בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מתח??

' New Chapter ' פרק 11+12

בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מתח??

פרק אחד עשרה:
" אמא אני יכולה ללכת לדיני? בבקשה.." התחננתי בפניה.
" לא "
" נו אמא.. בבקשה.."
" מאיה את בעונש "
" אבל אמרת שאין עונש עד שאבא חוזר מהעבודה וזה רק בערב "
" טוב בסדר לכי כבר חפרנית " גיחכה.
נתתי לה חיבוק ונשיקה בלחי ורצתי להתארגן לדיני.

= כעבור שבועיים =
" התגעגעתי אלייך, יפיפיה " קיבלתי נשיקה מתוקה כבר בפתח ביתו.
" אני מרגישה שלא ראיתי אותך שנים " צחקקתי בין נשיקה אחת לשנייה.
" לא ראיתי אותך איזה שבוע " הסכים ונישק שוב את שפתיי.
" טוב מה אנחנו מתנשקים בכניסה כמו זוג זקנים " התנתקתי ממנו צוחקת.
" בואי כפרה בואי " אמר בקול של פרחה והלכנו לסלון.
" יואו.. איזה חמוד.."
" מה, חודש ביחד היום.. מה ציפית? שאני אשכח? " נעצר והביט בי במבט המדהים הזה שלו.
באמצע הסלון היה שולחן קטן שמסביבו היה לב גדול מנרות, כל הבית היה חשוך.
" אתה פשוט מדהים.." הסתובבתי אליו, מנשקת את שפתיו בעדינות.
" מדהים כמעט כמוך.." לחש לי באוזן, צובט בקטנה את המותן שלי.

אחרי שאכלנו קצת מהאוכל שהוא הזמין ממסעדה אבל אמר שבישל. כן כן, עליתי עליו לבסוף.
הוא עצם את עיניי והוביל אותי למה שהרגיש לי כמו – החצר.
" אני מקווה שלא שכחת בגד ים " לחש והוריד את ידיו אל מותניי, מנשק קצת את צווארי בעדינות רבה.
" לא שכחתי, אל תדאג " צחק.
הורדתי את החולצה, נשארת בחזייה של הבקיני ועם חצאית מקסי ארוכה. הסתובבתי אליו והוא הביט בי חיוך. הוא התקרב אליי קצת, מרים את ידיי ומנשק את גב ידיי ברכות שעוד לא יצא לי לחוות.
" את לא מבינה כמה אני אוהב אותך.." לחש באוזני, מנשק את צווארי ופותח את הרוכסן האחורי של החצאית בעדינות, מפחד קצת להרתיע אותי. אבל משום מה, זה לא הרתיע אותי – בכלל לא. זה רק גרם לי להימשך אליו עוד יותר, לרצות אותו כל כך. כמו שבחיים לא רציתי אותו.
החצאית נשרה מרגליי כאילו הייתה עלה, הבטתי בו, מתחילה לכפתר את החולצה שלו.
" אין אני מאוהב " צחק והוריד את החולצה שלו, זורק אותה איפהשהו על הרצפה ובמהירות תופס בפניי ומנשק את שפתיי בחוזקה. אבל לא בחוזק שהכאיב לי, ממש לא.

אחרי שנשארנו בבגדי ים, קפצתי קפיצת ראש לתוך המים. כשהתרוממתי ממי הבריכה החמימים, מצאתי את דיני עומד מולי.
" אחת הכוסיות כשאת עושה קפיצת ראש " צחק ונצמד אליי.
ידיי היו מונחות על צידי בטנו התחתונה, בזמן שידיו היו על גבי התחתון, לאט לאט ובעדינות מגיעות לעבר הישבן שלי.
בבת אחת ידיי התנתקו מגופו ועלו לעבר צידי צווארו. שפתיי נצמדו במהירות לשפתיו. הוא התנתק כעבור כמה שניות, בשביל להחדיר קצת אוויר לריאותיו. באותו הזמן שפתיו רפרפו מעל שפתיי עד שבבת אחת הוא תפס את השפה התחתונה שלי בשפתיו ומצץ אותה בתוך פיו. נאנחתי בין שפתיו, מתפתלת בתוך חיבוקו.
זה הרגיש כל כך קסום, רק אני והוא מתנשקים לנו בתוך המים, בלילה חוץ מהמנורות בריכה המאירות את הבריכה בלבד.. כל המים מקיפים אותנו, וזה רק אני ודיני בעולם משלנ- " אנחנו לבד בבית? " קטעתי את הנשיקה. פתאום חשבתי על זה.
" כן אל תדאגי " צחק והרים אותי בתוך המים.
התנשקנו עוד, ותוך כדי הרגשתי אותנו זזים כשאני עליו וידיו על הישבן שלי (חה חה כמובן).

לרגע אחד הרגשתי את קיר הבריכה בגבי החשוף. דיני הוריד אותי ממנו, ידיו על מותניי וידיי על לחייו ושנינו מתנשקים, כאילו כבר לא התנשקנו שנים.
תוך כדי הנשיקה, היד שלו זזה, מהמותניים שלי, למטה עד הירך, ולפני שיכולתי להגיד עוד משהו, היא כבר הייתה בתוך התחתונים שלי. הגוף שלי קפא, פשוט קפא כשהרגשתי את אצבעותיו בתוכי.
זה היה משהו חדש בשבילי, דה חדש.. הוא החבר הראשון שלי. הוא הפסיק לנשק אותי, עובר לצווארי ומנשק בלהט.. כבר לא בעדינות כמו מקודם.
הוא נשך אזור מסויים בצוואר שלי, מוצץ אותו בחוזקה בזמן שאצבעותיו התעסקו לי שם למטה. הגוף שלי בהחלט זרם עם דיני, אני לא יודעת איך אבל פשוט הגוף שלי זז וזרם בהתאמה עם דיני. אפילו שזאת הייתה הפעם הראשונה שאני מתנסה בדבר כזה.
התנשמתי בכבדות, הוא הצמיד אותי עוד יותר לקיר. היינו צמודים לקיר כמו איזה ייתוש מת שדבוק לחלון (איזה תיאור מושלם, הא?). קברתי את ראשי בצווארו, היד שלו עדיין הייתה בתחתונים שלי. יד אחת שלי החזיקה במפרק כף ידו, לא בשביל לעצור אותו או משהו כזה.. בכלל לא.. אני לא יודעת למה בכלל החזקתי את מפרק כף היד שלו אבל זה פשוט הרגיש לי נכון.
היד השנייה שלי הייתה על צד אחד של צווארו בעוד הצד השני היה מכוסה בנשיקות עמוקות שלי. פעם ראשונה שאני עושה למישהו היקי. ואו.

פרק שנים עשר:
רק חשוב לי להזהיר, בהמשך הפרק יש חלק אינטימי. אני אישית חושבת שהקטעים האלה הם 14+ אבל שכל אחת תפעל לפי שיקול דעתה (:
היד השנייה שלי הייתה על צד אחד של צווארו בעוד הצד השני היה מכוסה בנשיקות עמוקות שלי. פעם ראשונה שאני עושה למישהו היקי. ואו.

סוף סוף סופש אחרי שבוע מלא בלימודים, רועי ודיני יחצנים של איזה מסיבה פה בת"א והשיגו כרטיסים בחינם לכל החבורה !
אליאור החליטה ללבוש שמלת מיני שחורה וצמודה במיוחד עם נעלי עקב בצבע ורוד בהיר.
אני החלטתי ללבוש חצאית עיפרון מיני בצבע מנטה-טורקיז בהיר עם גופייה שחורה ונעלי עקב שחורות.
נועה החליטה ללבוש שורט קצרצר (לא דפוק אותי) עם גופייה סגולה ורופפת עם נעלי עקב סגולות.
תמר החליטה ללבוש סקיני כחול בהיר גבוהה, צמוד כמו החיים עם חולצת בטן לבנה ורופפת עם נעלי עקב כחולות.

רקדתי צמוד צמוד עם הבנות, דיני והבנים כל הזמן בהו בנו ואנחנו נהנינו מכל רגע. באיזשהו שלב, הגיעו גם הבירות, וודקות, טקילות, יין, שמפניות…..וכו' וכו' וכו'.

מנקודת מבט דיני
ראיתי איזה בחור, ערס חשוב לציין, כורך את ידיו מסביב למותניה של מאיה. רתחתי מזעם, במיוחד כשראיתי שמאיה זורמת איתו.
" כבר חוזר " מלמלתי לעידו שעמד לידי והלכתי לכיוונה של מאיה.
" היא שלי, זה בסדר " אמרתי לבחור ומשכתי אותה לכיווני כשאני מחזיק באגן שלה.
" מקנא, דינוש? " קרצה לי.
" זה נראה כאילו את מחפשת מישהו שיחזור איתך הביתה " אמרתי לה.
היא צחקקה, כורכת את ידיה מסביב לצווארו. " למה נראה לך שאני יחפש מישהו לחזור איתו הביתה, כשיש לי אותך.. דיני, תחזור איתי הביתה היום? " היא שאלה בתמימות מזוייפת.
הגוף שלי קפא כשהרגשתי את אצבעותיה נכנסות לתוך כיסי הג'ינס האחוריים שלי, היא צבטה את התחת שלי. "שובבה " לחשתי, מנשק נשיקה אחת את צווארה.
" אני יודעת " לחשה בקריצה ונישקה את שפתיי.
כעבור כמה שניות שהתנשקנו, הטעם המר של אלכוהול הורגש בשפתיי.
" שתית? " התנתקתי ממנה.
" קצת..מממש קצת.." סימנה לי עם אצבעותיה, מה שהראה לי שהיא לא שתתה קצת, ממש לא קצת.

התחלנו לרקוד קצת ביחד, צמודים צמודים אחד לשני. מאיה הסתובבה, גבה צמוד לבטני. היא התחילה לזוז, צמוד צמוד אליי וחירפנה לי את כל החושים והמערכות בגוף.
" אני חושבת שאנחנו צריכים ללכת למקום קצת יותר שקט " לחשה, מעבירה רפרוף עדיין על מכנסיי. הגוף שלי קפץ בתוכו והלב שלי דפק..ממש דפק.

מהכניסה לשירותים, התנפלתי על שפתיה בנשיקה מהפנטת. פתחנו את דלת התא הקטן תוך כדי הנשיקה הלוהטת הזאת. היא התנתקה ממני, נועלת את התא והסתובבה אליי דוחפת אותי לעבר הקיר ומנשקת את שפתיי בתשוקה. לא נשארתי אדיש, במיוחד שלא ידיי. השחלתי את ידיי מתחת לחצאית שלה, תופס בישבן שלה. " אני כל כך אוהבת אותך " לחשה בתשוקה.
אחרי היקי קטן שהשארתי לה למזכרת ממש מתחת לאוזן, התיישבתי על האסלה הסגורה בשירותים ומאיה התיישבה אליי. התנשקנו שוב, עד שהרגשתי שהעניין הזה עובר כל גבול ואני פשוט חייב. אני חייב. פשוט חייב ולא יכול להתנגד – אני חייב.
תוך כדי שהיא נישקה את צווארי, התחלתי להוריד במורד זרועותיה את הכתפיות של הגופייה השחורה שלה. לבסוף, היא נשארה עם חזייה.
" פאק אני מת. איזה סקסית " לחשתי ונישקתי שוב את שפתיה.
ידעתי שאני החבר הראשון שלה, ובמיוחד הפעם הראשונה שלה, אז ידעתי מראש שאני לא הולך לשכב איתה היום. במיוחד לא היום, לא רציתי ואני גם לא ארצה שהפעם הראשונה שלה תהיה בתא שירותים כשהיא שיכורה.
היא מתוך עצמה, תוך כדי הנשיקה, פתחה את החזייה שלה מניחה אותה בינינו.. או על הרצפה.. לא ממש שמתי לב. נישקתי את עצם הבריח שלה, יורד קצת למחשוף שלה, ומשם כבר נישקתי את החזה שלה..
" אל..א..אל..תפסיק.." היא גנחה בשקט באוזן שלי, גורמת לכל המערכות שלי להידלק במאית השנייה.
" אני אוהב אותך מאיה, אני אוהב אותך " לחשתי גם אני, נהנה מהליטופים שלה על הקוביות שלי מתחת לחולצה. המגע שלה..פשוט הורג אותי. פעם ראשונה בחיים שלי, שאני אשכרה מאוהב.
" אני רוצה אותך דיני.." היא לחשה באוזני, שורטת את הגב העליון שלי.
" לא היום מאיוש.. לא היום.." לחשתי לה גם אני, ומעכתי בעדינות את החזה שלה בידיי, היא נאנחה בקול רם וישר השתתקה ונישקה אותי.

" אני ינהג " אמרתי לה כשנגמרה המסיבה.
" לא אני ינהג " התעקשה.
" מאיה את יותר שיכורה ממני, אני נוהג "
" כמה שתית? "
" 2 בקבוקי בירה, אני נוהג "
" ראיתי אותך גם שותה 2 כוסות טקילה "
" נו טוב צודקת, אז 2 בקבוקי בירה ו2 כוסות טקילה.. וכמה את שתית גברת צדיקה? "
" 2 בקבוקי בירה, 3 כוסות טקילה, שמפניה אחת ובקבוק קטן של וודקה. אני נוהגת "
" חחחחחחח הצחקת, גם לא בחלומות שלך, מותק "

" דיני יש שם מכונית " היא צעקה.
" אין שום מכונית את סתם בהזיות בגלל שאת שיכו-"
בום !!!!!!!!!


תגובות (4)

תמשיכיי

01/04/2014 21:08

חבל,לפחות אז היא הייתה יכולה למות לא בתולה…..
טוב,הלך עלייה בבוקר כשהיא תתעורר.
ברצינות,מה עשית לילדה?היא הייתה תמימה,ואת לא שמה כלום על הצלקת שעל הבטן שלה.חשבתי שזה יהיה סיפור תמים….
והיית צריכה להזהיר עוד מההתחלה כשהוא דחף לה את האצבעות

01/04/2014 21:10

עזבו שנייה את הקטע הזה ואני אומרת העדינות, יש לך תיאורים מאוד יפים אני חייבת לכתוב זאת, מפני שכל כך אהבתי את התיאורים שלה.

01/04/2014 21:53
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך