כן אני יודעת .. פרק גרוע ..

Love story – 2

10/11/2012 681 צפיות תגובה אחת
כן אני יודעת .. פרק גרוע ..

״ את רצינית ?! איזה כיף לך ! אני באה ! ״ צרחה לי איימי וניתקה לי פרצוף , אוי נחמד נאנחתי לעצמי .
״ מייגן ! תתחילי לארוז ״ צרחה אימי מהמטבח .
״ אני לא נוסעת ! אמרתי לך ולאבא כבר ! ״ צרחתי ביאוש .. הורים .
״ זאת אומרת שאת הולכת לוותר לנסיעה מקיפה בארצות הברית בתחרות של כשרונות רק בגלל שדניאל יוצא ? ״ שאלה איימי בשעשוע כשהיא נשענת על המשקוף .
״ מתי את הספקת להגיע ?! דיברנו לפני דקה ! ״ שאלתי בתהייה וכבר התחלתי לפנטז שחברתי הטובה היא סופרמן במסווה .
״ לא , אמא שלך הזעיקה אותי לפני רבע שעה כי את לא התחלת לארוז והטיסה מחר ! ״ צרחה לי איימי באוזן , טוב נו זה האופי שלה .
״ אני לא נוסעת ! לא אם דניאל ! ״ אמרתי , למה הם לא מבינים שאני לא רוצה לנסוע אם היצור הזה בשם דניאל !
״ הייתי מתחלפת איתך את יודעת ״ החזירה לי איימי מבט מאוהב
״ טוב ! יאאלה בואי נלך למנהל – ״ אמרתי והתחלתי לצעוד מחדרי כשאיימי תפסה בזרועי
״ את מוכשרת ! את מתאימה לזה ! למה נראה לך שאני ייתן לך לא ללכת ?! בואי צב מתחילים לארוז ״ וכשסיימה את הנאום המרגש שלה וגררה אותי למזוודה הענקית הריקה שכבר הייתי אמורה למלא בבגדים .
״ אוקיי .. עבודה נעימה ! אני הולכת לשחות ! ״ אמרתי , כשאני עדיין מופתעת מזה שהיא באמת הולכת לגרום לי לטוס בטיסה המקוללת הזו ! לפעמים אני מרגישה שאני הבנאדם היחיד שנורמלי בעולם !
״ טוב נו .. תחזרי בשמונה וחצי .. ״ אמרה איימי בייאוש והתחילה להוציא לי בגדים מהארון
״ טוב ביי ! ״ אמרתי מופתעת מזה שהיא באמת מסכימה לי לא לנסוע ! הם הבינו !
נכנסתי למקלחת ויצאתי בבגדי אימון שחייה : נעלי ספורט , גרבי חצי ברך , גופיה חצי טייץ שחור , ובגד ים שלם .
״ הלכתי לאימון אמא ! תודיעי לאבא או לגסטין להסיע אותי בחזרה בשמונה וחצי משם ! ביי ! ״ אה כן שחכתי לספר לכם .. יש לי שלושה אחים – הפיגור האנושי , גסטין , לואי ומייק .. המפגרים האלה ..
התחלתי ללכת למרכז האימונים כשלפתע מכונית כסופה נעצרת ליידי … ולמה לא ?! זה דניאל !
״ תקשיבי מפגרת ! מחר בשדה התעופה בשלוש לפנות בוקר ״ הוא אמר בקול משועמם
״ עדיין לא הבנת ?! אני לא טסה ! ״ צרחתי והתחלתי לרוץ לכיוון המרכז הענק באופק .
״ טוב מה שתגידי ! נתראה באימון ! ״ הוא אמר בקול מנופח והתחיל לסוע לכיוון המרכז
מה הולך פה ! צרפו את דניאל לנבחרת ?! לא ! לא זה סיוט ! טוב נו גל תעסיק אותו .
גל היא אחת מהשחיינייות בנבחרת שחייה ואם כבר הצלחתם להבין ? גל היא טוב … מלכת הבנים ? לגל יש שיער שטני בהיר וחלק ויש לה עייניים חומות מדהימות , הם פשוטות אבל מדהימות , היא מסוגלת לרצוח מישהו במבט ולגרום לבן להתעלף במבט , ותאמינו לי אני לא היחידה שרואה את זה .
כשהגעתי למרכז האימונים וניגשתי לאגף הלוקרים בעצבים מזה שדניאל הצטרף לאימוני שחייה , ואם חשבתי שהיום הזה הולך להשתפר .. טוב ממש טעיתי ..
תנחשו את מי ראיתי מתנשקים ? את דניאל וגל ! אני חייבת לומר .. הם מהירים .
דילגתי על הקטע של לשים את התיק לבוקר כי ידעתי שגל תרצח אותי על זה שהפרעתי .. גררתי את עצמי לאימון ועמדתי בעמידת מוצא .. אני ילדה הכי מהירה בקבוצה שלנו וטוב גם הכי אנרגטית .. ״ כולם מוכנים ?! ״ צרחה המאמנת .. אוליב היא המאמנת שלנו והיא ממש חמודה .
מישהו נעמד לצידי אבל לא הסתכלתי .. הייתי עסוקה בלעמוד בעמידת יציאה ולנעוץ מבט במסלול .. כרגיל .
״ היכון ! הכן ! ו… צא ! ״ צרחה שלי והתחלתי לרוץ ריצה מהירה .. כרגיל הקבוצה נשארה מאחורי … אבל מישהו רץ ליידי ! העפתי מבט וראיתי אותו את אדון אני מלך העולם ואני לא שם על אף אחד אלה מי ?! דניאל ! התחלתי להגביר את קצב הריצה וגם הוא .. זה כבר הפך למאבק ! התחלתי לרוץ יותר ויותר מהר וגם הוא ! הוא לא מוותר !
ראיתי מקצה המבט את אוליב עומדת ומסתכלת עלינו בעניין .. וטוב גם שאר הקבוצה .. עמדה והסתכלה על התחרות בייני לבין דניאל .
״ מייגן דניאל ! לעצור במקום ! ״ צרחה אוליב מיד
אני מיד בלמתי אבל דניאל .. טוב הוא לא ממש בלם .. יותר נכון הוא כמעט עף .
״ מתחילים מחניים ! קבוצת לוקרים 1 מול קבוצת לוקרים 3 ! ״ אמרה אוליב ועמדה אמצע המגרש .
או יופי , אני מול דניאל תיהיה לי הזדמנות להחטיף לו .
והמשחק התחיל ..
גל מקבלת את הכדור .. היא זורקת אותו לי .. אני מייד תופסת וזורקת על דניאל ..
הוא תופס את זה וזורק חזרה לכיווני .. אני קופצת כדי שהכדור לא יפגע בי .
ואז נשמעת שריקה .


תגובות (1)

פרק גרוע?! את צוחקת עלי?!
ממש נהניתי! ורציתי להחטיף לדניאל השוויצר הנפוח הזה!!
בחיי, תעשי שהיא תכניס לו מכות או משהו… חח
אה ועוד דבר…
תמשיכי! =)

11/11/2012 00:43
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך