Swaggggg
לילה טוב לכולן ❤️ החלטתי שאם יהיה פה יותר מחמש תגובות אני מעלה היום פרק כפול❤️ אוהבת המון ❤️❤️❤️❤️

"New year is here" פרק 21

Swaggggg 25/01/2014 1232 צפיות 6 תגובות
לילה טוב לכולן ❤️ החלטתי שאם יהיה פה יותר מחמש תגובות אני מעלה היום פרק כפול❤️ אוהבת המון ❤️❤️❤️❤️

הוא אוהב אותי? איך זה הגיוני? על זה הוא ורוי דיברו היום? וואו, כל כך הרבה שאלות רצו לי בראש..הוא התקרב אליי וניסה לנשק אותי אבל זזתי .
״עומר התנשקתי היום עם רוי״ אמרתי לו
״ואללה?״ הוא שאל
״וואלה״ עניתי לו
״טוב אז אני אלך הביתה..״ הוא אמר והתחיל להתקדם
״עומר..״ אמרתי לו
״מה?״ הוא התסתובב אלי ושאל
״ אני לא רוצה שזה ירחיק בנינו.. אני אפילו לא בטוחה שאנחנו ביחד״ אמרתי לו בכנות
״לילה טוב מאי״ הוא אמר והתחיל להתקדם
אוף למה הכל צריך להיות כל כך דרמטי?!
נכנסתי הביתה וראיתי בשעון שכבר שמונה ועשרה .. עידו מגיע עוד עשרים דקות. את האמת אחרי מה שקרה עם עומר אין לי כוח לכלום.. ממש לא באלי שנתרחק . הוא הידיד הכי טוב שלי פה. הלכתי לכיוון הארון והוצאתי חולצה בכחול נייבי ונשארתי עם הגינס והאולסטאר . סידרתי את השיער ותיקנתי קצת את האיפור וקיבלתי הודעה מעידו שהוא בחוץ.יצאתי אליו.
״עידו!!!!!״ צעקתי לו וקפצתי עליו
״מאי!! את לא מבינה כמה התגעגעתי אלייך!!״ הוא אמר לי וחיבק אותי.
״בוא ניכנס יש לנו השלמת פערים לעשות״ אמרתי לו ונכנסנו, עלינו לחדר שלי והתיישבנו על המיטה .
״נו אז איך פה?״ הוא שאל אותי
״ממש נחמד ,הכרתי כמה ילדים ממש נחמדים״ עניתי לו
״איך יצאת מהמכון?!״ שאלתי אותו
״הם גילו במשטרה שהייתה טעות, שלא אני זה שהביא למסיבה את הסמים.. אז הם דאגו לשחרר אותי״ הוא אמר . חייכתי
״וואו איזה כיף שהתחררת״ אמרתי
לו בחיוך
״את זוכרת את ההבטחה שהבטחת לי ביום שנכנסתי לשם?״ הוא שאל.
שיט. איך אני עכשיו אמורה לספר לו שהתנשקתי עם רוי? ושאני מחבבת אותו? ושאת האמת אני מצפה שמשהו יתפתח עם רוי? מה אני עושה עכשיו?
״כן, אני זוכרת״ עניתי לו. הוא חייך אליי והתקרב כדי לנשק אותי, אבל בשנייה האחרונה אמרתי לו ״אבל היום..״
הוא הסתכל עלי מאוכזב ושאל ״הפרת אותה?״
ראיתי את האכזבה בעיניים שלו ורציתי לבכות שעשיתי לו רע. כי הוא כל כך חשוב לי ובאמת לא רציתי לפגוע בו. לא סמכתי על הקול שלי שיהיה יציב עכשיו אז פשוט הנהנתי עם הראש .
״אני מבין..״ הוא ענה
״ואתם ביחד?״ הוא שאל
״לא יודעת״ עניתי לו
״אני אוהב אותך, תמיד אהבתי ואני תמיד אוהב.. אבל זה כואב מדי״ הוא אמר וקם מהמיטה .. הוא התקדם לכיוון הדלת
״עידו..״ אמרתי בייאוש
״ביי מאי״ הוא אמר ויצא .
אוף! איזה חרא יום! פגעתי גם בעידו וגם בעומר ,בשני הידידים הכי טובים שלי, אלה שבחיים לא הייתי רוצה לפגוע בהם.
נכנסתי למקלחת כל כך רציתי לשכוח מהיום הזה, רציתי שהמים ישטפו את המחשבות, את ההרגשה הזאת, די אני לא יכולה יותר! אני לא רוצה לגרום לאנשים שאני אוהבת לסבול. שמתי פיגמה עליתי למיטה וניסיתי להרדם, אבל לא הצלחתי ,המחשבות השתלטו עלי, שעות ששכבתי במיטה , אבל המחשבות פשוט לא עזבו אותי הסתכלתי על השעון ׳4:56׳ הבנתי שאני כבר לא ארדם היום אז ירדתי למטה והכנתי קפה. אוף אני מתגעגעת לאריאל,לאייל.. כמה שהם חסרים לי, לצחוקים שלהם ,לתמיכה, אהבה..
נכנסתי לווטסאפ לקבוצה של שלושתנו ושלחתי להם הודעה ׳אהובים שלי, אני מתגעגעת דברו איתי ❤️׳ ידעתי שהם לא יענו כי הם בטח ישנים. לקחתי את הקפה והתיישבתי על הספה, פתחתי את הטלוויזיה במטרה למצוא איזה משהו לראות, ראיתי איזה סרט משעמם וראיתי שכבר שש בבוקר, עליתי לחדר והחלטתי לצאת לריצה , אולי היא תשחרר אותי קצת, שמתי טייץ שחור עם גופייה אפורה , לקחתי את הנעליי ספורט האפורות שלי ,שמתי סריג סגור אפור כדי שלא יהיה לי קר ויצאתי. רצתי ורצתי ורצתי עד שהחלטתי שאני לא יכולה יותר, הייתי ליד איזה פארק אז החלטתי להתיישב שם על הספסל. פתאום איזה מישהו התיישב לידי.
״היי״ הוא אמר
״היי״ עניתי לו וניסיתי לחייך
״מה קורה?״ הוא שאל
״בסדר״ עניתי לו. מה בסדר מה?? שאני מאבדת את עידו ועומר? הידידים הכי טובים שלי? מה בסדר בזה ?! בזה שאני אייל ואריאל כבר בקושי נפגשים בגלל המרחק? בזה שאני מתגעגעת למה שהיה פעם?
״אז מה שמך?״ הוא שאל וחייך
״אני מצטערת אבל אני צריכה ללכת״ אמרתי לו והלכתי
הגעתי הביתה והתקלחתי, יצאתי מהמקלחת והסתכלתי במראה, העיניים שלי היו נפוחות מחוסר שינה, מפחיד כמה שהן היו אדומות, הלכתי לחדר והתאפרתי, היה נראה הרבה יותר טוב אחרי זה. התארגנתי מהר לבית ספר ויצאתי .. הלכתי חמש דקות והגעתי ,נכנסתי מהשער והלכתי לכיוון הכיתה ופתאום ראיתי את עומר ,מתנשק עם מישהי .. מה הולך פה?!


תגובות (6)

אני יעשה את זה קצת:
מושלםם תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

25/01/2014 11:17

תמשיכיייי

25/01/2014 11:46

מושלם

25/01/2014 14:21

תמשיכיי תמשיכיי

26/01/2014 10:38

מושלם

26/01/2014 10:41

אני מתה על הסיפור הזהההההההההההההההה

27/01/2014 07:15
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך