' New Chapter ' פרק 25+24

פרק עשרים וארבע:
לקראת סוף הפרק יש חלק אינטימי, מיועד לגילאי 14 ומעלה. אם אתן פחות ורוצות לקרוא אז לכו על זה, אני לא קשורה לבחירה שלכן. למרות שגם אם אתן יותר מ14 ולא רוצות לקרוא, אז אל תקראו זה לא כזה משנה. אני אתן גם אזהרה מעל הקטע המיני בשביל הבנות שלא רוצות לקרוא. ודבר אחרון, בפרק הזה יהיו כמה שירים לרקע, אתן לא חייבות לשמוע אותם אבל אם אתן רוצות אז כל פעם תעצרו את השיר הקודם לפני שאתן מתחילות את השיר הבא (דה ברור). וזהו, תהנו מהפרק !

" I won't let you go, now you know.. I've been crazy for you all this time.." הוא התחיל לשיר לי בשקט בשקט, בלחש, באוזן שלי. גורם לצמרמורות בלתי פוסקות בכל הגוף שלי.
"I've kept it closeAlways hoping With a heart on fire " השלמתי את השיר בשקט, הפנים שלנו היו קרובות אחת לשנייה, לחשתי לו את החלק של השיר, מביטה בשפתיו.
לאט לאט שפתינו גששו אחת אל עבר השנייה, התנשקנו.


הידיים שלנו לא נשארו אדישות, ידיו כבר היו על מותניי, מרימות אותי בזריזות והוא הושיב אותי עליו מבלי לשבור את הנשיקה (!). ידיו הרימו קצת את הגופייה שלי, מתגנבות לגבי התחתון, מלטפות ושורטות בעדינות מתחת לגופייה. מחרפנות את כל החושים בגוף שלי. גורמות ללב שלי לדפוק כל כך, כאילו הוא עוד שנייה יוצא לי מהגוף.
דיני כבר לא נשען על הספסל הוא רכן לעברי עוד יותר, מפנה מקום לרגליים שלי להיכרך מסביב למותניו.
ידיו תפסו בגבי התחתון, משעינות אותי על ידיו הגבריות.
ידיי הונחו בעדינות מנוגדת לכל מה שקורה כאן הרגע, מעמיקות את הנשיקה. ע
שינו הפסקה של כמה שניות של אוויר, ואז הוא תפס את השפה התחתונה שלי בשפתיים שלו, מוצץ אותה וגורם לגניחה קטנטנה וחלשה להיפלט מבין שפתיי.
הרגשתי את החיוך שלו על שפתיי. ברגע אחד, הוא החליט באמת להעמיק את הנשיקה, ובשנייה אחת לשונו חדרה אל פי.

" מה את אומרת..נעשה קמפינג ללילה, אני ואת? " דיני לחש באוזני, מגניב נשיקה קטנה לצווארי בזמן שכולנו אכלנו במסעדה.
" פספסנו משהו??? " אליאור, עמית ועידו צחקו.
" אני אומרת שהם חזרו " נועה אמרה צוחקת.
" לההההה גילית לנו " עידו חיקה אותה.
" גם אני אוהבת אותך " היא הוציאה לו לשון, אחרי שנייה היא קיבלה ממנו נשיקה בפה שהפתיעה את כולנו.
" פספסנו משהו??? " אני ודיני צחקנו, מחקים אותם.
" מופתעת בדיוק כמוכם " נועה סיננה בהפסקת אוויר קטנה שהם נתנו לעצמם ואחרי שנייה חזרה לנשק את עידו. וואו, כמה הפתעות יש בחיים.


הערב הגיע, החושך ירד, והמדבר נראה פשוט מדהים.
" וואו.. כל כך יפה פה.." אמרתי מוקסמת מכל הנוף המדברי הזה, לרגע זה מרגיש כאילו אני על מאדי-
" מרגיש כאילו אנחנו על מאדים, אה? " גיחך.
" פאק בדיוק מה שחשבתי " צחקתי והוא חייך אליי, נותן לי נשיקה קטנה בלחי.
האור היחיד שהאיר על כל המדבר, היה הירח. כל הכוכבים נצצו בשמיים, וזה הרגיש כאילו רק אני ודיני קיימים בעולם הזה.
" הבאת את האוהל? " שאלתי, בודקת ליתר ביטחון.. שלא נצטרך פתאום לחזור את כל הדרך.
" כן אל תדאגי ואני גם זוכר את הדרך.. אנחנו לא כל כך רחוקים מהצימר " חייך אליי חיוך מרגיע.
" אוקי מזל " גיחכתי בהקלה.

אחרי שהקמנו את האוהל, התיישבנו בתוכו ואכלנו מרשמלו והתנשקנו הרבה הרבה.
נשכבנו על השק שינה הפרוס בתוך האוהל, דיני שוכב מעליי מלטף לי את הבטן מתחת החולצה תוך כדי, התנשקנו בתשוקה מטורפת. כל נשיקה הביאה אחריה עוד ועוד ועוד….
הורדתי לדיני במהירות את החולצה, שורטת את הבטן השרירית שלו מיד.
" אני אוהב אותך " הוא רכן לעברי, מנשק את צווארי נשיקות עמוקות ומספקות.
תוך כדי הנשיקות בצוואר, הוא העלה את החולצה שלי, עד שהוא הוריד אותה לגמרי.
נשארתי בחזייה ובטייץ, ודיני נשאר בטרנינג בלבד.
" רוצה אותך.." הוא מלמל, מנשק את שפתיי נשיקה עדינה וקצרה ואז חוזר לנשק את צווארי בחוזקה, גורם לגניחה קטנה להיפלט מבין שפתיי.
דיני מחבק את מאיה מהמותניים מנשק את עצם הבריח של מאיה בזמן שהיא שורטת את כתפיו מרוב תשוקה.
היא מרגישה את הבליטה שלו על הירך שלה. הוא נאנח כשהיא חזרה לנשק אותו בלהט, במהירות בלתי רגילה. "מאיה," הוא ניסה.
"מממ," היא לחשה\מלמלה חזרה.
"מאיוש, אנחנו צריכים לעצור―" אבל הוא רק נישק אותה חזק יותר, עמוק יותר, מתביע את עצמו בתוך השפתיים שלה. "עוד מעט כבר לא נוכל להפס―"
"אני לא רוצה שנפסיק " היא לוחשת באנחה וזה כבר היה המשפט האחרון, כי משם, הם כבר לא יכלו להפסיק.
שפתיו רפרפו בפה פתוח על קו הלסת שלה בזמן שידייה נשלחו אל שרוכיי הטרנינג שלו והיא התחילה לפרום את הקשר פושטת אותו מהטרנינג המחמם, משאירה אותו עם בוקסר יותר מידיי דק בשביל כל מה שהולך ביניהם ממש ברגעים אלה. הוא נאנח, יורד עם שפתיו אל הבטן שלה, מנשק בעדינות ובבת אחת מנשק באזור אחר בבטנה בחוזקה, משאיר שם סימנים. האצבעות שלה הסתבכו בשיער שלו כשהיא שמעה אותו מתנשם ונאנח וזה היה כל כך סקסי שהיא לא יכלה לעצור את עצמה מלהיאנח ולגניחה קטנה להתפרץ מתוכה.
האצבעות שלו הגיעו אל סוגר החזייה שלה כשהוא נעצר לפתע, שניהם צמודים אחד לשני ומתנשפים בכבדות. " את.. את בטוחה מאיה? אני לא רוצה לעשות משהו שנצטער עליו.." לחש לה בתשוקה, כאילו מישהו מצוטט להם מבחוץ.. מה שבכלל לא קרה.
" אני סומכת עלייך דיני. אני אוהבת אותך " היא אומרת, ובבת אחת שפתיו צוללות אל שפתיה, מנשק אותה נשיקה רטובה אבל נעימה.
אחרי עוד כמה סשנים של נשיקות אלוהיות, שהרגישו לא מהעולם הזה, הם נותרו עירומים, מתחת לשמיכה על השק שינה, שהסתירה את כל הסודות שלהם..
הוא נצמד אליה, ובבת אחת היה בתוכה. היא פלטה גניחה, לא רגילה להרגיש דבר כזה. אחרי הכל, זאת הפעם הראשונה שלה. הוא הראשון שלה. הוא נתן לה להתרגל קצת למצב, ואז התחיל קצת לזוז והיא התחילה להיאנח ולהתנשם בכבדות שלא חשבה שהיא מסוגלת לה.
"אני מכאיב לך? את רוצה להפסיק?" הוא שאל והיא נענעה בראשה במהירות.
"לא,דיני, זה―היא נאנחה, זה מדהים, רק, תזוז."
הוא התחיל לזוז, בהתחלה לאט, פוחד להכאיב לה, זה היה הדבר האחרון שהוא רצה, להכאיב לה, ועוד במובן הפיזי. אבל אז הוא שמע את הקולות שלה ("דיני, דיני―אויאלוהים, דין. זה―אוה, זי―זין, דיני!"
הוא מצטרף אל הקולות שלה בנהימות גרוניות וגניחות שקטות. השק שינה לא זז מתחתם, אבל הוא התבלגן מתחתם. הקצב התגבר, ושניהם כבר היו על הקצה. הנהימות שלו הפכו לגניחות כבדות, והגוף שלה רעד מרוב שהיא הייתה קרובה, מרוב תשוקה―העיניים שלה נעצמות, הציפורניים שלה שורטות על הגב שלו, האצבעות ברגליים שלה רועדות מרוב להט, מהתחושה המדהימה הזאת שלהם כשהם מחוברים, מאוחדים. היא רצתה לצרוח, הגוף שלה פוגש את הדחיפות של דיני ואז זה נגמר בתחושה נעימה, שחרור כזה. היא נאנחת בפעם האחרונה, והוא איתה. וזה נגמר. הפעם הראשונה שלה עברה, היא שכבה עם מישהו בפעם הראשונה. ולא סתם מישהו, מישהו שהיא אוהבת כל כך.
דיני התרסק עליה, מחבק אותה חזק ומנשק את עצם הבריח שלה. היא מחבקת אותו חזק, כשלפתע היא מרגישה דמעות מרטיבות את עצם הבריח והחזה שלה. היא מביטה בדיני, הוא בוכה?
" דיני? מה קרה? " היא מחבקת אותו חזק, הוא עדיין בתוכה והיא מצמידה אותו אליה.
" אבא שלי הוא.." דיני מתחיל להגיד אבל משתתק, מנסה להחניק את הבכי.
" הוא..? " שאלה בשקט, מנשקת את ראשו בעדינות.
הוא לא עונה עדיין, שותק, מנסה להחניק את הדמעות והבכי שעומד להתפרץ, היא מרגישה את זה.
" מותר לבכות לפעמים.. אתה יודע? " היא לוחשת לו, מזכירה לו את אותו משפט שהוא אמר לה לפני יומיים.
" הוא..גילו אצלו סרטן…" הוא לוחש בשקט בשקט, מחזק את החיבוק שלו סביב מאיה…….
פרק עשרים וחמש – אחרון:

" אבא שלי הוא.." דיני מתחיל להגיד אבל משתתק, מנסה להחניק את הבכי.

" הוא..? " שאלה בשקט, מנשקת את ראשו בעדינות.

הוא לא עונה עדיין, שותק, מנסה להחניק את הדמעות והבכי שעומד להתפרץ, היא מרגישה את זה.

" מותר לבכות לפעמים.. אתה יודע? " היא לוחשת לו, מזכירה לו את אותו משפט שהוא אמר לה לפני יומיים.

" הוא..גילו אצלו סרטן…" הוא לוחש בשקט בשקט, מחזק את החיבוק שלו סביב מאיה…….

עברה שנה, כרגע אני כבר בלקראת אמצע כיתה יא'. כיתה דיי קשה, אבל אני נהנית כל כך. אני מרגישה שהמעבר לתיכון הזה, שנה שעברה, היה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. ושהחיים שלי השתפרו והשתדרגו מקצה אחד לשני. כן, באופן כזה קיצוני.

מה הולך לגבי דיני?

אבא שלו הודיע לו שהוא חולה בסרטן יומיים אחרי שנפרדתי ממנו, כשגיליתי את זה הייתי בהלם והרגשתי פשוט שטן שנפרדתי ממנו ככה ואחרי זה הוא מגלה דבר כזה..שטן אני יודעת.

אחרי ששכבנו בפעם הראשונה, שאגב הייתה מושלמת, הוא סיפר לי שאבא שלו חלה בסרטן. זה בהחלט היה ערב בלתי נשכח, הוא פשוט שכב ובכה עליי, התפרק.

בדרך כלל זה מביך אותי, ומצחיק ואני לא אוהבת שבנים בוכים ככה, אבל הפעם.. הכל התהפך לי. הוא פשוט התפרק עליי, ואני ליטפתי אותו, מידיי פעם התנשקנו קצת, ופשוט הרגעתי אותו. ללא ספק, זה היה ערב בלתי נשכח.

ועכשיו..בואו ניזכר בזכרונות מהשנה הכי מדהימה בחיי, מהרגע שאני ודיני נהיינו זוג:

" ילדה חדשה הא? " איזה ילד אחד ניגש אליי." מעדיפה שתקרא לי מאיה "

" טוב, מאיה " קרץ לי " מאיפה באת? " אמר והתיישב לידי." רמת גן, אבל עברתי לת"א " חייכתי אליו חיוך קטן."

" אהבתי ת'גוונים בשיער " צחק ונגע בגוונים השטנים\בלונדינים שהיו לי בקצוות השיער.

" מה את אומרת, לעשות לך גם סיור בשירותים? " קרץ לי.

צחקתי, מבינה את המשמעות הכפולה במשפט " היית מת " צחקתי עוד יותר.

" טוב תשכבי ככה על הגלשן " הסביר לי.

נשכבתי על הבטן על הגלשן. " וואי איזה תחת יראבי " אמר.

" נו דיני ! " העצתי בו צוחקת.

" סליחה, פשוט התחת שלך.." אמר, נושך את שפתו התחתונה.

" כן המפקד " צייתתי.

" הסקסי "

" כן המפקד הסקסי " אמרתי צוחקת.

היינו צמודים, השמש כבר התחילה לשקוע. יד אחת שלו הייתה על המותן שלי וידו השנייה הונחה על הלחי שלי בעדינות. שפתיו רפרפו על שפתיי ברכות משכרת שחירפנה לי את כל החושים.

זאת הייתה כמעט נשיקה כש-

" מה קרה? " שאל כשראה ששתינו לא מפסיקות לצחוק.

" הכל טוב, נ – ש – מ -ה " אמרתי בציניות. שנייה אחרי זה אני ואליאור נקרענו מצחוק מחדש.

לפתע הרגשתי מישהו תופס בידי ומושך אותי אליו. לפני שעוד הספקתי לשים לב מי זה, שפתיו נתפסו בשפתיי.. הנשיקה הראשונה שלי…

כעבור כמה דקות התנתקנו, ורק אז שמתי לב מי זה. דיני..

" מצטער, רציתי לעשות את זה כבר מאתמול " חייך חיוך קטן.

נשכתי לו את השפה התחתונה בהתגרות. " אל.פאקינג. תתגרי בי " הוא מגחך בשקט על שפתייה, שואב את השפתיים שלה לשפתיו, מוצץ את השפה שלה וגורם לה להיאנח בפיו.

שמעתי דפיקות על החלון של חדרי. " דיני? מה אתה עושה פה? " לחשתי צוחקת.

" אם את לא יכולה ללכת למסיבה, אני מביא את המסיבה אלייך " קרץ לי

" אני במקלחת ! " צעקתי לה, ובשנייה מצאתי את עצמי בתוך חדר השירותים.

" מה קרה, התגעגעת? " צחק דיני כשראה אותי.

" אני נכנסת " אמרה ובשנייה אחת קפצתי לתוך המקלחת, כשדיני בתוכה……ערום.

" אוי תודי בזה כבר, את פשוט חולה לי על התחת " לחש בקול סקסי וצרוד כזה, מתקרב אליי ומצמיד אותי אל השייש בשירותים ונצמד אליי. ככה שאני בין השייש לדיני.

" טוב.. הגיע הזמן.. דיני.. אני חולה לך על התחת " הודתי צוחקת, הוא צחק גם הוא עד שצבטתי אותו בתחת.

" שובבה " לחש באוזני ורכן לנשק את שפתיי.

" את לא מבינה כמה אני אוהב אותך.." לחש באוזני, מנשק את צווארי ופותח את הרוכסן האחורי של החצאית בעדינות.

היד שלו זזה, מהמותניים שלי, למטה עד הירך, ולפני שיכולתי להגיד עוד משהו, היא כבר הייתה בתוך התחתונים שלי. הגוף שלי קפא, פשוט קפא כשהרגשתי את אצבעותיו בתוכי.

התנשמתי בכבדות, הוא הצמיד אותי עוד יותר לקיר. היינו צמודים לקיר. קברתי את ראשי בצווארו, היד שלו עדיין הייתה בתחתונים שלי. יד אחת שלי החזיקה במפרק כף ידו,היד השנייה שלי הייתה על צד אחד של צווארו בעוד הצד השני היה מכוסה בנשיקות עמוקות שלי.

" זה נראה כאילו את מחפשת מישהו שיחזור איתך הביתה " הוא אמר לי.

צחקקתי, כורכת את ידיה מסביב לצווארו. " למה נראה לך שאני יחפש מישהו לחזור איתו הביתה, כשיש לי אותך.. דיני, תחזור איתי הביתה היום? " שאלתי בזמן שאני מכניסה את ידיי לכיסים האחוריים במכנס של דיני.

נעלתי את התא והסתובבתי לדיני, דוחפת אותו לעבר הקיר ומנשקת את שפתיי בתשוקה. הוא השחיל את ידיי מתחת לחצאית שלי, תופס בישבן שלי. " אני כל כך אוהבת אותך " לחשה בתשוקה.

תוך כדי שנישקתי את צווארו, הוא התחיל להוריד במורד זרועותי את הכתפיות של הגופייה השחורה שלי. לבסוף, נשארתי עם חזייה. " פאק אני מת. איזה סקסית " לחש ונישק שוב את שפתיי.

" אל..א..אל..תפסיק.." גנחתי בשקט באוזן שלו, גורמת לכל המערכות שלי להידלק במאית השנייה.

" אני אוהב אותך מאיה, אני אוהב אותך " לחש גם הוא, נהנה מהליטופים שלי על הקוביות שלו מתחת לחולצה.

" דיני תתעורר, דיני אל תישן דיני קום כבר ! " צעקתי עליו, מנערת אותו מכתפיו.

" דיני קום כבר, זה לא צחוק.. דיני קום כבר " צעקתי עליו שוב, דמעות בעיניי ואני כולי הסטרית.

" תתעורר, דיני, דיני תתעורר.. רק נרדמ.." התחלתי להגיד שפתאום שמתי לב לזכוכית מהחלון של האוטו שהתנפץ תקועה לו בתוך הבטן והאזור קצת מדמם.

" דיני ! " צעקתי בוכה.

" דיני…? " מאיה התרוממה לפתע, מביטה בי בעיניים רטובות ואדומות.

" מה קרה? למה את בוכה? " שאלתי מודאג.

" דיני ! " היא צעקה מאושרת.

" את פשוט לא מבינה כמה אני אוהב אותך.." הוא הזיז את הקופסת צ'יפס מהרגליים שלי ונשכב מעליי.

" אח אתה מוחץ אותי " מלמלתי צוחקת מתחתיו.

" תפסיקי לגנוח " עקץ אותי בצחקוק.

" מותר לבכות לפעמים.. את יודעת? " הוא שבר שתיקה של כמה דקות, עדיין עומד מולי, מסתיר את השם מעיניי.

הרמתי את המבט אליו, מביטה בו. הלב שלי כל כך כאב. אני כל כך אוהבת אותו.

בשנייה אחת התרוממתי, ובשנייה השנייה כבר חיבקתי אותו חזק, מתפרקת בבכי על החזה שלו.

" היי, יפיפיה, את לא צריכה לבכות" הביט בי, מנשק בעדינות כל דמעה שזלגה לה על הלחי שלי.

" תודה דיני.. על עכשיו וזה.. לא היית צריך.. היית צריך להמשיך להתנשק עם סיוון אם רצי-" הוא קטע אותי,

" איכס למה נראה לך? " גיחך " היא מנשקת כמו איזה עכבר " צחק.

" I won't let you go, now you know.. I've been crazy for you all this time.." הוא התחיל לשיר לי בשקט בשקט, בלחש, באוזן שלי. גורם לצמרמורות בלתי פוסקות בכל הגוף שלי.

"I've kept it closeAlways hoping With a heart on fire " השלמתי את השיר בשקט, הפנים שלנו היו קרובות אחת לשנייה, לחשתי לו את החלק של השיר, מביטה בשפתיו.

לאט לאט שפתינו גששו אחת אל עבר השנייה, התנשקנו.

" אני אוהב אותך " הוא רכן לעברי, מנשק את צווארי נשיקות עמוקות ומספקות.

תוך כדי הנשיקות בצוואר, הוא העלה את החולצה שלי, עד שהוא הוריד אותה לגמרי.

"מאיוש, אנחנו צריכים לעצור―" אבל הוא רק נישק אותה חזק יותר, עמוק יותר, מתביע את עצמו בתוך השפתיים שלה. "עוד מעט כבר לא נוכל להפס―"

"אני לא רוצה שנפסיק " היא לוחשת באנחה וזה כבר היה המשפט האחרון, כי משם, הם כבר לא יכלו להפסיק.

את.. את בטוחה מאיה? אני לא רוצה לעשות משהו שנצטער עליו.." לחש לה בתשוקה, כאילו מישהו מצוטט להם מבחוץ.. מה שבכלל לא קרה.

" אני סומכת עלייך דיני. אני אוהבת אותך " היא אומרת, ובבת אחת שפתיו צוללות אל שפתיה.

דיני התרסק עליה, מחבק אותה חזק ומנשק את עצם הבריח שלה. היא מחבקת אותו חזק, כשלפתע היא מרגישה דמעות מרטיבות את עצם הבריח והחזה שלה. היא מביטה בדיני, הוא בוכה?

" דיני? מה קרה? " היא מחבקת אותו חזק, הוא עדיין בתוכה והיא מצמידה אותו אליה.

" אבא שלי הוא.." דיני מתחיל להגיד אבל משתתק, מנסה להחניק את הבכי.

" מותר לבכות לפעמים.. אתה יודע? " היא לוחשת לו, מזכירה לו את אותו משפט שהוא אמר לה לפני יומיים.

" הוא..גילו אצלו סרטן…" הוא לוחש בשקט בשקט, מחזק את החיבוק שלו סביב מאיה…

השנה הזאת שעברתי, הייתה כל כך מטורפת.. כל כך – מדהימה. גיליתי שבאמת יש דבר כזה חברים טובים, שאני לא כזאת מעפנה ולא מעט בנים אומרים לי שאני יפה ורודפים אחריי וכו' וכו', שבאמת יש דבר כזה אהבה אמיתית וזאת לא סתם פנטזיה של החלומות, בלימודים עצמם הולך לי מעולה.

החיים שלי השתפרו, וכן לפעמים היו ריבים עם דיני או עם החברות, אבל למרות הכל שום דבר לא נהרס ואני פשוט מרגישה שאין אף אחד בעולם הזה שיכול לשבור אותי. שנה שעברה עברתי מספיק קושי, ואני ידאג לזה שזה לא יקרה שוב.

לגבי דיני, אבא שלו ניצח את הסרטן לפני חודשיים.. באמת דיני היה מאושר מזה (לא פלא) והם עשו אירוע מיוחד באולם והכל לכבוד זה.

האיומים בפלאפון, נעלמו כלא היו. במיוחד אחרי שדיני גילה מי כתבה את זה והכל. הוא לא היה ממש שמח לגלות שזאת סיוון. למרות שהוא גם אמר לי שבאיזשהו מקום הוא אמר לי שהייתה לו הרגשה שזאת היא..וגם לי הייתה הרגשה כזאת אם לומר את האמת.

כרגע אני ודיני ביחד, מאושרים מתמיד. וגם עם החברות, כן אולי היו ריבים וויכוחים פה ושם, אבל אנחנו עדיין חברות..כולנו. אנחנו החברות הכי טובות !

בקיצור, השנה גיליתי שהחיים…באמת יכולים להיות יפים…


תגובות (4)

ווואוו זה מושלמייי מחכה לסיפור החדש:) את עושה עונה שנייה?

03/04/2014 21:47

יואוו איזה סיפור מושלם אני לא מאמינה שזה נגמר

03/04/2014 22:30

זה נגמר?
אבל איך?מה עם הצלקת שהייתה לה על הבטן?
ומה קרה לה בעבר?
זה לא נגמר!זה נקרא לשכוח פרטים!

04/04/2014 05:59
27 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך