love me. 5

19/07/2015 643 צפיות אין תגובות

תקעתי גרעפס והסתכלתי על דניאל.הוא הביט בי בחזרה וצחק,פתאום הוא קם הושיט לי יד ואמר:"קדימה בואי נלך לשתות עוד משהו". חייכתי וקמתי חזרנו למטבח.דניאל נשען על הבר-"נעבור למשהו יותר חזק עכשיו?" הנהנתי וחייכתי-"ג'ק דניאל" דניאל הרים גבה ושרק-"וואו אוהבת דברים חזקים.בחורה כלבבי.." צחקנו קצת והוא הוציא בקבוק של ג'ק.הוא בא לפתוח אותו כדי למזוג לנו בכוסות אבל תפסתי את היד שלו על הפקק וחייכתי. לקחתי את הבקבוק ושתיתי מתוכו.ישבנו קצת עם כמה חברים שלו צחקנו,עישנו קצת תוך כדי שאנחנו מעבירים את השתייה בין שנינו. "אז אתה רוצה לעשות לי סיבוב בבית?" עכשיו הייתי לגמרי שיכורה.דניאל חייך וקם מהספה שישבנו עליה. הוא הושיט לי יד חייכתי ונתתי לו לקחת אותי למדרגות, שאני חזיקה את הבקבוק ביד השנייה שלי. הוא לקח אותי לכיוון חדר שינה,בכניסה הוא חייך אליי לקח את הבקבוק שתה לגימה גדולה ודחף אותו ביד של איזה בחור שעמד שם. ציחקקתי והוא דחף אותי לתוך החדר,הוא סגר את הדלת והשעין אותי עליה, הוא התקרב אליי תוך כדי שהוא נועל את הדלת. תפסתי את הראש שלו וריסקתי את השפתיים שלי על שלו, הוא דחף את הלשון שלו לתוך שלי,הוא שם את הידיים שלו על המותניים שלי. התנתקתי ממנו-"מה אתה חושב שאתה עושה עם הידיים שלך!?" הוא נראה מבולבל-"מה?הם על המותניים שלך." הנהנתי-"בדיוק! אלוהים.. תזיז את עצמך.." הוא חייך והחליק את הידיים שלו על התחת שלי ירד לירכיים והרים אותי,הידקתי את הרגליים שלי על המותניים שלו הוא הלך אחורה לכיוון המיטה. הוא השכיב אותי לאחור על המיטה תוך כדי שאנחנו מתנשקים, הוא הוריד לי את החולצה ופתח את הכפתור של הג'ינס שלי שהוא בא לפתוח את הרוכסן עצרתי אותו.-"יש לך משהו?" לרגע הוא נראה מבולבל ושהבין שאני מדברת על הגנה ראיתי כעס מתלקח לו בעיניים.-"פאק!" הוא קם מהמיטה ובעט בשידה והפיל כמה ספרים תוך כדי שהוא מעביר יד בשיער בעצבים. לרגע פחדתי ממנו.-"טוב תרגיע. למזלך אני הבאתי." הוא חייך שהוצאתי שני קונדומים מהכיס. והוא עלה מעליי שוב והתחיל לנשק אותי הפעם במין רעבתנות כזאת. כאילו הוא היה זקוק לי. ושהחדרתי את הלשון לפה שלו וליטפתי את הלשון שלו ואחר כך את השפה התחתונה שלו הוא קפא. פתחתי את העיניים היה לו מבט שטני וכל כך מושך.אני לא יודעת מי משנינו פשט את המכנסיים הכי מהר לאחר מכן, הרגשתי את הזקפה שלו חופרת לי בבטן. הוא פתח לי את החזייה כלכך מהר,במיומנות, נתתי לו להוריד לי אותה והוא חייך למראה שדיי החשופים-"אין לך מושג כמה אני רוצה להיות בתוכך כבר". הוא פשט את הבוקסר שלו,אחר כך הוא התחיל לנשק אותי בצוואר ואני הזזתי את הראש במטרה לתת לו יותר גישה, הוא ירד ללסת שלי,ואז לעצם הבריח,והוא המשיך למטה בין שני השדיים שלי תוך כדי שהוא חופן אותם ומוציא ממני אנחת עונג יכולתי להרגיש אותו מחייך על הבטן שלי בסוף הוא הגיע לתחתונים שלי הוא משך אותם למטה בעדינות ועלה אליי למעלה עם חיוך שגרם לבטן שלי להתכווץ בתשוקה.-"נו כבר!" התחננתי שראשי נשמט לאחור. -"תבקשי את זה." גנחתי והסתכלתילו בעיניים-"תזיין אותי.תזיין אותי חזק!" הייתי כלכך נזקקת באותו רגע.הוא נתחב חזק לתוכי וייבבתי. הוא התחיל לנוע בתוכי בקצב סדיר. אלוהים, הוא טוב. -"אל תגמרי עדיין.מחכה לנו עוד לילה ארוך."
"נראה אם תעמוד בקצב"
"אל תחמיאי לעצמך.."
הוא יצא ממני ונכנס הרבה יותר עמוק,מה שגרם לי לגנוח בקול רם..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך