היי :) טוב אז זה סיפור חדש, הרעיון היה לי המון זמן בראש אבל רק עכשיו החלטתי לפרסם אותו הסיפור לא יפגע בסיפור השני שאני כותבת, אני פשוט אעלה את שניהם ;)

perfect girl פרק 1

היי :) טוב אז זה סיפור חדש, הרעיון היה לי המון זמן בראש אבל רק עכשיו החלטתי לפרסם אותו הסיפור לא יפגע בסיפור השני שאני כותבת, אני פשוט אעלה את שניהם ;)

-פרק 1
"אדם ששלם עם עצמו יודע שהוא לא מושלם, אדם שאוהב את עצמו יודע שהוא גם לא צריך להיות אחד כזה"

תדמיינו נערה ששערה בלונדיני חלק, עם ברק, תמיד מסודר ונראה כאילו אין לו קשרים בכלל , כאילו הוא יצא מהפרסומת לשיער . תדמיינו עיניים כחולות כמו הים, שאפשר לשקוע בהן ולראות את הכל … שפתיים בצבע אדום טבעי, שנראות כל כך מתוקות … תווי פנים מדהימים, עם גומות חן … עם גוף רזה, לחזה גדול שכל הבנים רק חולמים שהיא תסתכל לכיוונם … ממש כמו בובת ברבי אנושית .
טוב , אז זו חברה שלי, דנה .
אני מאי ישראל, בת 15 מתל אביב . יש לי שיער חום חלק רגיל, עיניים חומות רגילות שנראות מתואמות לשיער . אבל יש דבר אחד , שבו אני לא רגילה. דבר שגורם לי להראות עוד יותר רע, ומיוחדת אבל לכיוון הלא טוב . יש לי עודף משקל . אני שמנה, אני שוקלת הרבה יותר ממה שאני אמורה לשקול . אמא שלי היאדווקא דוגמנית מצליחה , ובגלל זה היא מתביישת
בי . היא מתביישת בבת שלה . היא חושבת שאני שמנה ולא יפה וכל הזמן מעירה לי על זה . היא כועסת עליי כל פעם שהיא רואה אותי ולא נחמדה, בגללה כל המשפחה שלי קוראים לי השמנה .

קמתי בבוקר, לבשתי חולצת בית ספר ומכנסיים .
יצאתי מהמיטה והתקדמתי לכיוון המטבח, לקחתי משהו טעים לאכול .
"את עוד פעם אוכלת ? כל היום את רק אוכלת ואוכלת, את לא מפסיקה לאכול !" אמא שלי אמרה בעצבים .
"אבל אמא הייתי רעבה" אמרתי
"אז יכולת לקחת תפוח, פרי או יוגורט . לא היית חייבת לקחת שוקולדים ." היא אמרה והציאה לי את כל החשק לאכול . זרקתי את השוקולד לפח, והוצאתי מהמקרר את היוגורטים המגעילים שלה , מתחילה לאכול בחוסר תאבון .
"השמנת ? בחולצת בית ספר כבר קטנה עלייך" היא אמרה ונמאס לי לשמוע אותה, יצאתי מהבית והלכתי לכיוון הבית ספר .
"היי דנה" אמרתי
"היי" היא אמרה
"מה זה ?" שאלתי כשראיתי פתק אצלה ביד
"סתם .. עוד ילד שחושב שיש לו סיכוי איתי" היא אמרה
"טוב את באה לכיתה ?" היא אמרה .
בדרך לכיתה ראינו כמה זוגות מתנשקים . לא אף פעם לא היה חבר, אבל אני רוצה . ומה הסיכוי שיהיה
לי ? רק לבנות היפות והרזות יש חבר בתיכון. אני לא אחת מהן .
התיישבתי בכיתה ליד דנה, הסתכלתי עליה בקנאה . אני יודעת שזה לא בסדר שאני מקנאת כך בחברה שלי, אבל הייתי מתה להיות כמוה.
המורה התחילה לדבר וניסתי להתרכז בלימודים .
אחרי חמש דקות נכנסה תלמידה חדשה לכיתה, והמורה אמרה:
"או, הנה הלמידה החדשה הגיעה"
"זו מעיין הילדה החדשה" היא אמרה .
מעיין היתה גבוה , רזה עם שיער חום מתולתל ועיניים ירוקות .
"היא לא מוצאת חן בעיני" דנה אמרה לי
"למה ? היא נראת לי נחמדה" אמרתי לה
"לא אהבתי" היא אמרה .
המורה המשיכה לדבר ,והיה ממש משעמם עד שהיה צלצול .
קמתי כדי לדבר עם הילדה החדשה .
"לאן את חושבת שאת הולכת ?" דנה שאלה אותי
"סתם, רציתי לנסות לדבר איתה" אמרתי
"ממש לא" היא אמרה
"למה ?" שאלתי
"כי היא ממש לא מוצאת חן בעיני" היא אמרה והלכה, הלכתי אחריה


תגובות (1)

אהבתי מחכה להמשך

14/08/2015 17:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך