Love Yourself
הפרק קצר כי יעלה עוד מעט פרק נוסף.:)

My life ?my rules-!3

Love Yourself 19/11/2016 765 צפיות תגובה אחת
הפרק קצר כי יעלה עוד מעט פרק נוסף.:)

נ.מ.קייט
״בשיעור חברה הזה אנחנו נלמד להקשיב ולקבל דעות של אנשים נוספים …״ המורה אמרה, וגלגלתי עיניים.
בוקר! מה היא רוצה מחיים שלי .
ישבנו במעגל בכיתה, טיילור ישבה לידי כי מייק לא יגע .
וג׳ניפר ישבה ליד דיימון ,מולי!.
ותמיד שהסתכלתי עליו הוא הוריד מבט .
או להפך שאני הורדתי.
״ג׳ניפר רוצה להתחיל?״ המורה שאלה אותה ,וג׳ניפר נעמדה במרכז המעגל .
ובדיוק ברגע זה העיניים שלי ושל דיימון נפגשו.
הסתכלנו אחד על השנייה בלי למצמץ אולי 10 שניות רצופות .
כאליו הוא חיכה שג׳ניפר לא תיהיה לידו.
היה לו מבט קר ,הוא אף פעם לא הסתכל עליי ככה.
בזמן הזה המורה אמרה לג׳ניפר מה עושים. והקשבתי בחצי אוזן , זה לא באמת עיניין אותי. דיימון כן….
״במי את בוחרת?״ המורה שאלה אותה וג׳ניפר הסתובבה לראות את מי בוחרת,והיא נעצרה עליי…
״תתחילי..״ אמרתי לה ונאנחתי ,זההלא ממש עניין אותי גם ככה .
ואז שתתחיל מה אכפת לי ..
״את חדשה כאן ויש מלא שמועות מה ששמעתי מחברים שאת ממש חמודה ומתוקה קצת קרה אבל סך הכל את ממש סבבה וכיף לדבר איתך..יש רגעים שאת אפילו מצחיקה…״ ג׳ניפר התחילב להגיד וכולם הסתכלו עלה בהלם .
כאליו שזה הפעם הראשונה שהיא מדברת טובות על משהו .
ואבל הרגשתי שהיא לא כזו תמימה …יחלטתי לשמור על מבט קר לא משנה מה …
״אבל אני חושבת אחרת הבנתי כבר שאת רק משחקת את עצמך טוב ונחמדה כאין לך כלום את רקה מפנים אין לך תוכן אין עניין וכולם מתייחסים עלייך עכשיו רק כי את החדשה ואת הבת של… עוד כמה ימיים את תלכי כאן במסדרון ואפילו שלום לא יגדו לך את תלכי כמו כלב עם הראש למטה ותתכני שיזרקו לך עצם
ולמה כול זה כי הם יבנו מה שאני כבר יודעת עכשיו שאת כלום רקה משעממת ומפונקת אז אני מציעה לך מעכשיו לקחת את הרגליים ולעוף מכאן למה כאן את רק תסבלי ..״ היא סיימה את הדברים שלה ואני הייתי עם מבט קר .והייתי בשקט .
זה לא כאב לי בכלל ,אפילו לא קצת ,כי היא לא מזיזה לי בכלל.
ובכללי שמעתי דברים יותר גרועים.
״קייט את רוצה לומר לה משהו ?״ המורה האמרה ונסתה לשבור את השתיקה שהייתה בכיתה,והדממה.
״לא למה לי היא גם ככה פצועה נפשית זה כמו לבעוט בחתול פצועה ..אין טעם ..ואל תדאגי אני הולכת להשאר כאן ולעוד הרבה זמן..״ אמרתי לה בקו רוח ובסוף גם דפקתי חיוך קטן .
והתיישבתע בכיסא וג׳ניפר חזרה גם, עם מבט עצבני .

נ.מ. אולייבר
״תקשיב לי טוב בן זונה יש לך עד מחר להחזיר לי את הכסף עם לא אני ידאג שישברו לך את כל עצמות בגוף״
אחי צרח בטלפון לאיזה משהו ,וניתק לו בפנים וזרק את את הטלפון אל השולחן.
״למה העצבים אל הבוקר?״ אמרתי לו ושפשפתי את עיניי, בזמן שגררתי את רגלי למטבח.
״אין לי זמן לזה עכשיו ..מה אתה אומר על התוכנית שלנו?.״ הוא שאל אותי ונעמד מולי…
אוי לא שוב הוא מתחיל עם זה ,אין לי כוח לזה אל הבוקר עכשיו קמתי.
״כן..ולא נראה לי שאני עושה את זה״ אמרתי לו וחממתי מים חמים בקומקום,ופתחתי את מגירה להוציא כוס.
״ אתה כזה ילד קטן אתה אומר את זה בשביל לא לעזוב ..״ הוא אמר לי והתקרב עליי.
.לאחי יש בעיה קטנה, לא מבין שאומרים לו לא..
ואין דבר יותר מעצבן מזה ,חשבתי לעצמי. וסגרתי את המגירה ופתחתי את המגירה השנייה איפה יש כוסות בבית הזה!!
״בשביל אבא ..אתה זוכר מה הוא תמיד אמר ..עם הגורל לא עושה צדק אנחנו נעשה אותו..״ הוא אמר לי וסם לי יד אל הכף .
איך הוא תמיד עושה את זה ,תמיד שהוא צריך משהו הוא יודע להזכיר את אבא .
ולצבוט לי מקום בלב ,הוא יודע שזה דבר שאני לא יעמוד בו ..
״אבא לא היה אוהב את זה !״ אמרתי לו בשקט וניסתי לישמע חזק .
״אנחנו נוקמים את המוות שלו!״ הוא אמר לי בלחישה קטנה .
״אז למה ברחנו לברזיל ,,?״ שאלתי אותו שלבתי ידיים מולו.
״כי אז לא היה לנו תוכנית עכשיו יש,עכשיו אתה תחזור ,בשביל לנקום .״
הוא התקרב למגירה בצד השני של המטבח והוציא משם כוס ריקה.
״תחשוב על זה״ הוא אמר לי ונתן לי תכס ביד ויצא משם ..

נ.מ. טיילור
״איך רואים את חדשה כאן״ אמרתי לקייט והתיישבתי מולה בחדר אוכל בזמן שהיא נגסה בחתיכה ענקית משניצל.
״למה?״ הוא שאלה אותי בחשד ואני צחקתי היא כל כך טירונית ,יש לה עוד מה ללמוד.
״כולם יודעים שבשניצל לא נוגעים..״ אמרתי לה ברמז והיא יעפב לצד את הצלחת שלה, וירקה לנייר את השניצל שהיה לה בפה .
״תגידי למה דיימון לא יושב איתנו?״ היא שאלה אותי בחשד והתקרבה קצת עליי. הסתובבתי למאחורי וראיתי את
דיימון יושב בצד השניי עם ג׳ניפר וזרק לי מבט מיואש.
״אה בטח סתם עצבנת את ג׳ניפר היא יחליטה שהיא לא רוצה להוא ידבר איתך״ אמרתי לה והיא המשיכה לסתכל טיפה אלייהם ואז יחזירה מבט .
״אני שנייה חוזרת טוב״ אמרתי לה ויצאתי משם והתקדמתי לעבר היצאה ,וחייגתי למייקל.
הוא לא ענה לי ,כרגיל .
בזמן האחרון זה קורה הרבה ,הוא ישתנה. ממש נראה לי שהוא כבר לא ממש בקטע שלי דיי..אני אפילו לא רוצה לחשוב אל זה .
אבל זה המצב ,אני חייבת לדבר איתו על זה. אני לא יכולה לתת לזה להמשיך יותר. התחושה הזאת שאתה רוצה משהו כל כך, וגם הוא רוצה אותך, אבל לא מספיק.
ונכון שהוא הכין לי את המתנה הממהמת שהייתה הפתעה לגמרי.
אבל לפעמים כל מה שרציתי שמדי פעם יגיד מילה טובה, או חיוך קטן, שישלח לי הודעה לראות שגם הוא דואג לי ולא רק אני דואגת..
הוא שפשוט יגיד לי את השלוש מילים האלו.
״אני אוהב אותך״


תגובות (1)

סיפור יפה
תמשיכי

19/11/2016 22:20
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך