Saving lives
נ.ב תגיבוו ואם יש משהו לשפר תגידו לי :)

my life פרק 1 ##

Saving lives 28/05/2014 787 צפיות תגובה אחת
נ.ב תגיבוו ואם יש משהו לשפר תגידו לי :)

נ.ק מבט שני :

קמתי לעוד בוקר של בית ספר יצאתי מהחדר כולי גמורה מעייפות מהמסיבה ששיר גררה אותי אליה , פעם אחרונה שאני מקשיבה לה היה פשוט סיוטט !! פתאום באופן מוזר ראיתי את ברק יוצא מהחדר שלו באנרגיה טובה מה שלא קורה בדרך כלל
ברק : " בוקר טוב לאחותי היפה והמהממת "
אני : " בוקר טוב , מה יש לך שאתה כזה מוזר ?"
ברק : " סתם , מה אסור לי לפרגן לאחותי ? "
אני : " תעשה מה שבאלך "
הלכתי למקלחת ועשיתי את ארגוני הבוקר שלי חזרתי לחדר ולבשתי ג'ינס לבן קצר אבל לא יותר מידי וחולצה בצבע טורקיז של בית ספר , לבשתי סנדלי אצבע בצבע טורקיז ולבן .
אני שמה איפור אבל קצת לא יותר מידי , אז שמתי קונסילר קצת פודרה לקחתי את התיק בית ספר שלי , טלפון ומפתח כי אם אני לא ייקח מפתח אני וברק נתקע בחוץ עד שההורים שלי יגיעו אמרתי כבר שהוא דביל ? יצאתי מהבית נעלתי אחריי כי ברק כבר יצא וחיכיתי לנעם ולשיר שיבואו ונלך ביחד .
~ אחרי עשרים דקות ~
אני : " לא אתן פשוט מפגרות כמה זמן לוקח לכן לבוא יעצלניות ?! שעתיים כבר אני מחכה לכןן "
נעם : " קודם כל את מחכה רק עשרים דקות שזה לא הרבה אחרי האיחור שלך אתמולל , דבר שני מה לעשות ששיר לא התעוררה אני צלצלתי בפעמון איזה שמונים פעם והיא פשוט לא קמה ! "
שיר : " אני שומרת על זכות השתיקה רוצות תדברו עם העורך דין שלי "
אני ונעם : " טוב ביי " והתחלנו לרוץ
שיר : " נו חכו ליי פליזז אני אדבר איתכןן תעצרוו "
אני : " טוב נו במילא לא היה לי כוח לרוץ עכשיו חח "
אני , נעם ושיר המשכנו ללכת הייתה הליכה דיי שקטה עד שהגענו לבית ספר ופשוט לא האמנו למה שאנחנו רואות ..
אני :" אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא "


תגובות (1)

אהבתי , חבל שזה נורא קצר :(
אשמח אם תכנסי לסיפור שלי ותקראי גם ♥

07/06/2014 02:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך