גם נרדמנו שם" פין חייך, הוא נזכר ברגעי הילדות שלו, "ועכשיו אתה איתי, אולי אין לך קוטטסו שימם אותך, אבל אני פה" סם הניח את כוס הקפה הגמורה בשולחן, הוא כרך את ידו סביב כתפיו של פין, פין שם את ראשו על כתפו של סם בחיוך. "אני אוהב ימים גשמיים כאלה" פין צחקק. הוא נרדם במהירות. סם הניח בעדינות את כוס השוקו החצי מלאה על השולחן. הוא נשכב יחד עם פין על הספה. בזמן שפין ישן סם ליטף את שערו ופניו, מתעקב על איזור הפה. "פין.." סם נישק נשיקה קצרה את פיו של פין ונרדם לצידו בספה כשהם מחובקים.


תגובות (1)

וואי מממש ייפה תמשיכי ואני ישמח אם תקראי גם את הסיפור שלי :) ♥

12/12/2013 13:24
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך