Love mafia – פרק 3

Kokochan 25/12/2013 952 צפיות אין תגובות

פין הלך לעבר ביתו החדש. הוא סיים את הבית ספר מוקדם מהרגיל כי ביטלו שיעור, וידע כי סם מחכה בבית 'סם בדרך כלל חוזר בשעה הזו' פין חייך לעצמו, כשהבין שסם מחכה לו. "אתה פין נכון?" פין הרים את מבטו, הוא ראה מולו את האישה שישבה בבר לפני כמה ימים, עיניה הירוקות בהקו. "את, הבחורה ההיא שישבה בבר" פין חייך מעט, "לילי" היא חייכה. "כן, לילי" פין חייך, מובך מעט מהסיטואציה. "לאן אתה הולך?" לילי חייכה בזמן שהם הלכו יחד "הביתה" פין הביט בה, היא היתה יפיפה, דומה קצת לאימו כמו שהוא זוכר אותה. "פין, אתה גר עם סם נכון? אני רוצה לדעת בוודאות שהוא לא משקר לי!" לילי צחקקה, פין הנהן והסמיק. "הרבה זמן לא היה לו מישהו נוסף בבית, מעל לשנה וחצי" לילי חייכה, היא נראתה בן אדם שמח, כך חשב פין. "מעל לשנה וחצי? למה?" פין תהה, סם נראה טוב, והוא גם מתייחס טוב למי שהוא אוהב. "הוא אמר לי, שהוא מצא את האחד שלו, כנראה שזה היית אתה" לילי ליטפה את שערו של פין. הוא השפיל מבט במבוכה. "מה הקשר שלך עם סם?" הוא מלמל, מפחד לדעת שפעם הייתה ביניהם זוגיות. "אל תדאג, אני לא הייתי חברה שלו, ואין בינינו קשר כזה, אנחנו רק ידידים טובים" היא צחקה, יודעת שהוא מודאג. 'הוא בדיוק כמו שסם תיאר, חתלתול קטן שמתרגל לסביבה החדשה שלו' היא חשבה, מדמיינת את פין עם אוזני חתול וזנב. 'אני חייבת להגיד לסם' לילי חייכה לעצמה, פין תהה על מה היא חושבת. "סם, הוא לא טיפוס שיבגוד במי שהוא אוהב, או יסתיר ממנו סודות, ואם הוא יסתיר סודות זה יהיה רק לטובה" לילי הביטה בשמיים. "איך את מכירה כל כך טוב את סם?" פין תהה, מתעניין לדעת כמה זמן הם מכירים. "הייתי פעם באותה המאפיה איתו" לילי לחשה, מסמנת לו לשמור זאת בסוד. "עכשיו אני עובדת כמזכירה, המאפיה די התפרקה אחרי שסם בגד, חלק נשארו חלק הלכו" לילי הראתה את קעקוע הדרקון הירוק שלה בכתף. "תושבי העיר הזו מטומטמים, הם לא מכירים בסימני מאפיות" היא נאנחה, כמיואשת מטיפשות בני האדם. "את מעדיפה את החיים שלך עכשיו? או בתור מאפיה?" פין התעניין, מסתקרן לשמוע עוד על העולם שאבא שלו היה חי פעם. "אני מעדיפה את החיים עכשיו, המאפיה דרשה כל כך הרבה גבולות, לא היינו יכולים לעשות כלום מעבר למה שציוו עלינו" לילי הביטה בשמיים, "אבל אחרי מה שסם עשה, כולנו היינו משוחררים" לילי הביטה בפין, 'הוא ילד יפיפה' היא חייכה רואה את השיער החלק של פין שהגיע עד עורפו ואת עיניו השחורות שנצצו לאור השמש. "מה הוא עשה?" פין הסתקרן, 'אני לא יודע כל כך הרבה דברים על סם' הוא השפיל מבט בעצב כשנזכר בעובדה הזו. "אתה לא יודע? הוא-" צלצול הפלאפון של לילי מנע ממנה להמשיך, לאחר כדקה היא ניתקה. "אני חייבת ללכת למשרד, סם יספר לך בהזדמנות" לילי בילגנה את שערו של פין ורצה עם עקביה האדומים. 'מתי תהיה ההזדמנות הזו?' פין חשב בעצב.

פין פתח את הדלת לרווחה, "סם, אני בבית" הוא חייך, הביט סביבו, ולפתע חיוכו נמוג. 'איפה סם? אולי הוא נרדם?' פין הלך לחדר השינה שלהם, הוא לא ראה אף אחד. 'איפה סם?' פין השפיל מבט בעצב, לפתע הטלפון צלצל והוא ענה במהירות. "פין? זה סם" סם אמר מהקו השני, "תקשיב, הבחור שהיה אמור להחליף אותי לא הגיע ואני אמור להחליף אותו במשמרת, אני יודע שכבר ארבע אחר הצהריים והבטחתי לך שנאכל יחד ארוחה, מצטער" סם אמר בעצב, פין נד לשלילה, "זה בסדר, אני מבין" קולו של פין רעד מעט, "פין, האם אני שומע קול של געגוע?" סם גיחך מעט למשמע קולו של פין, "לא" פין אמר ברצינות, מסתיר את הרעד בקולו. 'מזל שסם לא רואה את הפנים שלי כרגע…' פין חשב לעצמו כשראה שכל פניו אדומים ממבוכה. "להתראות" פין אמר וניתק, "סם, זה היה קול של בדידות.." עיניו נצו והוא החל לדמוע. סם חזר לעבודה וראה את לילי יושבת בבר, "אמרת לו שלא תגיע?" לילי חייכה, סם הנהן ונאנח, "פגשתי אותו בדרך למשרד, דיברנו קצת" היא צחקקה למראה המופתע של סם, "אל תדאג, לא עשיתי לו כלום" היא הרגיעה את סם, "הוא באמת מתאים להיות חתלתול, תדמיין אותו עם זנב ואוזני חתול" לילי צחקקה, סם דמיין את פין, וכל פניו היו אדומות. "סוטה קטן" לילי צחקה, "את הראשונה שחשבה על זה" סם גיחך. לא יכול לשכוח את הדמיון של פין כשהוא חצי חתול.
השעה כבר הייתה אחרי אחת עשרה בלילה. סם היה מותש בזמן שנסע במכוניתו. 'פין בטח נרדם' הוא חשב לעצמו כשעלה לעבר ביתו, הוא פתח את הדלת וראה על השולחן קערה עטופה בניילון, בקערה הייתה פסטה, לצד הקערה עמד פתק קטן. "כמו שאבא תמיד אמר לי, כדי להיות חזק חשוב לאכול" סם קרא בקול וצחקק לעצמו. 'פין אף פעם לא ישתנה' הוא אכל את הפסטה לאחר שחימם אותה. הוא נשאר בבוקסר בלבד כשהתקדם לעבר חדר השינה, כשהוא התקרב למיטה הוא ראה את פין שוכב בצד שלו כשהוא מתכרבל בשמיכה. 'הוא נראה כמו חתלתול קטן' סם גיחך, ונזכר שוב במה שלילי גרמה לו לדמיין. "פין" הוא לחש לאוזנו של פין וליטף את לחיו. "ס-סם? חזרת" פין חייך חיוך קטן, נוגע בידו של סם, כד לוודא שזה באמת סם. "היית בודד כל כך בלעדיי?" סם נשק לפין נשיקה קטנה בפה. "כ-כן" פין מלמל הוא נתן מקום לסם. הם נשכבו יחד במיטה כשהם מכורבלים אחד בשני, "אכלת?" פין אמר בדאגה וסם הנהן. "אני שמח" פין חייך, הוא החזיק את ידו של סם ושם את ראשו על חזהו. פין שמע את דפיקות הלב המואצות של סם. "לילה טוב" סם נשק למצחו של פין בחיוך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך