winchestergirl
לקוראים שחושבים שתומאס רע , הוא לא רע , הוא פשוט אוהב לשחק איתה משחקים אבל גם לו יש לפעמים קטעים מגעילים :)

road in cord 36'-פרק 15

winchestergirl 11/10/2014 908 צפיות תגובה אחת
לקוראים שחושבים שתומאס רע , הוא לא רע , הוא פשוט אוהב לשחק איתה משחקים אבל גם לו יש לפעמים קטעים מגעילים :)

ושוב מצאתי את עצמי נוסעת בקורד , מנסה לשעשע את נינה בכל מיני סיפורים מצחיקים שקרו לי אבל זה לא הלך כל כך טוב מכיוון שאין לי הרבה כאלה , ואני גם לא יודעת לספר אותם באופן מצחיק .
טעם שפתיו של תומאס עדיין בשפתי ואני עדיין בצמרמורות מהמהלך הנועז והזנותי שלו . אני יכולה להודות שזה הפחיד אותי משום שלקחתי את דבריו כאיום , אבל לא אכפת לי , אני ימשיך להציק לו עד שהוא יבין שאני לא מה שהוא חושב שאני . זה יותר חזק ממני .
הורדתי את נעליי ושילבתי את רגליי בתנוחת יוגה בין עטיפות הציפס וההמבורגר שהיו מפוזרות על המושבים , ועצמתי את עיניי להירגע .
"את שפויה שם מאחורה?" שמעתי את קולו של ג'יימס
"שפויה בהחלט" אמרתי
שתיקה מביכה שררה באוטו עד שנינה הועילה בטובה לשבור אותה.
"ובכל זאת?" היא שאלה
"העניין הוא כזה , אני מנסה להתמקד בנושא כל שהוא ולחשוב עליו , בעיקרון מדיטציה "
"מדיטציה ? מה זה? שם קוד פסיכולוגי ?" ג'יימס שאל
"יוגה?" שאלתי בניסיון להבין שטעיתי ואני החנונית היחידה באוטו , עצמתי את עיניי כך שלא יכולתי לראות את המבטים שהיו עליי , וגם לא רציתי , אבל אם הייתי עם עיניים פקוחות סביר להניח שהייתי רואה את המבטים השואלים של תומאס דרך המראה , אבל לא נתתי לו את הכוח להשפיע עליי.
"בעיקרון מדיטציה היא תנוחה ביוגה שהיא כלי טכני לביצוע פעולה עצמית בנפש האדם ובזכות זה מצב התודעה של האדם משתנה ביחס למצבי התודעה השכיחים אצלו." אמרתי וחייכתי , אני חושבת שתומאס הבין שרמזתי את הכוח שלי עליו ואני לא חושבת שהוא אהב את זה.
"לקחת את התרופות שלך בבוקר?" נינה שאלה ואני חשבתי שזאת עוד שאלה הגיונית יחסית למה שהם יכלו לשאול אותי .
"בהחלט" אמרתי
הייתה שתיקה מוחלטת , הייתי בטוחה שכבר יעיפו אותי מ"החבורה" , אבל אני המשכתי לתהות.
"בואו נשחק משחק" אמרתי בנסיון לחמם עניינים
"אני מקווה שלא משהו הזוי , יוגיסטית שלנו " תומאס מלמל , אה , אז זה הכינוי שלי עכשיו?
"כל אחד בתורו ישאל את האחר שאלה , והוא חייב לענות את האמת ואם לא יענש " אמרתי וחייכתי כדי לזרום ולראות מי זורם איתי.
"איך את יודעת מי ישקר ?" נינה שאלה
"אני גלאי שקרים , אף אחד לא יכול לשקר לי " זה נכון , אני יודעת לזהות שקרים לפי תנועות גוף , כניראה שירשתי את זה מאמא שלי .
"אוקיי , נראה אותך " נינה אומרת
"יאללה ג'יימס אתה ראשון" אמרתי בנסיון להעיר אותו קצת לחברה
"טוב , אז אני שואל אותך רוקסן , מתי איבדת את הבתולין שלך?" הוא שאל ואני השתתקתי , אולי בכל זאת עדיף לא לשחק בזה??
עכשיו אני חייבת להגיד את האמת , אני לא רמאית , אני בתולה .
"לא איבדתי " אמרתי וקברתי את עצמי בהשפלה
הצחוק התרומם של תומאס נשמע בחוזקה והוא פשוט לא יכל להתאפק , הוא היה חייב לצחוק .
"לא חשבתי אחרת" הוא המשיך לצחוק בעוצמה
"אוקיי אני מניחה שתורי " בהיתי בתומאס "אני שואלת את תומאס"
"כולי אוזן" הוא חייך
"עם כמה נשים שכבת החודש ?" שאלתי בנסיון להוכיח לשאר האנשים באוטו שהוא זונה , או שהוא שקרן .
הוא התחיל לספר באצבעותיו והרגשתי לא בנוח ." ארבע" הוא ענה וחייך
הסתכלתי עליו טוב , בנסיון לפענח שקר , אבל כל החושיי בלשות שלי הראו לי שהוא דובר אמת , מה אני יעשה עכשיו? יחשבו עליי שאני מתעניינת בו , או מקנאה בו , אבל אני לא! אני סך הכל ניסיתי להוציא את הצד הרע שבו .
"אני שואל את ג'יימס " תומאס קטע את הצחוק של נינה
"למה ייבשת את רוקסן בבר עם הבירה באותו לילה בבר?" הוא גיחכך בנסיון להחזיק את צחוקו בפנים.
"לא ייבשתי אותה חמור" ג'יימס התקשח והסתכל על תומאס בנסיון ליישר אותו
"מה את אומרת רוקסן ? הוא משקר? את המומחית שלנו לעניין" תומאס צחק חזק יותר ונינה הצטרפה לצחוק ואני הסתכלתי עליה במבט נואש , זה היה פשוט מרושע .
לא היה לי מה להגיד , הובכתי והושפלתי , שום דבר חכם לא עלה בראשי , אז התעלמתי , המשכתי את המשחק כאילו כלום לא קרה .
"אוקיי אני ישאל את נינה " ג'יימס המשיך את המשחק והושיע אותי מהמבוכה
"קדימה " נינה אמרה וחשבתי לעצמי שהיא יודעת שזה לא יהיה משהו טוב.
"נפגשת עם האקס שלך מאז שהתנשקנו?" הוא הסתכל עליה במבט חודרני וחוקר.
"לא " היא לחשה ואני חושבת שלא רק לי היה ברור שהיא משקרת .
"רוקסן?" ג'יימס שאל בבקשה לקבל ממני תשובה ,שקר או אמת .
אני לא יבגוד בחברה שלי , אני יגיד לו שהיא צודקת , אבל זה המשחק , גם אני אמרתי את האמת והיא יותר קשה מאקס מזדיין , אולי בכל זאת להגיד לו שהיא משקרת?? הרי ראיתי אותה שבוע שעבר לוקחת טרמפים מהאקס המיתולוגי שלה , זה נחשב לפגישה.
חוץ מזה , היא צחקה עליי כשהושפלתי , היא מתנהגת לא בסדר עם היחס שלה לג'יימס ומגיע לה שאני יגיד לו את האמת , היא לא יכולה להתנשק איתו ולהיפגש עם האקס שלה .
כולם הסתכלו עליי אפילו תומאס היה סקרן , אבל המבט של נינה עליי הלחיץ אותי יותר מכולם , יכולתי לראות לפי המבט הנואש שלה איך היא מצפה ממני לשקר לו .
הנהנתי עם ראשי לשלילה בנסיון להעביר מסר שהיא שיקרה " סליחה נינה" אמרתי לה
ג'יימס בלע את רוקו בכעס והסתובב, נינה נתנה לי מכה על היד וצעקה בלחש "רוקסן!!"
כולם שתקו ותומאס צחקק בלחש ונינה הרביצה גם לו .
"ג'יימס.." היא התחילה לומר
"אין יותר ג'יימס בשבילך " הוא לחש ותפס בידו במפה והמשיך לכוון את תומאס.
"אני חושב שלמישהי מגיע עונש , חוקי משחק וזה " תומאס אמר וחייך חיוך מרושע .
"הוא צודק" לא התאפקתי עם הצחוק וצחקתי גם אני
תומאס עצר בצד וכולנו יצאנו מהאוטו למראה מקום שומם .
"רוצה להיות שותף לבחירת העונש?" תומאס שאל את אחיו בנסיון לחמם עניינים
"אני חושבת שמגיע לי לפחות לבחור מי יעניש אותי לא ??" היא הפנתה אליי מבט וכך גם תומאס שסימן לי בראשו כדי שאני יגיד לה שלא והוא יבחר לה עונש אכזרי , אבל חבל בשבילו שאני לא אכזרית כמוהו.
"טוב , אני מניחה שכן" לחשתי והסטתי את מבטי מתומאס שהתבאס .
"אז אני רוצה שאת תעשי את זה" היא אמרה
אני חשבתי מה לעשות לה , משהו שלא יפגע בה יותר מידי אבל אז תומאס משך בידי
"ג'יימס" הוא לחש לי באוזן בשקט כדי שנינה לא תשמע
"מה הוא אמר?! די רוקסן זה לא הוגן" היא צעקה וג'יימס הסתובב בבהלה מהצעקה שלה ואחרי שהבין שלא קרה משהו מיוחד הסתובב בחזרה .
"העונש שלך הוא לנשק את ג'יימס חצי דקה לפחות .. עם לשון ,אני מזהירה !" אמרתי וצחקתי , ג'יימס שמע את דבריי וניגש אלינו .
"אני לא מבין , זה העונש שלה , למה גם אני צריך להיענש ?" הוא צעק עלינו
"מצחיק מאד " נינה תפסה בחולצתו ונישקה אותו בתשוקה רבה , ג'יימס בהתחלה ניסה לשחרר את עצמו מהנשיקה ולא שיתף פעולה אך לאט לאט הוא נסחף ביחד איתה והם החלו לשתף פעולה עם נשיקה חושנית במיוחד . לא הרגשתי בנוח , אבל לפחות לא יהיה לי ייסורי מצפון אחר כך על זה שסיכסכתי ביניהם , אז הלכתי לצד ביחד עם תומאס .
הגענו לתחילת יער שנמצא בצמוד לכביש והסתובבנו שתינו עם הגב אליהם וחייכתי מהעובדה שהמזימה הקטנה שלנו הצליחה , ובזווית עיניי ראיתי שגם תומאס חייך , הסתכלנו אחד על השני והוא קרץ לי .


תגובות (1)

מושלםםםםם
תמשיכי דחוףףףףף

12/10/2014 01:58
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך