❤️Ziv
מקווה שהבעיה נפתרנ ושאוכל להעלות את המשך הפרק...

פרק 3 חלק א'- My only love

❤️Ziv 15/07/2015 507 צפיות אין תגובות
מקווה שהבעיה נפתרנ ושאוכל להעלות את המשך הפרק...

אמה התקדמה לכיוונו של המאמן בחצי חיוך ביישן.
״את אמה ווילסון?״ שאל המאמן. אמה הנהנה כתגובה. ״כנסי למים אמה, מבחן הקבלה שלך מתחיל עכשיו. בהצלחה״ קרא המאמן ואמה רצה לתוך המים עם הגלשן שקשור לרגלה בהדיקות (בגלשן יש חוט כזה עם סקוץ׳ שמחברים לרגל כדי שהגלשן לא יברח כשנופלים…). השעה היתה אחת בצהריים. קרני השמש היכו בפניה וסנוורו אותה. כשאמה הגיעה לאזור שהמים מספיק עמוקים, היא נשכבה על הגלשן והחלה לחתור. היא התפלאה לגלות שהגלים היו דיי גדולים ואפילו יותר גדולים מהגלים שהיו לה בניו ג׳רזי. אמה חתרה וחתרה עד שהגיע הגל המושלם. אמה הניחה את כפות ידיה משני צידי גופה בקו של החזיה. ובדיוק בשניה הנכונה שהגל הגיע אמה קיפצה בקלילות למצב עמידה והחלה לגלוש על הגל. הגל היה גדול וקשה, אך אמה עמדה ביציבות על הגלשן המקושט שלה, רגל על כל אחד משני קצוותיו, וברכיים כפופות מעט. אמה החלה לעשות כל מיני תרגילים עם הגלשן על הגל ואפילו קפצה עם הגלשן פעמיים. היא היתה מדהימה ומרשימה מאוד, שיערה הבלונדיני התנופף ברוח הקרירה של הים והשמש החמה שרפה את עורה של אמה למרות קרם ההגנה הרב שמרחה. כל הנבחנים הסתכלו עליה בשוק. אפילו ג׳וש לא האמין למראה עיניו. היא היתה תותחית. כמה רמות מעל כולם!
אמה יצאה מהמים עם הגלשן בידה בעודה מתקדמת ומעבירה את ידה על השיער אחורנית כדי להחזיר למקומו את קומץ השיער שנפל על פניה בשל הרוח, שמעה מכיאות כפיים סואנות. היא כיוונה את מבטה אל חבורת הנבחנים והמאמן שבהו בה בהערצה, אמה חייכה את חיוכה הגדול והיפה עם שתי גומותיה המתוקות והחלה להתקדם לכיוון הקבוצה הסואנת..
״וואו אחותי תשמעי את תותחית״ קרא אחד הבנים והתקרב אל אמה ״היי אני מייק״ אמר בחיוך והושיט לה את ידו. ״אמה״ הציגה את עצמה בחזרה ולחצה את ידו המושטת


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך