נו? מה אתן אומרות? ורק שתדעו, המשפט שעליו בניתי על הסיפור זה:
" מה את אומרת, לעשות לך גם סיור בשירותים? " קרץ לי.
צחקתי, מבינה את המשמעות הכפולה במשפט " היית מת " צחקתי עוד יותר.
נווווווווווווווו, מה אתן אומרות תגיבו תגיבו תגיבו !!

' New Chapter ' פרק 1

נו? מה אתן אומרות? ורק שתדעו, המשפט שעליו בניתי על הסיפור זה:
" מה את אומרת, לעשות לך גם סיור בשירותים? " קרץ לי.
צחקתי, מבינה את המשמעות הכפולה במשפט " היית מת " צחקתי עוד יותר.
נווווווווווווווו, מה אתן אומרות תגיבו תגיבו תגיבו !!

לפני שאני מתחילה, רק חשוב לי להגיד שכן, לסיפור קוראים NEW CHAPTER (פרק חדש). אתן תבינו למה בהמשך או סוף הסיפור.
אני מצטערת שאני משגעת לכן את השכל, אבל היום עלה לי רעיון גאוני לסיפור בעקבות משפט שידיד שלי אמר לי ומשם בניתי סיפור עם מלא רעיונות.

פרק 1:
אחרי השנה הדיי נוראית שהייתה לי שנה שעברה, אני מתחילה פרק חדש בחיים שלי. למרות, שאם להיות כנה לרגע, אני שמחה ששנה שעברה הייתה נוראית, כאילו.. לא ממש שמחה, פשוט זה טוב שהיא קרתה. כי מאז, השתנתי, התבגרתי והתחזקתי – הרבה.
אני יושבת עכשיו בשולחן לבד, בכיתה החדשה, בבית ספר החדש. בפרק החדש שנפתח עכשיו. אני לא מכירה אף אחד מהבית ספר הזה, אני דיי לחוצה אם לומר את האמת. אני לא יודעת למה לצפות, מה יקרה. דההה, סתומה שכמותי, ברור שאני לא יודעת מה יקרה. אני לא אלוהים שיודעת הכל חחח..אהבלה.
בקיצור, אני מסתמסת קצת בווצאפ עם חברה שלי מתל אביב. אני לבד, כולם עם החברים שלהם שפגשו כל הקיץ ורק אני פה לב-
" ילדה חדשה הא? " איזה ילד אחד ניגש אליי.
" מעדיפה שתקרא לי מאיה " חייכתי אליו בזיוף קל.
שונאת שקוראים לי ילדה חדשה, אני לא ילדה חדשה ! אני מאיה !
" טוב, מאיה " קרץ לי " מאיפה באת? " אמר והתיישב לידי.
" רמת גן, אבל עברתי לת"א " חייכתי אליו חיוך קטן.
" למה עזבת שם? " שאל ושם את התיק שלו על השולחן.
אני לא באמת עומדת להגיד לו שהייתה לי חרא שכבה, וחרא חברות, ששנאתי את עצמי ורציתי התחלה חדשה. טוב, נלך על האפשרות השנייה.
" לא אהבתי ממש את המגמות בבית ספר הזה.. גם בכללי, שנאתי את כל המורים, את כל השיעורים.. לא הסתדר בקיצור " לקחתי נשימה קצרה לבסוף.
" אהבתי ת'גוונים בשיער " צחק ונגע בגוונים השטנים\בלונדינים שהיו לי בקצוות השיער.
" תודה ששמת לב " צחקתי גם אני.
" אחי, אתה לא יושב לידי? " איזה מישהו עם שיער שחור, נמוך הפריע לשיחה שלנו.
" לא אחי, מצטער, מעדיף לשבת ליד היפיופה שלידי " קרץ לי.
" זדיין " החבר שלו התעצבן והלך לשבת במקום אחר.
" סתם צומי, תתעלמי " לחש לי…איך קוראים לו?
" חחח…רק.. איך קוראים לך? " שאלתי. מצחיק שאנחנו מדברים כבר כמה דקות ואין לי מושג איך קוראים לו בזמן שהוא כבר זוכר את השם שלי.
" דין, אבל תקראי לי דיני.. מעדיף את השם שלי ככה " גיחך.
" טוב, דיני " החזרתי לו באותו טון כמו שאמר לי קודם " איפה אתה גר? "
" גם ת"א, אחלה עיר, מת עליה " אמר בחיוך " במיוחד על הים " קרץ לי.
" אוי, אני מתה על הים.. המקום שאני הכי אוהבת בעולם " אמרתי.
" אז אם אני אוהב את הים, ואת אוהבת את הים. צריך לעשות עם זה משהו, לא? " לחש בשקט, בקול צרוד שאני אוהבת. מעביר בי צמרמורות בכל הגוף.
" כן.. מה צריך לעשות עם זה? " החזרתי לו באותו קול צרוד.
" אני אומר על ללכת לשם, מסכימה? " חייך אליי חיוך פלרטטני.
" מסכימה " גיחכתי ומיד אחרי זה המורה נכנסה לכיתה וביקשה מכולם לשתוק ולשבת במקומות.

" טוב, כמו שבוודאי שמתם לב, הצטרפה אלינו ילדה חד-" " קוראים לה מאיה ! " דיני קטע אותה בקול רם.
" כן דין, קוראים לה מאיה. היא הגיעה אלינו מתיכון אחר. מאיה יש לך משהו להגיד? " שאלה וחייכה אליי. היא הייתה מכוערת ממש מכוע- " תנסי לא להקיא מהכיעור שלה " דיני לחש באוזני גורם לי לגחך.
" לא תודה " חייכתי אליה חיוך קטן.
שונאת להיות ילדה חדשה. אבל מי יודע, אולי זה יביא דברים טובים !

ההפסקה הגיעה ודיני הלך לשחק כדורגל עם חברים שלו. הוא ממש נחמד, וממש חתיך, חייבת להודות. יש לו שיער חום כהה קצוץ יפה כזה, עיניים ירוקות. הוא ממש שזוף ומאוד מאוד שרירי. בדיוק הטעם שלי. לי יש שיער חום ארוך ומדורג עם גוונים בלונדינים ושטנים בקצה השיער. לא כל הקצוות של השיער שלי צבועים, רק חלק, גוונים בקצוות. אני גם שזופה, תודות לקיץ. בחורף אני פחות שזופה.
בקיצור, ההפסקה הגיעה, קצת נלחצתי כי לא היה לי עם מי להיות.
" אני מבינה שכבר הכרת את דיני " איזה ילדה בלונדינית נגשה אליי.
" כן.." חייכתי אליה.
" הוא ממש נחמד, יש לך מזל שהוא התחיל לדבר איתך על הרגע שהגעת " אמרה בחיוך.
" מה זאת אומרת? " שאלתי.
היא התיישבה לידי, והזיזה אחורה את שיערה הבלונדיני שהגיע לה עד הכתפיים.
" דיני הוא כאילו.. איך אני יסביר לך, הוא ה- דבר. כל הבנות רוצות אותו, כאילו הרוב. הוא ממש נחשב בשכבה שלנו.. כל הבנים יעני מעריצים אותו וזה. אבל חוץ מזה הוא בן אדם מדהים.." חייכה.
" ואיך זה קשור לזה שהוא התחיל לדבר איתי על הרגע שהגעתי? " צחקקתי בקטנה.
" כי בדרך כלל דיני לא מתחיל לדבר עם בנות, הוא מתחיל עם בנות, אבל הוא אף פעם לא ממש יושב לידם ומדבר איתם. יש לך מזל.. את גם ממש יפה אז בכלל, לא פלא שהוא התחיל לדבר איתך " צחקה.
" תודה, את.. אוהבת אותו או משהו? " שאלתי בשקט.
" לא לא, פעם הייתי מאוהבת בו אבל זהו..לא הלך בינינו כלום, נשארנו חברים טובים וזהו..עכשיו אני מאוהבת בחבר שלו " צחקקה בשקט.
" איך קוראים לך? " שאלה.
" אני מאיה, ואת? "
" אליאור " חייכה אליי.
" את ממש נחמדה " אמרתי לפתע, מחייכת אליה.
" תודה, גם את. הינה המספר שלי 0546781456 (חירטטתי את המספר לא לנסות להתקשר אליו) את יכולה להסתמס איתי בשיעור, ובכללי.. אולי ניפגש אפילו " חייכה אליי וכתבה באייפון שלי את המספר שלה. " זה המספר שלי, כנל על כל מה שאמרת " צחקתי ורשמתי בגלקסי שלה את המספר שלי.

נגמרה ההפסקה ודיני חזר לכיתה. פאק. הלב שלי נעצר. הפסיק לתפקד לכמה שניות.
הוא חזר קצת מזיע, רק בפנים, מה שהיה נראה ממש סקסי, מודה. הוא הוריד לגופייה והיה עם מכנס קצר עד הברכיים. הוא כל כך חתיך, פשוט – או מי גאד.
" התגעגעת אליי ? " קרץ לי והתיישב לידי.
הוא הזיע, אבל היה ממנו ריח חזק של אפטרשייב ובושם גברי ודאורדורנט של אדידס.
כן אני יודעת איך הדאורדורנטים של אדידס מריחים בגלל אח שלי, טוב? טוב.
" מאוד " אמרתי בציניות וצחקתי.
" בהפסקה אני יעשה לך סיור בבית ספר, זורם? " שאל כעבור כמה דקות.
" זורם " צחקתי.

" טוב..זאת הייתה ספרייה, זה המזכירות. "
" יפה " אמרתי בחיוך.
" וזה הבניין של החטיבה, חננות אחד אחד אין שם כוסיות בכלל " צחק והצביע לעבר בניין החטיבה.
" וזה הבניין שלנו, השישיסטים, שם זה של השביעיסטים ושם זה של השמיניסטים " אמר, מצביע לעבר כל בניין.
" מה את אומרת, לעשות לך גם סיור בשירותים? " קרץ לי.
צחקתי, מבינה את המשמעות הכפולה במשפט " היית מת " צחקתי עוד יותר.

המשך היום היה מעולה, אני ודיני החלפנו מספרי טלפון ואליאור הייתה ממש שמחה בשבילי. והאמת? גם אני הייתי שמחה – ממש שמחה. ( If you know what I mean ~סמיילי קורץ~ ).

" היי חמודה, איך היה בבית הספר? " אמא שלה כשחזרתי הביתה עם חיוך דבוק על הפרצוף. נו.. אתם יודעים… מהחיוכים האלה שאי אפשר להוריד, וגם לא רוצים.
" היה מושלם ! אמא אני לא מבינה למה לא עברתי בית ספר עוד לפני ! הילדים בכיתה שלי כאלה מושלמים ועל היום הראשון לא ישבתי לבד !! וההפסקה הייתה כיפית וגם ההפסקה השנייה וכבר השגתי שני מספרי טלפון של ילדים ! והשגתי לעצמי חברה חדשה וידיד חדש ואני מאושרת !! " צרחתי בבית מרוב התרגשות.
" יאו ! מאיוש !! אני כל כך שמחה בשבילך ! מי זה הידיד החדש? " אמא קרצה לי.
" אוי אמא " צחקתי, מגלגלת עיניים. " טוב, הוא מישהו ממש ממש חמוד וממש ממש חתיך שקוראים לו דין אבל הוא קורא לעצמו דיני. הוא התיישב לידי היום והוא הדבר הכי חמוד בארץ !! " צעקתי נרגשת.
" ומי זאת החברה החדשה? " שאלה וצחקה.
" קוראים לה אליאור והיא פשוט חמודה ונחמדה ויש לי את הטלפון שלה ואני רוצה להיפגש איתה!! " אמרתי, כל כך שמחתי, אי אפשר להסביר כמה.
" יופי חמודה שלי ! סוף סוף אני רואה את הבת האהובה שלי חוזרת עם חיוך על הפנים מבית הספר " אמרה אמא ושטפה את הכוס האחרונה בכיור.
" אני יודעת, יואו טוב אני הולכת להוסיף אנשים בפייסבוק ביייייייי " אמרתי ורצתי לחדר שלי.

' אני אוהב את הים ' קיבלתי לפתע הודעה בווצאפ מ….דיני? וואו, השתדרגתי !
' גם אני אוהבת את הים ' כתבתי לו.
' אנחנו צריכים לעשות עם זה משהו…' כתב אחרי שנייה.
' כמו…? ' כתבתי אחרי דקה בערך.
' ללכת (; ' כתב לי.
' מתיייי? ' כתבתי לו, יש ! איך בא לי לים ! ועוד עם חתיך כמוהו !!
' חצי שעה אוסף אותך, איפה את גרה? '
' פינקס 24 '
' יופי, אני גר קרוב, חצי שעה אצלך ! לא לשכוח ללבוש בקיני יפהההה ' כתב.
' חחחחחחחחחח לא אשכח, אל תדאג (; ' כתבתי לו.
הוא עשה לי סמיילי קורץ וטסתי להתארגן לים !
איזה כיףףףףףףףףףףףףףףףףףף !!!!!!


תגובות (6)

נשמע אחלה ;)
תמשיכי ♥

24/02/2014 07:18

מושלםםם תמשיכיי תמשיכייי עכשיוו

24/02/2014 11:03

תמשיכיי מידדדדד מושלם !!!!

24/02/2014 12:51

נשמע מעלףף, תמשיכיי

24/02/2014 14:11

באמת מעניין

31/03/2014 12:50

די מעניין… תמשיכי.

31/03/2014 12:52
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך