Rozi4ever
אשמח לתגובות וטיפים. קריאה מהנה.

Love Story – סיפור אהבה

Rozi4ever 27/03/2016 925 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות וטיפים. קריאה מהנה.

ישבתי על הספה בסלון וצפיתי בטלנובלה. אני ממש אוהבת טלנובלות,תמיד יש שם סוף טוב.
"אני מצטער,אל תלכי." אומר האיש.
"אני לא אסלח לך אף פעם. תשכח כל מה שהיה בינינו!" האישה הסתובבה והלכה. האיש התחיל לבכות עד שנישמע דפיקה בדלת. הוא פתח וראה את חברו הטוב.
לפתע גם אצלי דפקו בדלת. פתחתי את הדלת והופתעתי לראות את טלי, חברתי הטובה.
טלי היא יותר טובה ממני בהרבה דברים, היא פשוט מושלמת! היא גם יפה, גם חכמה , גם עם בטחון עצמי בכל דבר וגם יש לה את היכולת להשיג כל מה שהיא רוצה. יש לה שיער חום חלק וארוך ועיניים תכולות.
"טלי, מה קורה? איז כיף שבאת לבקר. בואי כנסי." אמרתי ופתחתי את הדלת לרווחה.
"לא סתם באתי לבקר, באתי לבקר עם חדשות טובות!" היא אמרה וקרצה. היא התיישבה על הספה, הסתכלה עליי עם מבט מתרגש וחייכה.
"נו, תספרי!" אמרתי בחוסר סבלנות.
" תראי מי רשם לי הודעה לגבייך." אמרה טלי בחיוך והושיטה לי את הפלאפון שלה.
לקחתי את הפלאפון וקראתי את ההודעה על גבי הצג.
"היי, טלי. זה אלכס. לא הצלחתי לתפוס את רוני בהפסקה ואין לי גם את המספר שלה. את המספר שלך השגתי מהחבר שלך, ארתור. תמסרי לרוני שיש מסיבה אצל בר וצריך לבוא בזוגות. תשאלי אותה אם היא רוצה לבוא איתי."
אלכס הוא ילד מהכיתה שלי. הוא תמיד מסתכל עליי ומנסה לדבר איתי. הבעיה היא שאני ביישנית.
מה אני אגיד לו?אולי אני אגיד שאני חולה?
בר היא ילדה הכי מקובלת בכיתה. אני לא בטוחה שאשתלב. יש לי שיער חום- שחור ומתולתל ועיניים חומות. לעומת זאת, לבר היפה בבנות, יש שיער שטני חלק, עיניים ירוקות, מה שכל בחורה חולמת להיות.
"לא יודעת.." עניתי לה בהיסוס " אולי אני אגיד לו שאני חולה."
"מה כבר יכול לקרות? סך הכל מסיבה. חוץ מזה, גם אני באה עם ארתור." אמרה טלי והסתכלה עליי במבט מתחנן.
הסתכלתי שוב על ההודעה.
"טוב, תכתבי לו לבוא לאסוף אותי בשעה שש בערב." טלי קפצה מהספה באושר, "יופי, נתראה במסיבה."
———
ישבתי על המדרגות ,וחיכיתי, אלכס עוד מעט יבוא ויאסוף אותי. פתאום הופיע אלכס לבוש בג`ינס ובחולצת טריקו .אלכס הוא בחור גבוה, עם שיער שחור ועיניים ירוקות. אף פעם לא הבנתי, איך אחד כמוהו יאהב אחת כמוני.
"היי רוני,בואי נתחיל ללכת." אמר אלכס.
"בסדר." עניתי לו בביישנות.
ירדתי לכיוונו והוא תפס את ידי. פתאום חלף על פנינו ליאון. ליאון הוא ילד נוסף שלמד איתי בכיתה, הילד שכבש את ליבי. המושלם של הכיתה, יש לו עיניים כחולות עמוקות, כמו הים ושיער חום עם בלורית מהממת. תמיד רציתי למצוא חן בעיניו, אך תמיד חשבתי שהוא לא מעוניין בי.
איך שראיתי אותו מקרוב ניסיתי לחלץ את ידי מידו של אלכס, ללא הצלחה כמובן.
ליאון נעצר מולנו. "רוני,בדיוק רציתי להזמין אותך למסיבה של בר." אמר ליאון.
חילצתי את ידי מידו של אלכס. הייתי מבולבלת. לא ידעתי מה לעשות. מצד אחד אלכס הזמין אותי ראשון ולא נעים לעזוב אותו ומצד שני, זה לאון! אותו אחד שהמבט שלו סנוור אותי כל פעם מחדש.
פתאום לא היה לי כוח ללכת למסיבה. כשאני מבולבלת ומפוחדת אני בדרך כלל נוהגת לברוח. התרחקתי מהבנים והתקדמתי לכיוון הבית. הייתי מאוכזבת. הרגשתי חום בכל גופי. דווקא כשמגיע ההזדמנות שכל כך רציתי, אני לא מצליחה לקחת אותה.
התחלתי לעלות במדרגות ועצרתי כששמעתי את ליאון קורא לי.


תגובות (2)

היי, בוקר טוב:)
אז אממ יש לך כתיבה טובה, ואת מתארת והכל.. וזה מעניין אני באמת אשמח לקרוא את ההמשך:)
אבל כמה הערות:
לא, טלנובלות לא נגמרות תמיד עם סוף טוב. בדיוק להפך, סוף ״רע״, בדרך כלל עם איזשהו אובדן
ולדעתי את יכולה להשתמש יותר בתיאורים חיצוניים שהם לא צבע עיניים ושיער. כמו לבוש, גובה, מבנה גוף… זה מגוון מאוד. אגב, לא כל הבנות חולמות להיות עם שיער שטני, זו הכללה. לי יש שיער חום למשל ואני סבבה איתו.
ואולי העלילה הלכה קצת מהר מידי… אבל אוקיי זה פרק ראשון וצריך ליצור עניין לפרקים הבאים, אז נשאיר את זה בצד.
בסך הכל אהבתי^^ בהצלחה בהמשך

27/03/2016 07:48

אוקיי תודה :)

27/03/2016 13:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך