Swaggggg
אוהבת מלא❤️❤️❤️❤️❤️

"New year is here" פרק 11

Swaggggg 08/01/2014 1008 צפיות 3 תגובות
אוהבת מלא❤️❤️❤️❤️❤️

כאילו היא הדבר הטוב ביותר שקרה לי בתקופה האחרונה. התנתקנו מהנשיקה הוא חייך אלי ,והרגשתי כאילו התעוררתי מהחלום ,פתאום נזכרתי בהכל, בכל מה שקרה ,איך הוא שיקר ,את העובדה שבאתי איתו למכון לגמילה מסמים , כבר הרגשתי את הדמעות עומדות לי בעיניים, לא ידעתי לאן לברוח . הרגשתי כל כך הרבה דברים בשנייה אחת , אהבה, אכזבה ,שמחה ,עצב ,כעס.. לא ידעתי אם לשמוח או לכעוס . רק דבר אחד רציתי לדעת ,למה הוא באמת עשה את זה? יש לו חברה שבאמת אוהבת אותו, למה הוא צריך להרוס לעצמו? הסתכלתי לו בעיניים , ניסיתי להבין על מה הוא חושב ״למה?״ שאלתי אותו , ״למה מה?״ הוא ענה וחייך אלי את החיוך המושלם שלו.. מאי תאספי את עצמך! זה לא בסדר יש לו חברה תתרכזי ! ״למה נישקת אותי?״ שאלתי ברצינות , ״כי אני אוהב אותך״ הוא ענה , הוא התקרב אלי שוב ,לעוד נשיקה ,אבל הפעם זזתי . ״יש לך חברה״ אמרתי חד משמעית ״אבל אני אוהב אותך לא אותה״ הוא ענה וראו עליו שהוא מתחיל להתעצבן .. ״ואתה חבר שלה ולא שלי״ אמרתי לו, ״את רוצה להגיד לי שאת לא מרגישה אלי כלום?״ לא ידעתי מה לענות לו! באמת שלא ידעתי.. אהבתי אוצו כל כך הרבה זמן , והנה הגיעה ההזדמנות שכל כך חיכיתי לה .. אז למה אני לא עושה את זה? כי טל.. כי היא חברה שלו ,כי אני עוברת דירה וזה לא יעבוד ככה, כי ..כי.. אני באמת אוהבת אותו אחרי הכל,כמה שאני אכחיש את זה ,זה לא יעבור ברגע .. ״את פה?״שאל וקטע את המחשבות שלי עוד פעם . ״כבר לא״ אמרתי , משקרת בתקווה שהוא לא יגלה.. ״באמת?״ הוא שאל והעיניים שלו נצצו מדמעות , ״אהבתי אותך,עכשיו לא״ אמרתי לו ״למה לא אמרת לי?״ הוא שאל בפנים שמראות שהוא נפגע, אבל אין לו ממה . אז אני אוהבת אותו ומשקרת לו בגלל טל,זה עושה אותי בן אדם רע? שאני משקרת לו? וואו אני כבר לא יודעת מה לעשות עם עצמי . ״כי לא רציתי שהידידות שלנו תהרס״ אמרתי לו .הוא התקרב אלי שוב ונישק אותי . ואת האמת ,הפעם לא התנגדתי..


תגובות (3)

תמשיכי

08/01/2014 06:12

תמשיכייייייייי

08/01/2014 06:15

מושללם

08/01/2014 07:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך