Kokochan
מקווה שנהנתם מפרק שהוא קצת יותר ארוך D:

Love mafia – פרק 4

Kokochan 01/01/2014 1204 צפיות אין תגובות
מקווה שנהנתם מפרק שהוא קצת יותר ארוך D:

סם שמע קולות בכי בחלל הריק, הוא הסתכל סביבו, אך לא ראה שום דבר חוץ משחור. "פין? פין זה אתה?" סם רץ לעבר קולות הבכי, לפתע הוא ראה את פין, שוכב עירום. "פין, הכל בסדר?" סם התקרב אליו, הוא החזיק אותו בידיו. "ס-סוקה" פין מלמל, הוא החזיק בסם בחוזקה. סם התחיל לרעוד למשמע השם של אחיו הקטן והמת. "סוקה, סוקה, סוקה, נראה שהוא קורא רק לי" סם שמע גיחוך מאחוריו, הוא הסתובב וראה את סוקה, אחיו הקטן. "סם, מתי תבין, אתה כלום, רק תחליף שלי, פין אף פעם לא יראה אותך כסם" סוקה צחק, "זה לא נכון! פין, אוהב אותי!" סם צעק, "וזה למה הוא כל הזמן מלמל סוקה מתוך שנתו ובוכה, זה למה כשבפעם הראשונה שנפגשתם, כשהוא הסתכל לך בעיניים הוא חשב עליי?" סוקה התקרב, "אל תקרב!" סם התרחק בעוד הוא מחזיק את פין. "גם כשהיינו קטנים, תמיד אתה היית אחרון, אפילו שאתה הבכור, אתה אף פעם לא תגיע לרמה שלי, אתה אף פעם לא תהיה כמוני, פין אף פעם לא יאהב אותך" סוקה חייך, חיוכו היה מרושע ואפל. לפתע מתוך החשכה התקרבו מעל לעשרים אנשים "האם תהרוג אותם? כמו שהרגת חצי מהמאפיה? בוגד" סוקה צחקק, כשהאנשים התקרבו לסם, הוא החל לירות בהם ולרצוח אותם, אחד אחד. לבסוף כולם מתו, וסוקה נשאר אחרון. "האם אתה תהרוג אותי?" סוקה צחק, "פין יבכה, הוא כמעט התאבד כשנהרגתי על ידי דייסון אילולא אתה היית בא" סוקה צחקק, "פין, אף פעם לא יהיה שלך!" סם צעק וירה באחיו, "אתה בדיוק כמו שאבא אמר, בוגד שקרן ועלוב, אתה לא יכול להגן על פין" סוקה צחק כשנעלם. "סם" פין מלמל, הוא החל לדמם, "פין?!" סם ישב לידו, מסתכל על פציעותיו, הדם המשיך לזרום מליבו של פין. "פין! פין! לא!" סם חזר על אותן המילים כמה פעמים בבכי מר. "סם, סם…" הקול של פין הלך והתגבר.
"סם!!" פין צעק וסם התעורר בבהלה. "הכל בסדר? צעקת את השם שלי כמה פעמים, ואתה מזיע" פין הזיז את שערו של סם מעיניו הזהובות. "אתה בסדר?" פין דאג, הם שכבו יחד במיטה, סם התנשף בזמן שהסתכל על החלון, הזריחה עלתה. "כן, כן אני בסדר" סם התיישב. "אתה רוצה מים?" פין ליטף את ידו של סם שרעדה קלות. "אני אשמח לנשיקה" סם חייך, 'משהו שונה בחיוך שלו, הוא עצוב' פין חשב בעצב, הוא נישק את סם נשיקה קטנה בפה. "אני אביא לך כוס מים" פין חייך ורץ לעבר המטבח, 'אתה לא יכול להגן על פין' הקול של סוקה הדהד במוחו. 'למה הקול של סוקה, עדיין נחרץ בזיכרון שלי?' סם הביט לעבר הזריחה, לפתע הוא שמע צעקה מכיוון המטבח. "פין!" סם צעק, הוא החזיק בידו את האקדח ורץ לעבר המטבח. הוא ראה בחור מבוגר מחזיק בידו של פין בזמן שפין מנסה להתחמק. "תעזוב אותו" סם ירה בכתפו של הבחור, הוא עזב במהירות את פין, בזמן שכתפו דיממה. סם התקרב אליו, הוא הרים אותו וזרק את הבחור על הרצפה בחוזקה. "תעזוב עכשיו, ולא אהרוג אותך" סם איים על הבחור באקדחו, הבחור ברח במהרה מהדירה. "הדלת, היא הייתה פתוחה" פין מלמל בפחד. "הוא כנראה פרץ עכשיו, אחרת הוא היה הורג אותנו בזמן שאנחנו ישנים" סם נאנח, הוא חיבק את פין שישב על הרצפה בפחד. " אתה בסכנה, אני אקח אותך לבית ספר, אחרי שתסיים ללמוד תתקשר אליי, אני אקח אותך לעבודה שלי. אסור לך להיות לבד היום" הוא ליטף את גבו של פין, פין חיבק את סם בחוזקה. "זו תהיה יותר מדי טרחה עבו-" סם השתיק את פין בנשיקה. "כשזה מגיע אלייך, שום דבר הוא לא טרחה גדולה מדי" סם חייך וליטף את פניו של פין.

פין חיכה ליד תחנת האוטובוס, טומו נסע מוקדם יותר מהמצופה. 'אסור לך להיות לבד' חשב לעצמו פין בדאגה כששם לב שהוא היחיד בתחנה. 'סם אמור לבוא עוד כמה דקות' הוא שיחק באצבעותיו בדאגה. הוא ראה מרחוק את מכוניתו של סם, 'סם!' פין התרומם וחייך, אך כאשר דלת המכונית נפתחה הכניסו בכוח את פין למכונית. "תעזבו אותי!" פין צעק ונאבק כדי לצאת, אך במהרה עילפו אותו. "סם!" פין צעק לפני שכל מחשבותיו עורפלו. המכונית נסעה משם ונעלמה כאילו לא הייתה. סם הגיע כמה דקות אחרי, 'פין אמר לי שהוא יהיה בתחנת אוטובוס הרגילה' סם יצא מהמכונית לבדוק סביב. 'משהו קרה' עיניו התכווצו, הוא ראה פתק באחד הכיסאות. סימן של דרקון בצבע ירוק היה על המכתב. 'המאפיה הישנה שלי, מה הם רוצים מפין?' סם אמר ברצינות. הוא התקשר במהירות לאדם הראשון שידע שיעזור לו "היי, דייסון" סם חייך למרות הסיטואציה. "מה קרה לפין?" דייסון אמר ברצינות, יודע שאם סם מתקשר משהו רע קרה. "הוא נחטף, אני בא לאסוף אותך עוד כמה דקות" סם גיחך וניתק. דייסון נשאר המום, "מה קרה?" רן חייך בזמן שקרא עיתון. "פין נחטף! שוב! כשהוא בהשגחת סם! ידעתי שלא הייתי צריך לתת לו לגור עם הזאב הזה" דייסון מלמל כמה קללות. "כיפה אדומה הלכה אחרי הזאב" רן צחקק, "אתה מרמז שפין הוא כיפה אדומה?" דייסון הביט ברן לפני שיצא, "תתאים לו שמלה, אתה לא חושב?" רן צחקק. "הוא יראה סקסי בזה" סם עמד בפתח הדלת בחיוך. "רן, תוכל לשלוח את השמלה בתור מתנת יום הולדת מוקדמת? משחק תפקידים ביני לבין פין לא יזיק" סם גיחך, דייסון נתן לו סתירה בראש. "הולכים" הוא אמר באדישות.
סם נסע במהירות המופרזת והרגילה שלו, "יש לך מושג למה הם יעשו את זה?" דייסון הביט על הדרך, לא סומך על סם. "לנקום בי? לא בטוח, זה יהיה טיפשי מצידם לנקום בי, במיוחד אחרי שהרגתי חצי מהם. הם חושקים בפין כמוני? יכול להיות, זו אפשרות טובה מאד. אבל לי נראה שמישהו שילם להם כדי לעשות את זה" סם גיחך, "למה שמישהו ישלם להם? או יותר נכון, למה שהם יסכימו בכלל?" דייסון הביט בסם שאכל מקל שוקולד. "הם טיפשים, הרי לא רק שהם מקבלים כסף, הם גם מקבלים את הנקמה שהם רצו בי כל השנתיים הללו, ומה נקמה יותר מתוקה מלפגוע בבן זוג שלי?" סם גיחך, "הוא לא הבן זוג שלך" דייסון אמר בכעס. סם רק צחקק והמשיך בדבריו "בכל מקרה, בנוסף לנקמה, הבחור ששילם ירצה שלא רק פין יפגע, אלא שגם אנחנו ניפגע כשננסה להציל את פין, אחרת לא היו טורחים להשאיר מכתב עם כתובת" סם צחקק, "חכם" דייסון מלמל, "לא, לא חכם, טיפשי, כנראה שהוא מזלזל ביכולות שלנו" סם גיחך, "תעצור אצל מריה, יש לי שמה רובה אני רוצה להשתמש בו" דייסון נאנח.
סם נעצר ליד הבית של מריה, "אני חושב שיש שמה צרות" סם ראה את אוסטין מרחוק. "תישאר במכונית, אני אטפל בזה" דייסון פתח את הדלת והלך במהירות לעבר הבית. "שוב משחק את הגיבור" סם גיחך, הוא יצא מהמכונית וחיכה לרגע המתאים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך