נטוש הדיירקשנית
היי לכולם,
אז זה הפרק השלישי תגידו לי איך הוא ייצא :)
ואם יש לכם רעיונות להמשיך תגידו לי אני אשמח <3
המשך יום טוב,
תגיבו כי אחרת אני לא אמשיך עוד פרק ... ;)

one direction בלוס אנג'לס – פרק 3 !!

נטוש הדיירקשנית 01/05/2013 956 צפיות 9 תגובות
היי לכולם,
אז זה הפרק השלישי תגידו לי איך הוא ייצא :)
ואם יש לכם רעיונות להמשיך תגידו לי אני אשמח <3
המשך יום טוב,
תגיבו כי אחרת אני לא אמשיך עוד פרק ... ;)

מנקודת מבטה של נטע:
אני רואה את הבנים מתלחששים, זאין מבתלבט ומבולבל והם פתאום צועקים לו "תנסה!" לא הבנתי מה הם רוצים ומה פתאום הם צעקו, אני רואה את זאין מסתובב אחורה מסתכל עליי ואומר לי "קוראים לך נטע?" אמרתי בהתלהבות "כן איך אתה יודע?" הוא ענה "בגלל דודה שלך.. שמעתי אותה קוראת לך"
באותו הרגע מור התלהבה רצח והתחילה לצרוח כמו משוגעת "יואו זאין יואו" זאין ואני הסתכלנו אחד על השני והתחלנו לצחוק. הוא אמר לי : "רוצה ללכת לסיבוב? ההופעה מתחילה עוד שעתיים, באנו לסימונים של תאורה וכאלה.."
"אין לי בעיה, רגע .. אבל אתה גם צריך להיות בחזרות.. הבנים יסכימו? " אמרתי
מיד הארי נייל לואי וליאם צעקו "ברור שכן, אל תשאלו אפילו, תהנו!"
הוא אפילו לא הספיק לשאול, "מבינה שזה בסדר?" הוא אמר
"חחחחח" צחקתי וחייכתי "אוקיי" והלכנו
הוא מלמל בשקט "איזה יפה היא שהיא צוחקת.."
ומיד שאלתי "מה אמרת?"
הוא אמר "כלום" חייך אליי והחזיק לי את היד ולקח אותי למקום מוזר מאחורי במות.. ככה ששום פפארצי או מעריצות יראו אותנו :)

מנקודת מבטו של זאין:
הגענו לאולם בו אנחנו מופיעים, ראיתי לידנו עוד אוטו עם מירה המפיקה- היא אחת החמודות, עם נערה ממש יפה שיושבת מקדימה ומאחורייה נערה חמודה גם שפשוט התנהגה כמו משוגעת, זה היה כזה מצחיק!
לא הפסקתי להסתכל על הנערה שישבה מקדימה עד שירדנו מהאוטו ומירה קראה לילדה בשמה- נטע, שם כל כך יפה, יפה כמוהה!
הארי ונייל שמו לב שאני מתחיל להידלק עלייה… וכרגיל, הם יודעים מה לעשות במצב כזה, הם הלכו ללואי וליאם והגיעו למסקנה שאני צריך לנוח קצת ושהם מסכימים לי לוותר על החזרות… רציתי ללכת לדבר איתה אבל אני חייב להיות נאמן ללהקה שלי… אמרתי מיד "אתם לא רציניים יש חזרות, אל תגזימו!" הם ענו "זאין חמוד אתה הולך עכשיו לדבר איתה, אם אתה לא מנסה אפילו אנחנו נחזיר לך ובגדול.., היא נראית טוב" עניתי "בסדר אבל היא מעריצה.. אני לא רוצה שהיא פתאום תבהל או משהו, אתם יודעים" והם מיד צעקו "תנסה" היא עמדה מאחורי ושמתי לב שהיא נבהלה קצת כי הם קצת צעקו, החברה שלה כל הזמן צעקה "וואן דיירקשיין, וואו" חחחחחחח היא הייתה קצת משוגעת באמת שזה היה מצחיק!
אגרתי אומץ והסתובבתי ושאלתי אותה אם קוראים לה נטע, היא אמרה שכן ואיך אני יודע… אז אמרתי ששמעתי את מירה קוראת לה..
פתאום אנחנו שומעים את חברה שלה, מור אם אני לא טועה.. מתחילה לצעוק "יואו זאין יואו" התחלנו לצחוק ובלי היסוס שאלתי אותה: "רוצה ללכת לסיבוב? ההופעה מתחילה עוד שעתיים, באנו לסימונים של תאורה וכאלה.."
"אין לי בעיה, רגע .. אבל אתה גם צריך להיות בחזרות.. הבנים יסכימו? " היא ענתה.
מיד הארי נייל לואי וליאם צעקו "ברור שכן, אל תשאלו אפילו, תהנו!"
חחחחח "אפילו לא הספקתי להגיד להם, מבינה שבסדר?" אמרתי
"אוקיי" היא אמרה וצחקה.
הייתי חייב לכבוש אותה, לא יכלתי לעצור את החשיבה שלי… וכן, מלמלתי בקול בטעות… "איזה יפה היא שהיא צוחקת.."
היא קלטה אותי ושאלה: " מה אמרת?"
"כלום" אמרתי, חייכתי והחזקתי לה את היד, לקחתי אותה למקום מוזר מאוד שאפילו אני לא ידעתי שמגיעים אליו, הוא מאחורי הבמות ככה ששום פפארצי או מעריצות יראו אותנו :)
סידרתי לנו מקום לשבת וישבנו, חשבתי שיהיה לה יותר נוח לשבת עליי אז הצעתי לה, היא ענתה:"חחח לא נעים לי כלכך.." אמרתי "הכל בסדר אין לך מה להילחץ" היא ישבה לידי ושמה עליי רגליים.
הייתה לנו שתיקה קצת מביכה כמו שאומרים, וזה היה הרגע הכי טוב שקרה לי בחיים!
בהיתי בה שעות, היא נראית כזה טוב גם כשהיא מחייכת… אני ממשיך לבהות בה ולחלום…
"זאין, זאין, זאין, זאין אהובייייי!!!!!!" שמעתי "אהובי " וקפצתי, תאמינו או לא, גם הלב שלי התחיל לפעום בחוזקה… היא הייתה מובכת קצת..
עניתי לה: "כן אהובתי?"
היא צחקה.. לא יכולתי לעמוד בפיתוי ופשוט התקרבתי אלייה ונישקתי אותה.. היא מנשקת כל כך טוב, זה היה כזה כייף!
פתאום הנשיקה נעצרה, התאכזבתי.. היא אמרה "זה היה כייף חחחחחח… אבל על ההתחלה אני מפחדת ש.."

המשך יבוא (:


תגובות (9)

וואי מושלמיייי שאין דברים כאלה!
מתה עלייך מוכשרת אחת תמשיכייי :)

01/05/2013 10:55

וואו!;)

01/05/2013 11:01

תמשיכי

01/05/2013 11:14

ואו את חייבת להמשיך היום אני במתחחח

01/05/2013 11:15

תודה רבה נסיכות שליייי שמחה לשמוע <3
אני אשתדל להמשיך היום .. אני עכשיו אתחיל לכתוב.. יש אצלי אורחים זה קצת בעיה אבל אני עכשיו יתחיל :)

01/05/2013 11:18

המשך ומהר !!!! מושלם !!!!

01/05/2013 12:04

תמשיכי דחוף!

01/05/2013 13:33

להאמין או לא… אבל כתבתי את פרק 4, שכחתי לשמור והמחשב עשה היתחול (הפעלה מחדש) וזה נמחק… אני אנסה להיזכר ולכתוב בזמן הקרוב :)

01/05/2013 14:24

המשכתי לפרק 4, תהנו (:

02/05/2013 01:42
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך