' New Chapter ' פרק 14+13

פרק שלוש עשרה:
\" דיני יש שם מכונית \" היא צעקה.
\" אין שום מכונית את סתם בהזיות בגלל שאת שיכו-\"
בום !!!!!!!!!

התעוררתי, הייתי בתוך האוטו של דיני. לא ממש הבנתי מה קורה סביבי כשראיתי מלא אנשים מסביבי ועמוד חשמל כמעט מול הפרצוף שלי. הבטתי לצד, רואה את דיני ישן (?) מה קורה פה?
\" היא התעוררה ! היא התעוררה ! \" שמעתי צעקה ולפני שהצלחתי להגיד משהו, איזה אישה זקנה מרוקאית פתחה את דלת האוטו השבורה והוציאה אותי החוצה.
\" מה קרה? \" שאלתי מבולבלת.
\" לך ולבחור באוטו, הייתה לכם תאונה \".
\" מה?! \"
ישר שחררתי את היד שלי מהיד שלה ופתחתי שוב את האוטו.
\" דיני תתעורר, דיני אל תישן דיני קום כבר ! \" צעקתי עליו, מנערת אותו מכתפיו.
\" דיני קום כבר, זה לא צחוק.. דיני קום כבר \" צעקתי עליו שוב, דמעות בעיניי ואני כולי הסטרית.
\" תתעורר, דיני, דיני תתעורר.. רק נרדמ..\" התחלתי להגיד שפתאום שמתי לב לזכוכית מהחלון של האוטו שהתנפץ תקועה לו בתוך הבטן והאזור קצת מדמם.
\" דיני ! \" צעקתי בוכה, מבינה שהוא לא ישן..הוא מעולף.
מהר הוצאתי את הזכוכית הזאת מהבטן שלו, ודחפתי את הדלת השנייה השבורה והוצאתי אותו החוצה כשהוא נשען עליי, הוא היה חסר הכרה.
\" תתקשרו לאמבולנס !! תתקשרו לאמבולנס ! \" צעקתי לכולם בוכה.
\" אל תדאגי חמודה, התקשרתי והאמבולנס כבר בדרך \" אמרה איזה אישה מבוגרת ומטופחת.. נראית בסביבות גיל ה40+.

כעבור 10 דקות בערך שישבתי על הכביש בשוליים, כשאנשים עדיין מסביבי ואת דיני השכבתי על הברכיים שלי. בכיתי, כמו שבחיים לא בכיתי בחיים שלי. לא משנה מה עברתי בחיים, זה בערך היה הנורא מהכל. אני לא יודעת איך לי לא קרה כלום, אבל זה לא מה שהעסיק או עניין אותי כרגע. מה שהעסיק אותי היה שהוא, נפגע, הוא..זה שאני אוהבת כל כך. הוא נפגע, והוא חסר הכרה.
\" יש פה קרובי משפחה? \" הפרמדריק שאל.
\" אני חברה שלו \" אמרתי.
\" טוב, בואי איתנו \" אמר בזמן שהוא ועוד פרמדריק העלו את דיני על אלונקה ולקחו אותו לתוך האמבולנס.
\" דיני אתה תהיה בסדר.. אתה תהיה בסדר.. הכל יסתדר..\" לחשתי לו, אז מה אם הוא לא שומע. אני לא יודעת את מי ניסיתי להרגיע, את דיני חסר ההכרה או את עצמי.

אחרי שהגענו למיון, והכניסו לו עוד דם לגוף (הוא איבד הרבה דם כתוצאה מההתנפצות של החלון עליו). הבית חולים רצה להתקשר להורים שלו, אבל ההורים של דיני בקאריבים כרגע בגלל חגיגת יום נישואים אז לא היה מי שיבוא. \" אנחנו חושבים שהוא יתעורר בשעות הקרובות. אנחנו נתקשר אלייך ונודיע לך שתוכלי לבו-\" קטעתי את הרופא, \" אני נשארת פה. אני לא עוזבת אותו \" אמרתי לו, פניי רטובות מרוב הבכי החזק.
\" את יכולה רק לספר לי איך התאונה קרתה? \" שאל.
ישבתי על המיטת בית חולים של דיני, הוא עצמו חסר הכרה שוכב לידי ואני מלטפת לו את השיער. מנסה להרגיע את עצמי עמוק עמוק בלב.
\" היינו במסיבה.. ו..אני השתכרתי.. ואני הייתי אמורה להיות הנהגת..ולא הייתי אחראית ושתיתי יותר מידיי.. והוא עצמו שתה איזה 2 בקבוקי בירה ועוד 2 כוסות אחרות של איזה אלכוהול.. ובגלל שהייתי יותר שיכורה ממנו הוא אמר שהוא ינהג ו..ואז נסענו וראיתי אוטו..ואמרתי לו..אבל הוא אמר לי ש..ש..אני הוזה מרוב שאני שיכורה..ואז..הוא הבין שזה באמת מכונית וסטה הצידה ו..נתקענו בעמוד..\" אמרתי בגמגום, מתחילה לבכות מחדש.
\" תודה, ופעם הבאה.. אם שניכם שיכורים פשוט תשארו לישון באוטו..אל תסעו לא משנה מה \" אמר הרופא וחיבק אותי חיבוק מנחם.\" תודה..\" חייכתי חיוך קטן.

מנקודת מבט דיני
פקחתי עיניים וראיתי מסביבי כל מיני דברים. כיור עם סבון, דלת לבנה, קיר לבן, ארון תרופות לבן. זין. יותר מידיי לבן יש פה. איפה אני? מה אני עושה פה? מה לעזאזל קרה?
התרוממתי קצת, עד שכאב חד תקף את הבטן התחתונה שלי והבחנתי גם ב..מאיה? מה היא עושה פה? מה אנחנו עושים פה?
נאנחתי בשקט, מכווץ את פניי בכאב ונושך את השפה התחתונה שלי כדי לא להעיר את מאיה שישנה.
הבחנתי במראה בגודל בינוני מולי, ממש מתחת לארון התרופות. הבטתי בעצמי, היה לי תחבושת קטנה על המצח, עוד אחת על הבטן, תחבושת מסביב ליד… מה קרה פה?
מתחתי יד אחת קצת, הרגשתי כאילו ישנתי שעות.
\" דיני…? \" מאיה התרוממה לפתע, מביטה בי בעיניים רטובות ואדומות.
\" מה קרה? למה את בוכה? \" שאלתי מודאג.
\" דיני ! \" היא צעקה מאושרת, כאילו זכתה עכשיו בלוטו. היא חיבקה אותי חזק.
\" אח.. התחבושות \" נאנחתי בשקט.
\" דיני ! אתה בסדר ! דיני ! \" נישקה אותי שוב, מנגבת את הדמעות מעינייה מיד אחרי זה.
\" מה קרה? \" שאלתי מבולבל.
\" עברנו תאונה דיני.. ו..ואתה בסדר..אתה בסדר..\" חיבקה אותי שוב, מצמידה את שפתיה לשפתיי.
\" את בסדר? נפגעת? \" שאלתי מודאג, אני לא מאמין..עברנו תאונה..
\" כן אני בסדר, איכשהו לא נפגעתי בכלל אבל אתה נפגעת ודיני אני אוהבת אותך \" בכתה מהתרגשות ונישקה אותי שוב.

= כעבור שבועיים =
החלטתי לעשות למאיה הפתעה ולבוא אליה בלי שאמרתי לה.
דפקתי אצלה בדלת, אחיה הקטן בן ה12 וחצי פתח לי את הדלת.
\" היי דיני \" חייך אליי.
\" מאיה פה? \"
\" כן היא בחדר שלה \" אמר והלך לחבר שלו שחיכה בסלון.
התקרבתי לחדר שלה, כשלפתע שמעתי דיבורים של גבר. ולא סתם דיבורים, אלא דיבורי אהבה (אני אוהב אותך, את האחת שלי..וכו\' וכו\' וכו\').
אני לא מאמין… זה מה שאני חושבת שזה?
\" אני לא מאמין את בוגדת בי ! \" התפרצתי לחדר שלה בצעקה..

פרק ארבעה עשר:
התקרבתי לחדר שלה, כשלפתע שמעתי דיבורים של גבר. ולא סתם דיבורים, אלא דיבורי אהבה (אני אוהב אותך, את האחת שלי..וכו\' וכו\' וכו\').
אני לא מאמין… זה מה שאני חושבת שזה?
\" אני לא מאמין את בוגדת בי ! \" התפרצתי לחדר שלה בצעקה..

\" דיני מה אתה רוצה? \" התעצבנה עליי.
\" כלום אני..מצטער.. פשוט..שמעתי את כל הזה..ו..חשבתי..ו..אני מצטער מאיה..\" פאק איזה מצב לא נעים.
\" אתה חושב שאני בוגדת בך? \" שאלה, קמה מהמיטה ועוצרת את הסדרה שראתה בדיוק.
\" לא.. ממש לא.. פשוט שמעתי ופתאום זה היה נראה לי ש-\"
\" אז אתה חושב שאני מסוגלת לזה, מה אני עד כדי כך זונה בעינייך? \" שאלה בכעס.
\" לא ! מה פתאום ! מאיה אני מצטער אני פשוט פתאום חשבתי כי שמעתי את כל הקולות האלה ולא העלה בדעתי שזה טלוויזיה.. אני מצטער מאיה.. באמת שמצטער \" התנצלתי.
\" טוב בסדר.. קרה משהו? \"
\" לא..סתם..רציתי לעשות לך הפתעה..\" חייכתי חיוך קטן, מוציא ממאחורי גבי ארוחת טייקאוי קטנה של מקדונלדס.
\" יאוו ! איזה כיף ! \" צחקה וחיבקה אותי.
אבל לא.. חיבוק זה לא מה שהספיק לי, ישר הרמתי את פניה אל פניי ונישקתי את שפתייה.

מנקודת מבט של מאיה
שכבנו במיטה, אוכלים את המקדונלדס שדיני קנה לשנינו.
\" וואי אני כזאת דבה..\" גיחכתי אחרי שסיימתי לאכול את ההמבורגר והצ\'יפס.
\" אני יודע..\" דיני אמר, שמעתי את החיוך בקולו.
\" אני יראה לך מזה אני יודע ! \" צחקתי ונתתי לו סטירה על היד.
\" את פשוט לא מבינה כמה אני אוהב אותך..\" הוא הזיז את הקופסת צ\'יפס מהרגליים שלי ונשכב מעליי.
\" אח אתה מוחץ אותי \" מלמלתי צוחקת מתחתיו.
\" תפסיקי לגנוח \" עקץ אותי בצחקוק.
\" תפסיק אותי \" לחשתי באוזנו.
זה היה קל… שנייה אחרי זה שפתיו התרסקו על שפתיי עוד לפני שהצלחתי לקחת נשימה.

כעבור כמה דקות כבר מצאנו את עצמנו במצב שבו אני שוכבת על המיטה, דיני מעליי, ראשו קבור בצווארי, ידיו כרוכות סביב מותני.
אני ראיתי טלוויזיה, דיני כל הזמן נתן לי נשיקות קטנות בצוואר – מנסה להציק. אבל לאט לאט הרגשתי את הנשימות שלו נחלשות, כבר לא הרגשתי נשיקות בצוואר.. הוא נרדם. איזה חמוד !
\" מאיה בואי לאכו- \" \" אוי, לא ידעתי שדיני פה \" אמא התפרצה לחדרי מחלישה את קולה כשראתה מי ישן עליי.
\" דיני הביא לנו מקדונלדס מקודם.. אני לא רעבה \" חייכתי אליה.
\" אתם כל כך חמודים \" חייכה אליי וסגרה את הדלת.
המשכתי לראות שקרניות קטנות, בזמן שהאהוב שלי ישן לו עליי..


תגובות (5)

איזה פייל יצא לו…

01/04/2014 22:05

תמשיכייייייייייייי

02/04/2014 06:52

מהמםם תמשייכיי !

02/04/2014 16:36

תמשיכי

02/04/2014 16:38

מהמםםם תמשיכיייי דחוףףף

02/04/2014 16:50
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך