My life ?my rules!-5

Love Yourself 21/11/2016 1136 צפיות 2 תגובות

-לאהוב באמת-

נ.מ. מייקל
״רגע״ צעקתי לעבר הדלת ששמעתי דפיקות חזקות ומהירות.
פתחתי את הדלת ,וראיתי את ג׳ניפר בדלת. היא נתנה לי נשיקה קלה בפה ונכנסה בחיוך.
״מה את עושה כאן עוד כמה דקות דיימון צריך לחזור מהמקלחת״ אמרתי לה בהלם ובלחץ והיא רק חייכה.
״רציתי להגיד לך לילט לפני שאני הולכת לישון..״ היא אמרה לי בחיוך ,וכרחה את ידייה סביבי.
״ג׳ניפר זה ממש מסוכן …״ אמרתי לה ,יותר נכון ניסיתי ,
אבל היא עצרה אותי בנשיקה ,אין לה סבלנות לדיבורים.
״מייקל נמאס לי לחכות ,אני הולכת מחר לדבר עם דיימון ״ היא אמרה לי והתרחקתי ממנה .
״את לא יכולה לעשות את זה ״
״למה?״ היא שאלה אותי בדאגה, ועברתי את ידי בשיער ואז עברתי אותם שוב בפניי.
אם היא נפרדת מדיימון, זה אומר שאני צריך להפרד מטיילור.
ואני עוד לא מוכן לזה ,ואיך אני אומר לה את זה בלי שהיא תפגע.
״בגלל טיילור נכון?!״ היא אמרה וצחקה טיפה, היא כבר יודעת לבד .
אני רק הסתכלתי עליה, ונאנחתי אני לא יודע מה להגיד.
״מי אתה אוהב יותר?״ היא שאלה אותי פתאום והתקרבה אליי ,זה שאלה שאני שואל גם את עצמי, אני לא יודע .
אני מבולבל ,אני לא יודע את מי אני אוהב. ואני לא יודע במי אני מאוהב .
ואני לא יודע אם אני רוצה להיות ,
יש כל כך הרבה שאלות שאני שואל את עצמי. ואין לי אפילו תשובה אחת .
היא הסתכלה אליי, מחכה לתשובה ,ואני לא יכולתי להגיד כלום .
כי לי אין תשובה בעצמי ,אז פשוט הסתכלתי עליה בעיניים.
״פליז תגיד לי״ היא אמרה לי ,וראיתי שיש לה דמעות בעיניים,
אני לא יכול !אני לא יודע !
אני לא רוצה לפגוע בה ,מה אני אמור לעשות במצב כזה .
היא עצמה את העיניים שלה ונאנחה.
היא עקפה אותי, ויצא מהדלת .
ואיך שהדלת נסגרה זרקתי את עצמי על מיטה.
דייה סביבי
״ג׳ניפר זה ממש מסוכן …״ אמרתי לה אבל עצרה אותי בנשיקה ,אין לה סבלנות לדיבורים
״מייקל נאמס לי לחכות ,אני הולכת מחר לדבר עם דיימון ״ היא אמרה לי ויתרחקתי ממנה
״את לא יכולה לעשות את זה ״
״למה?״ היא שאלה אותי בדאגה ועברתי את ידי בשיער ואז אל פני
עם היא תפרד מדיימון זה אומר שאני צריך ליפרד מטיילור ואני עוד לא מוכן לזה ואיך היא אומר לה את זה בלי שהיא תפגע
״בגלל טיילור נכון?!״ היא אמרנ וצחקה טיפה היא כבר ידע לבד אני רק יסתכלתי עלה ונאנחתי אני לא יודע מה להגיד
״מי אתה אוהב יותר?״ היא שאלה אותי פתאום ויתקרבה עליי ,זה שאלה שאני שואל גם את עצמי אני לא יודע אני מבולבל אני לא יודע את מי אני אוהב ואני לא יודע במי אני מאוהב ואני לא יודע אם אני רוצה להיות ,יש כל כך הרבה שאלות שאני שואל את עצמי ואין לי אפילו תשובה אחת
היא יסתכלה עליי מחכה לתשובה ואני לא יכולתי להגיד כלום כי לי אין תשובה בעצמי אז פשוט יסתכלתי עלה בעיינים
״פליז תגיד לי״ היא אמרה לי וראיתי שיש לה דמעות בעיניים אני לא יכול ,אני לא יודע,
היא סגרה את העיניים כדי לעצור את הדמעות ,ואז פשוט יצאה מהדלת.

נ.מ. קייט
״איפה היית?״ טיילור שאלה אותי ,וקמה מהמיטה שראתה אותי בפתח הדלת .
״מה קרה לך ביד ?,את בסדר?״ היא שאלה אותי בדאגה .
״אני בסדר זה סתם חתך״ אמרתי לה בחיוך, ונזכרתי בדיימון.
״הופה,מישהי נראת כאן מאושרת״ היא אמרה לי בחיוך והתשבנו על המיטה.
״אני לא!״
״את הרגע פצועה ומאושרת ,יש משהו שאת לא מספרת לי?״
״אולי״ אמרתי לה במבט שובב והיא צחקה.
״ניחוש קל,זה קשור לדיימון..״
״ניחשת טוב..״ אמרתי לה ,ונשכבתי על המיטה והיא נשכבה לידי .
״סתם,לא משהו מיוחד״ אמרתי לה והשפלתי מבט בחיוך.
״כאליו אני ודיימון כמעט התנשקנו..״ אמרתי לה ,והיא צרחה מאושר ועלתה מעליי.
״רק מה עם ג׳ניפר..?״ היא שאלה אותי ואני משכתי את כתפיי , אני בעצמי לא יודעת, אבל אני מקווה שהוא הפרד ממנה.
״טוב את מוכנה לרדת ממני״ אמרתי לה והיא צחקה וחזרה לשכב לידי.
״ומה עם מייקל?״ אמרתי לה ,וירד לה החיוך.
״הוא מתחמק ממני כל זמן ולא עונה לשיחות והודעות בכל מקום שאני נמצאת הוא פשוט בורח משם״ היא אמרה לי בעצב והחזקתי לה את היד בתור נחמה .
״לכי עליו עכשיו,הוא צריך להיות בחדר שלו" אמרתי לה והיא הסתכלה אליי ,ראיתי שהיא לא בטוחה מה לעשות .
״נו לכי!״ אמרתי לה ומשכתי אותה למחוץ הדלת,וסגרתי אחרייה שלא תחשוב לחזור!.

נ.מ. טיילור
נעמדתי מול החדר של מייק ודיימון, פחדתי כל כך …
אם אני סתם מדמיינת, אני סתם לחוצה. שכנעתי את עצמי הסתובבתי כדי ללכת משם אבל בדיוק הדלת נפתחה. פאקקק!
״היי טיילור מייק כאן תכניסי״ דיימון אמר לי ובדיוק שיצא מחדר וראה אותי בחוץ .
עמדתי בכניסה ומייק הסתכל אליי כאליו הוא יודעמה אני רוצה להגיד .
לא לא פשוט לא אל תדע כי זה לא אמור לקרות!
״הכל בסדר?״ הוא שאל אותי ושבר את השתיקה בנינו.
״לא..כאליו כן..״ גמגמתי כמה מילים וחסמתי את פניי עם הידיים.
״מה יש?״ הוא שואל אותי ,ואני התרסקתי על המיטה שלו, והוא התיישב אחרי רק ביותר עדינות ממני.
״אני יודעת הכל, אני מרגישה,אני חושדת הרבה זמן,ואני פשוט התעלמתי מזה כי חשבתי שזה יעבור שזה רק עניין של זמן ו..״ אמרתי מלא מילים במהירות ,לא ידעתי כל כך מה להגיד.
״לא רציתי שזה יצא ככה״ הוא אמר לי, והרגשתי את הלב שלי נופל,אז זה קרה..
אבל הוא הסתכל אליי ,הוא לא מסוגל ,
הוא פשוט שיחק עם הידיים שלו והסתכל אל הרצפה.
״לפחות אפשר לדעת מי זאת?!״ אמרתי לו בעצבים אבל בקול קצת רגוע יותר.
״זה באמת חשוב..?״ הוא אמר בשקט .
כן שאני ידעה מי גנבה לי אותך !
״אני בעיקר כועסת אל עצמי״ אמרתי לו אחרי שתיקה ארוכה שלו ושלי ,נעמדתי אל רגליי והחלטתי שאני רוצה לסיים את זה ,
זה גם ככה לא מוביל לשום מקום ,
אמרתי לו והוא הסתכל אליי במבט מבולבל.
״אני הייתי טפישה שחשבתי שאתה יכול לאהוב באמת..״ אמרתי לו לבסוף במבט קר.
הסתובבתי כדי ללכת אבל הוא קרא בשמי .
עצרתי אבל לא הסתובבתי בחזרה.
התפללתי בליבי ,כל כך רציתי שיגיד לי שזה לא באמת, מצדי שהכל יהיה חלום אחד ואני פשוט התעורר שאני מחבקת אותו.
הוא שיגיד שזה עוד אחד מהשטויות שלו.
רק שיגיד משהו,יתן לי סיבה להישאר איתו.
אבל הוא לא אמר כלום,ויצאתי משם .
וטרקתי אחרי את הדלת.
מיד שמעתי משהו מתנפץ אל הרצפה ,וזה קצת הבהיל אותי, נרגעתי דקה והמשכתי ללכת .
יכול להיות שלא הייתי צריכה להגיד את זה, לא אחריי כל מה שעברנו ביחד.

נ.מ. קייט
יצאתי מחדר לחפש את טיילור ,כבר שעה עברה .
חיכיתי לה בחדר ,אבל היא לא חזרה.
עברתי ליד השביל בין המחסנים ,
ושמעתי רעשים ,גניחות ,
אין זה לא אמיתי ,הפנימייה הזאת זה בית זונות חשבתי לעצמי .והתקרבתי לחדר,
והרעש רק התחזק ,
חפשתי חלון לראות מי שם ,ושנעמדתי ליד החלון ,ראיתי את דיימון וג׳ניפר …

נ.מ. מייק
״איך הסתכלת …״ אמרתי לקייט ,
ישבנו במטבח ,אני ישבתי על השיש ,והיא רק הלכה בחדר וצחקה ,
עם הבקבוק וודקה ביד.
הינו שיכורים ממש ,לא זוכר אפילו איך יגענו למצב הזה.
״מה אתה חושב שלא ראיתי איך שהסתכלת אל ג׳ניפר..״ קייט אמרה לי והתקרבה עליי
״בואי אני יספר לך סוד״ אמרתי לה ,
ותפסתי אותה ביד ,וקרבתי אותה עליי והיא רק צחקה .
״בגדתי בטיילור עם ג׳ניפר״ לחשתי לה באוזן ,שנינו צחקנו ממש .
לא חשבתי אל כלום ,רק צחקתי ונהננתי .
״שובב,אני רצה לספר לה״ היא צעקה עלי והתחלה לרוץ ויצאה מהחדר ,רצתי אחריה. והיא צחקה תוך כדי נפלה אל הרצפה,היא הייתה שיכורה…מאוד…
״קומי קומי אני יקח אותך לחדר״ אמרתי והרמתי אותה בשניי ידיי כמו תינוקת .
״רואים לך בעיניים ירוק ודבש״ היא התחלה לשיר וצעוק ,ואני רק ניסיתי להשתיק אותה. כדי שלא תעיר את כל הפנימייה ,היה מאוחר בלילה.
״אל תשתיק אותי! ״ היא אמרה לי בעצבים ודפקה לי אגרוף בבטן ,
ניסיתי שלא להתקפל ,וגם להצליח לסחוב אותה תוך כדי הליכה.
״תוריד אותי נו״ היא התחילה , לצרוח ולבעוט בי ,
אז פשוט נחנאתי והנחתי אותה , היא נשכבה אל הספסל ואני התיישבתי אל הרצפה מולה.
״אני ישנה כאן הלילה, תספר לי סיפור ״ היא אמרה לי בקול של תינוקת ואני צחקתי .
״מה את רוצה שאני אספר לך?״ שאלתי אותה עם צחקוק קל והיא עשתה מבט של חושב.
״איך היכרת את טיילור?״ היא שאלה אותי אחרי כמה דקות והשיחה נהפכה להיות רצינית פתאום ,חשבתי עם לספר לה או לא, אבלל היא גם ככה שיכורה ,היא תשכח מזה מחר.
״פעם שהגעתי לפנימייה הילד מופרע על סמים כל היום ולא נותן לאף אחד להתקרב עלייו הייתי מתבודד שעות בחדר ובקושי אוכל ושותה לא מתקשר עם אף אחד רק מחכה להיום בשבוע שבוא חוזרים הבית,ואז טיילור יגעה בתחילה הרחקתי אותה גם אבל היא לא ויתרה ניסתה שוב ושוב היא הבן אדם היחידי שיסכמתי לדבר איתו והיא שינתה אותי,גרמה להיות משהו אחר ,משהו אחר , שינתה לי את דרך החשיבה ,גרמה לי לראות דברים בצורה שונה ,עם הייתי בדעה שאין לי מה לעשות ואין לי למה לקום מחר בבוקר ,אחרי שהכרתי אותה ,הייתי קם כמו ילד קטן עם חייוך אל הפניים בידע שהיום אני ידבר עם טיילור .״ אמרתי לה בזמן שיחקתי באיזה אבן שהייתה אל הרצפה ,לא ראיתי את המבט בפנייה של קייט .
אבל אחרי כמה דקות היא התחילה לצחוק .
״ואתה שובב פשוט קמתה והלכה למישהי אחרת..״ היא אמרה לי והתיישבה עליי אל הרצפה וצחקה בקול .
״ הלוואי שכמו שאת אומרת את זה ככה זה היה באמת ,פשוט וקל״ אמרתי לה והיא סתכלה עלי ואני עלה ,והיה לה מבט מרחם בעיניים.
״ואיך זה יתחיל עם ג׳ניפר?״ היא שאלה אותי שוב אחרי כמה דקות של שקט.
״זה כבר סיפור לפעם אחרת ,יאללה היינו כאן״ אמרתי לה והרמתי אותה לשתי ידיי הפעם היא לא התנגדה ,ונתנה לי להרים אותה.

נ.מ. של הכותבת.

״וחום הגוף שלך בוער בי,
מרגיש שמשתבש ,
שאת צוחקת אין מה יש לומר,
אולי זה משמיים,
רואים לך בעיניים ,
ירוק ודבש,
מזל שבינתיים יש שיר חדש..״

קייט ישבה בחדר אל המיטה וזימזמה את השיר לעצמה …
כך עשו גם : מייקל ,דיימון,טיילור,ג׳ניפר.
אהבת אמת מה היא?
מתי יודעים שהיא מגיעה ?
האם היא קיימת?
מתי יודעים שזה באמת היא?
אולי לא יודעים בכלל,אהבה מגיעה ממקום לא צפוי ,בזמן שלא מתאים ,ממקום הכי לא מתאים .
מהאדם הכי לא הגיוני שיש.
אתם מאוהבים את הגג ,ומחובקים ואתם תמיד ביחד,
מרגישים שזה זה!.
אבל מי קבע מהי אהבה? אל מה היא מתבססת?
לכל מי שהולך יד ויד הוא מאוהב ,
אולי זה בכלל לא קיים?
אנשים ימצאו הרגשה משונה שקוראת בגוף פתאום אם אדם שכיף לנו איתו.
קוראים לזה אהבה ..
האם אפשר לאהוב באמת?
כמו בסרטים ובאגדות?
אולי..
ואולי לא…


תגובות (2)

מאוד יפה.
אהבתי שהוספת בסוף את נקודת המבט שלך לגבי כל העיניין זה בהחלט מוסיף לסיפור בדרך מיוחדת,
אני אוהבת את סיגנון הכתיבה שלך אך לפעמים יש שגיאות מקלדת , הייתי ממליצה שאת מסיימת את כתיבת הסיפור תקראי ותעברי עליו כך תוכלי לראות את הטעויות.
בנוסף לכך, הפעם ספציפית בסיפור את כתבת כנראה שבטעות את אותו הקטע פעמיים, כמו מקודם פשוט תעברי שוב על מה שכתבת זה לפעמים עוזר .
חוץ מזה הסיפור מעולה:)

22/11/2016 00:50

תודה ,????????

22/11/2016 08:17
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך