My perfect ending

Angelic♥ 06/06/2015 793 צפיות 7 תגובות

החלטתי שאני אתאר לכם את הדמויות לפני הפרק (עם תהיה עוד דמות אני יוסיף אותה לכאן)

מדיסון- נערה בת 16 צבע שיער שטני סגנון שיער גלי-חלק צבע עיניים ירוק-דבש יחסית למייק היא נמוכה, רכה ועדינה, אבל יש עניינים שהיא לא מוכנה לשתוק לגביהם אז היא תגיב בעצבנות בלי לחשוב יותר מידי.
מייק- נער בן 16 צבע שיער שחור סגנון שיער חלק-גלי צבע עיניים אפור כחול.. משהו משולב. גבוה, ילד טוב, לא נכנס הרבה לריבים, אבל אם יש משהו שמפריע לו, הוא לא יחשוב פעמים בעניין.
ליאו- נער בן 17 צבע שיער סגנון שיער חלק חום צבע עיניים ירוק. גבוה, חסר סבלנות, נוטע להיות עצבני, אבל עם מדי מאז ומתמיד היה נעים, עד שקרה משהו.
מריה- אמא לליאו ולמדיסון בת 45 צבע שיער בלונדיני סגנון שיער גלי צבע עיניים דבש, בחורה טובה, מבית טוב.
מארק- אבא לליאו ולמדיסון בן 46 צבע שיער חום סגנון שיער גלי צבע עיניים ירקרק, היה נוהג להמר, והכסף שהוא היה צריך להחזיר, כנראה לא הוחזר.
אלנה- המורה של מדיסון, בת 48 צבע שיער שחור סגנון שיער מתולתל צבע עיניים כחולות.
ניקול- החברה של ליאו, בת 17 צבע שיער חום סגנון שיער חלק צבע עיניים אפור. נמוכה יחסית לליאו, חברה טובה, תמיד שם שליאו צריך אותה.
קייל- קייל אח של אבריל, בן 17 צבע שיער שחור סגנון שיער חלק צבע עיינים ירוקות. גבוה, ישלו עגילי חישוק בגבה ובשפה החזה שלו והזרועות מכוסות קעקועים, אבל לא כמו של אבריל. רק בצבע שחור ולבן. (תדעו למה בהמשך) חסר סבלנות, וקשוח. אבל יש רגעים שבהם הוא נשבר.
אבריל- אחות של קייל, בת 16 צבע שיער שחור וקצוות סגולים, סגנון חלק צבע עיינים דבש, נמוכה יחסית לקייל, ישלה עגיל חישוק בשפה ובאף, קעקועים יש אבל מעט. (לא כמו של קייל) נעים להיות בסביבתה והיא סוג של אשת הסודות של קייל.
לירן- האקס של מדיסון, בן 16 צבע שיער בלונדיני, סגנון חלק צבע עיניים חומות, הוא גבוה יחסית למדיסון, פלרטטן, ועדיין מרגיש משהו למדיסון.. רק שהוא לא בטוח מהו ומנסה להכחיש את העניין.

על רוי אסור לי לפרט עדיין אולי בהמשך ;)

אם הרסתי את הדמיון אז סליחההה! ♥


תגובות (7)

לדעתי זה לא לגמרי הרס את הדמיון אבל כל אחד ומה שהוא חושב

06/06/2015 22:51

אחרי המשחק כדורגל של ברסה ויובנטוס?

06/06/2015 23:04

    חחח כן! ברסה לקחה 3-0 :)))

    06/06/2015 23:47

גם אני לא חושבת שלא הרסת כלום! תמשיכי סיפור מהמם :)

06/06/2015 23:58

    גם אני לא חושבת שהרסת משהו**** טעות שלייי

    06/06/2015 23:59

אני אוהבת לקרוא את מה שאת כותבת:) תמשיכי!

07/06/2015 00:08

    תודה לך אהובה:)

    10/06/2015 20:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך