נטוש הדיירקשנית
שלום לכולם,
יצא לי ארוך מאוד, תגיבו בבקשה איך יצא (:
ואם מישהי רוצה שאני יוסיף רעיון שלה להמשך שתכתוב, אולי אני אעזר בו בהמשך הסיפור (:
ובנות שאני מוסיפה לסיפור עם הבנים הן:
מורן- ליאם
לירון- נייל
מאיה- לואי
לינה- הארי
אני(נטע)- זאין
תגיבו כי אם לא אני לא אמשיך,
המשך יום טוב :*

one direction בלוס אנג'לס – פרק 2 !!

נטוש הדיירקשנית 01/05/2013 1030 צפיות 13 תגובות
שלום לכולם,
יצא לי ארוך מאוד, תגיבו בבקשה איך יצא (:
ואם מישהי רוצה שאני יוסיף רעיון שלה להמשך שתכתוב, אולי אני אעזר בו בהמשך הסיפור (:
ובנות שאני מוסיפה לסיפור עם הבנים הן:
מורן- ליאם
לירון- נייל
מאיה- לואי
לינה- הארי
אני(נטע)- זאין
תגיבו כי אם לא אני לא אמשיך,
המשך יום טוב :*

נקודת מבטה של מור :
חזרתי הבייתה מבית הספר, הייתי עייפה ותשושה אז אכלתי התקלחתי והלכתי לישון..
קמתי ב-8 בערב, זה היה הזוי לא ציפיתי שאני אשן כזה הרבה!
אני מסתכלת בטלפון ורואה 18 שיחות שלא נענו מנטע ו2 הודעות שבהן כתוב:
"תעני דחוף שאת רואה את זה" "נו מה את לא עונה זה קשור לone direction" מיד נפתחו לי העיניים, הלב שלי פעם ברמה מטורפת, רק ראיתי שהיא כתבה one direction התחלתי לרעוד, ניסיתי להתקשר לנטע עד שהצלחתי ומיד אמרתי :" מה? מה? מה? אני נרדמתי סליחה, מה one direction נווווווו!"
היא ענתה: " ההורים שלי נסעו לחופשה אצל סבתא שלי עם ניר ושון אז מירה מחליפה את אמא שלי בעבודה…" נוווו אמרתי בחוסר סבלנות "את לא תאמיני מה היא אמרה לי, one direction באים להופעה בלוס אנג'לס בטוח , והם חתמו בחברת הפקות של אמא שלי!!!" התחלתי לצרוח כמו משוגעת הרסתי לה את האוזן, שמחתי כל כך התחלתי לבכות מאושר! ומיד חשבתי ואמרתי… "נטע איך זה קשור אלינו? יש כרטיסים? לא בטוח שנוכל לבוא עם דודה שלך בכלל!" נטע לא נתנה לי לסיים את המשפט ואמרה: " ברור שיש כרטיסים ולא רק כרטיסים גם מאחורי הקלעים!!!!!!" התחלנו לצרוח אהאאהאהאהאהאהאהאהאהאהאה!!!! "מתי ההופעה?" שאלתי, "עוד 4 ימים בתחילת החופשה", היא ענתה. וואי אני לא מאמינה, אין עלייך- תודה! "אין על מה" אמרה נטע והשיחה הסתיימה.
לא יכלתי לחכות עוד 4 ימים זה מלא מבחינתי!!! נטע ואני נפגשנו עם מלא מעריצות שהולכות להופעה, ביחד הכנו שם פוסטרים, חולצות, קישוטים הכרנו מלא בנות, את מורן, לירון, מאיה, אלה ולינה, הן בנות ממש חמודות כל אחת שיתפה את השנייה בחדשות על הבנים כל אחת אמרה כמה היא אוהבת את אחד הבנים וסיפרה מלא דברים עליהם, אלו היו שלושת הימים הכי מעניינים שלי, בחיים לא הרגשתי כזה חיבור לבנים ובמיוחד שמחתי שהיה לי קשר משותף עם בנות מעריצות, עברנו מלא חוויות.
נטע ואני נפגשנו מלא מלא, בילינו הרבה עם הבנות ואחר כך נטע ישנה אצלי, כל הלילה לא יכלנו לישון עשינו שיחות ארוכות עם כל הבנות זה היה לילה לבן היה אחד הכייפים, עשינו צחוקים עד שנרדמנו, קמנו אכלנו ארוחת בוקר מפנקת, ראינו סרטים, התארגנו, התאפרנו והיינו מוכנות לצאת, כבר הרגשנו את ההתרגשות בפתח!!!!!

מנקודת מבטה של נטע:
סיפרתי לה על ההופעה והשיחה הסתיימה. היא הרגה לי את האוזן אבל אני מבינה אותה, אנחנו הולכות לראות את הבנים!!! אני עדיין לא קולטת, מור ואני נפגשנו עם מלא בנות התחברתי עם מורן ולירון, הן ממש חמודות והשאר מדהימות!! אבל אהבתי לדבר איתן על הבנים ולשתף בחוויות, זה היה כייף!
התארגנו ביחד להופעה, ה-3 ימים האלה עברו לי כל כך מהר, כל כך נהנתי! בלילה שלפני ההופעה הלכתי לישון אצל מור, לא הצלחנו להירדם כל הלילה חשבנו עליהם, עשינו לילה לבן והתקשרנו לבנות בסקייפ אני שיחות וועידה ארוכות עד שנרדמנו!
בבוקר התעוררנו עם שירים של הבנים, התחלנו לנשק פוסטרים ולצרוח כמו משוגעות, אכלנו ארוחת בוקר גדולה טובה ומפנקת, ראינו סרטים התארגנו, התלשבנו, התאפרנו והגיעה השעה 5 ופתאום נשמע צפירה של אוטו מבחוץ, הסתכלנו וראיתי את מירה קוראת לנו. לא האמנתי שהרגע הזה מגיע, ירדנו למטה אמרנו להתראות להורייה של מור ונכנסנו לאוטו. חפרנו למורייה שתשים לנו את הדיסק החדש של הבנים עד שהיא השתכנעה וכל הדרך שמענו את השירים שלהם.
ככל שהתקרבנו למקום הרגשנו את ההתרגות לראותם, עצרנו והגענו, בדיוק אנחנו רואות אוטו ארוך שיוצאים ממנו הבנים החתיכים שלנו:
זאין, הארי, נייל, ליאם, לואי!
אומייגד צרחנוווווווווווווווווו והלב שלי פעם בחוזקה!! זאין הסתכל עליי ואני עליו והוא חייך, לא הראתי יותר מידי שאני משוגעת רק כשהם לא שמו לב ;)
מור התחילה לצרוח " יואו הם הסתכלו עליי יואו יואו!" שמחתי שהרגע הזה הגיע! מור לא הבינה למי זאין מחייך והייתה בשוק.

מנקודת מבטה של מור:
אחרי שהתארגנו והתאפרנו שמעתי צפירה של אוטו, ראיתי את מירה וכל כך התרגשתי! ירדנו במדרגות ההתרגשות התחילה, התחלתי לרעוד וניסיתי להירגע, נפרדנו מההורים, נכנסנו לאוטו, שמענו שירים של הבנים והגענו.
אני רואה באן ארוך ומתוכו אני רואה אותם, יורדים, כמעט התעלפתי!
היופי שלהם, הלבוש, החיוך הכובש, פשוט נמסתי. "זהו הם כולם אוהבים אותי, ראיתי את המבטים שלהם" אמרתי בצעקה שכבר הבנים שמעו אותי!
נטע צחקה ומיד זאין הסתכל עלייה וחייך אלייה, כפי ששמתי לב היא ניסתה לא להתרגש יותר מידי אפילו שהיא רעדה אבל היא החזירה לו חיוך, קצת כעסתי אבל פירגנתי לה… ככה זה חברות..

מנקודת מבטה של נטע:
ירדנו מהאוטו גם והלכנו אחריהם, הרחתי את הריח המושלם שלהם ושמעתי את הארי ונייל אומרים לזאין מ"נו תנסה מה אכפת לך, היא נראית טוב" הלכתי מאחוריו ושמעתי שהוא אמר"אני מפחד שהיא לא תרצה, אתם יודעים היא מעריצה.." הם מיד ענו "תנסה!" ופתאום הוא מסתכל עליי ואומר לי ….

המשך יבוא (:


תגובות (13)

שאר הבנות שאני מוסיפה, אם תרצו זה בתור מעריצות או ידידות הכי טובות של הבנים או חברות טובות של הבנות (:

01/05/2013 08:15

תמשיכי מושלם

01/05/2013 08:39

תמשיכי מושלם

01/05/2013 08:39

תמשיכי !!!!!!

01/05/2013 08:45

מהמם!!!

01/05/2013 08:48

מעלףףףףףף המשך היום דחוווף!!!!!

01/05/2013 08:51

ממשיכה (:

01/05/2013 08:52

נטע אני ביקשתי לפני Queen B להצטרף זה קצת מבאס אותי ואני יכולה להצטרף בתור חברה טובה של לואי? אם כן תודה ותמשיכי דחוף!

01/05/2013 09:18

כן בשמחה! אני אשלב אותך עוד כמה פרקים :)

01/05/2013 09:37

נו אני במטח תעלי היום את הפרק

01/05/2013 09:41

עוד כמה דקות ממש :)

01/05/2013 10:05

תמשיכיייייייי ותודה:P

01/05/2013 10:21

המשכתי פרק 3 , מוזמנים לקרוא ולהגיב :)

01/05/2013 10:43
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך