My heaven
נראלי שהנ׳ק מבט של תומר תהיה חד פעמית. תהנו , תודה על התגובות אתם עושים לי את היום ;) Love u all

Mistake

My heaven 27/07/2015 840 צפיות 4 תגובות
נראלי שהנ׳ק מבט של תומר תהיה חד פעמית. תהנו , תודה על התגובות אתם עושים לי את היום ;) Love u all

כשדפקתי בדלת הייתי מופתעת למראה עייני, אולי התבלבלתי בדירה..?
״תומר?״ שאלתי כלא מבינה הוא היה שם מולי,גם כן נדהם וחיוך לא רצוני הופיע עליו.
****************************
טעות פרק-6{חלק ב׳}

״ממתי את יודעת איפה אני גר״ תומר שאל וליטף את הבטן השרירית החשופה שלו
ואני לקחתי צעד אחד אחורה כדי לוודא שזה מספר הרחוב והשם שלו.
״איפה איתן?״שאלתי בתקווה שיענה לי שטעיתי בבית , ״אה את מחפשת את איתן״
הוא ענה בהתבאסות ״רגע את הפסיכולוגית שלו?״ הוא עשה פרצוף מבולבל
״כן, מה אתם חברים או משהו?״ התקרבתי כי הוא סימן לי להיכנס ״גם שותפים״ הוא גיחך וסגר את הדלת ..איזה עולם קטן חשבתי לעצמי,אבל דווקא עם תומר? אני ימליץ לו על שותף אחר.
***********
נ׳ק מבט איתן- כשנכנסתי ראיתי את הודיה על הספה ואת תומר מסדר את הקניות שקניתי.
״היי חברים , כבר הייתה היכרות בינכם״ שאלתי וסגרתי את הדלת , הם הביטו בי במהירות והודיה קמה לשבת בכיסא שיותר קרוב אל שנינו,״לא אנחנו כבר מכירי״ הודיה רצתה לסיים את המשפט אבל תומר נכנס בדבריה והמשיך ״לא היא הרגע הגיעה, אני לא מכיר אותה״ הוא ענה והמשיך לסדר
״אוקיי״ השבתי , ״הודיה זה תומר , הוא שותף שלי פה״ ישבתי לידה ״והוא קצת כועס עליי אבל הוא כמו אח ואחים שוכחים מהר ריבים נכון תומר?״ הסתכלתי עליו עם חיוך מתגרה והוא שלח לי מבט מריר.
************************
״החדר שלך נראה טוב״ הודיה חייכה וישבה בכיסא שמיועד למחשב ״אני מצטער בכלל שהגענו לכאן,פשוט תומר הזה״ ואת ה׳תומר הזה׳ אמרתי בקול כדי שישמע,
״זה בסדר גמור, החדר שלך נוח״ היא השיבה וחייכה, התיישבתי בקצה המיטה מול הכיסא שלה.
***************
נ׳ק מבט תומר-
לא משנה במה אני יעסיק את עצמי , אני לא יכול לסבול את המחשבה שהם ביחד.
אם הוא יצליח להשכיב אותה?! , והיא תמימה היא בתולה היא לא יודעת מה היא רוצה מהחיים שלה , ולאיתן כבר ימאס מימנה כמו עם שנאל ..אני נלחם עם עצמי ומסתובב הלוך ושוב בסלון.
החלטתי בסוף לעלות אליהם..
הדלת הייתה פתוחה ואני מחזיק שני כוסות של מיץ , כיאלו אכפת לי שישתו..העיקר לבדוק מה הם עושים.
״תודה אחי, לא היית צריך״ איתן קם לקחת את הכוסות מימני ..כנראה הפרעתי להם באמצע שיחה,״את רואה הודיה, כשהוא רוצה הוא נחמד״ הוא אמר וטפח לי על הגב וגרם לי להרגיש כמו כלב, אבל זה היה שווה לעלות ולראות את החיוך של הודיה, אפשר לראות שהיא מובכת מכול העניין.
״איתן, בוא שנייה״ יצאתי מהדלת ואיתן גם כן ״אה תומר״ הוא הניח את היד שלו על כתפי , הורדתי את היד שלו מימני והפניתי אליו את האצבע שלי כאות אזהרה ״אני מקווה שאתה לא מתכוון לגעת בה , כי אם כן״ עצרתי את עצמי ואת הזעם שלי, אחרי שהוא אמר ״תרגע, ממתי אכפת לך!
ולא.. אני לא ישכיב אותה״ הוא התרחק מימני ״לא בגלל שלא באלי, בגלל שהיא לא תסכים״ הבטתי בו לכמה שניות וירדתי בחזרה לסלון.
****************
נ׳ק מבט איתן-
בעשר הדקות האחרונות שלנו , היינו במטבח ואכלנו, תכננתי שנאכל משהו אחר מסלט אבל היא טבעונית ..לא הפסקתי להסתכל עלייה , בטח היא כבר הרגישה לא בנוח מהמבט שלי..אבל אני לא יכול היא כזאת יפה ועדינה,היא שונה מאוד משנאל והיא לא מתלהבת מימני וזה מה שמושך אותי..יש לה מבט מסתורי.
כשנפרדנו ליוותי את הודיה לאוטו שלה
״את בטוחה, שאת לא רוצה שאני
יסיע אותך?״ שאלתי בעקשנות והיא גיחכה
״אתה מאוד דרמטי״ היא השיבה וחיבקה אותי חיבוק קצר ומהיר אך נעים,
״טוב לפחות את לא שתויה״ השבתי ותומר גם כן יצא מהבית,
״הודיה? אני צריך לדבר איתך״ הוא קרא לה והיה לו מבט מתחנן כזה.


תגובות (4)

אהבתי מאוד ! אבל חבל שהפרק כזה קצר

28/07/2015 00:44

למה הפרק כל כך קצררר ותמשיכי דחוףף

28/07/2015 03:54

מדהים כמו תמיד.
תמשיכי דחוף!

28/07/2015 13:00

השלמתי עכשיו את הפרקים שלא קראתי. למה את כותבת פרקים קצרים כל כך? אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא. תשתדלי לא לקדם את העלילה מהר מידי. תמרחי כמה שאת יכולה וכך גם הפרקים יתארכו. אוהבת מלא ומחכה.

29/07/2015 23:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך