' New Chapter ' פרק 4

פרק רביעי:
הגענו לפאב, ויש לי הרגשה, שזה הולך להיות ערב מושלם !!
" מישהי רואה את דיני? " אליאור צחקה.
" תאמת שלא " צחקתי גם אני.
" או, הינה הוא " נועה התרוממה על קצות מעל העקבים, מביטה בין האנשים ומוצאת אותו.
" בואו נלך להגיד לו היי " אמרתי, וזה מה שבעצם עשינו.

" מזל טוב דינוש ! " נועה, שקד ואליאור חיבקו אותו, ו…די השאירו אותי מאחור. כנראה בכוונה.
" מזל טוב, ילד יום הולדת " חיבקתי לו, לוחשת לו את שלושת המילים האחרונות.
הוא צחק, מחבק אותי ונושק לי על הלחי. טוב.. לא סתם על הלחי, אלא קרוב קרוב לשפתיים. הסמקתי קצת, מחייכת והולכת לשאר הבנות שחיכו לי והסתכלו עליי בציפייה.
" אני יספר לכן אחרי זה " צחקתי.

" ייאי ! הגיעו הבירות ! " אליאור קפצה משמחה.
אוקי, פעם ראשונה שאני הולכת לשתות. האמת, זאת לא ממש ממש פעם ראשונה. כי כן פה ושם טעמתי שמפניה, או איזה סוג של בירה..אבל…בחיים, אף פעם, לא באמת שתיתי.
תמיד יש פעם ראשונה, לא?
" תביאי איזה אחת " צחקתי ואליאור ישר שלחה יד למגש והביאה לשתינו.
" נו !!! באות לרקוד?? " שאלתי צועקת, מנסה להתגבר על רעש המוסיקה החזקה במועדון.
" בטח !! " הסכימו כולן ובשנייה מצאנו את עצמנו רקודות בין כל האנשים במועדון.
לבירה היה טעם סביר, אני לא יכולה להגיד שזה היה טעם טוב אבל בהחלט זה היה טעם שאפשר להסתדר איתו. בשוטים כמובן, לאט אני בחיים לא אצליח לשתות את זה.
רקדתי מצד לצד עם הבנות, מבליטה את כל מה שצריך בשביל למשוך את מבטו של דיני אליי.
טוב, סתם, לא כל מה שחיפשתי זה צומי ממנו, אבל זה יהיה שקר גס אם אני אגיד שלא נהנתי למשוך את המבט שלו עליי.
כעבור כמה זמן שרקדנו כולם, וכעבור הריקודי שירי מזרחית שאני ואליאור עשינו מעגלים עם כל מיני בנים. היה אחד הכיפים, מודה. בקיצור, כעבור כמה זמן המבטים שלי ושל דיני נפגשו. הוא חייך אליי, וכעבור כמה שניות הוא ועוד כמה חברים שלו התחילו לרקוד איתנו.
לא הייתי שיכורה, אבל גם לא הייתי עד כדי כך מאופסת, דיי משוחררת, שיכורה קצת. אהבתי את ההרגשה הזאת, להיות דיי משוחררת מהכל.

" לכל היפים והיפות " דיני עלה על הבמה וקרץ לי, " מי בא קריוקי?? " כולם צעקו כן.
מלא אנשים הופיעו ובסופו של דבר דיני והבנות דחפו אותי לבמה והכריחו אותי לשיר בקריוקי. אני לא ממש מרגישה בטוחה לגבי איך שאני נראית, ועוד אני "הילדה החדשה" וזה היה דיי מביך לעמוד בפני כולם. אבל איכשהו התגברתי על זה, ואני ממש ממש גאה בעצמי.
החלטתי לשיר את ""Dark Horse" של קייטי פרי.
עמדתי על הבמה, קצת לחוצה, אליאור החליטה להצטרף אליי – מזל. והחלטתי, אני הולכת להרביץ פה הופעה. שלא ישכחו, אני הולכת להפציץ ובגדול !
http://www.youtube.com/watch?v=sfAjkPpMoWc
בסוף השיר כולם מחאו לנו כפיים, ממש התרגשתי. בחיים לא תיארתי לעצמי שבתור "ילדה חדשה" ביומיים הראשונים יהיה לי ביטחון גבוהה ועוד ישיר בפני מלא אנשים שאני לא מכירה ממש.
אני מרגישה שסוף סוף אני מאושרת, ואני לא אתן לאושר הזה לחמוק ממני מהר כל כך. אני הולכת לפצות על שנה שעברה, שהיה לי כל כך רע, שלא היה יום שלא בכיתי, בקושי היו ימי שישי\חמישי שיצאתי עם חברים. איזה חברים? בקושי היו לי כאלה. ואם היו לי חברים (חברות), זה סתם היה לדבר בבית ספר.
כן, ועכשיו, הגעתי, והכל מתהפך. כולל אני, השתנתי כל כך מאז שנה שעברה. ורק לטובה כמובן.
זה יכול להיות מצחיק להגיד, אבל אני מרגישה הקלה שזהו, זה קרה, שתיתי אלכוהול. תמיד רציתי להרגיש איך זה להשתכר, איך מרגישים, מזה עושה. אבל בחיים לא ידעתי, טוב דהה, בחיים לא ניסיתי. אבל עכשיו ניסיתי ואני מרגישה הקלה כזאאת, שזהו – עברתי את זה. סוף כל סוף, מאושרת.

כולנו רקדנו והיה כל כך כיף, זאת הפעם הראשונה מאז כמעט שנה שאני הולכת למסיבה. ופתאום, יש לי הרגשה שזאת גם לא תהיה הפעם האחרונה – זה יהיה עוד הרבה.
מלא ערסים העבירו ידיים על המותניים שלי, מה שלא הייתי רגילה כל כך. זה לא הרתיע או הפחיד אותי, אני לא אחת שמפחדת מכל מיני דברים כאלה.
יצאתי החוצה, ולפתע הרגשתי מישהו תופס בידי ומושך אותי אליו. לפני שעוד הספקתי לשים לב מי זה, שפתיו נתפסו בשפתיי.. הנשיקה הראשונה שלי…


תגובות (2)

מקווה שזה דיני….

31/03/2014 13:04

תמשיכיייייי מהר!!!

31/03/2014 19:20
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך