winchestergirl
אז זהו נגמר הפרק , רק לפרוטוקול אני שונאת לחלק את הפרקים לחלקים אבל הוא היה ארוך מידי אז הייתי חייבת , מקווה שנהנתם ממנו ומי שבכל זאת העדיף לא לקרוא בגלל התוכן המיני אני ממש מצטערת (:

road in cord 36'-פרק 28 חלק ב

winchestergirl 25/12/2014 1083 צפיות 3 תגובות
אז זהו נגמר הפרק , רק לפרוטוקול אני שונאת לחלק את הפרקים לחלקים אבל הוא היה ארוך מידי אז הייתי חייבת , מקווה שנהנתם ממנו ומי שבכל זאת העדיף לא לקרוא בגלל התוכן המיני אני ממש מצטערת (:

היה שקט במשך כמה דקות בזמן ששנינו אכלנו , מנסים להימנע מקשר עין .
אחרי כמה דקות , תומאס כחכח בגרונו .
"אז רציתי לדבר איתך על השיחה מקודם " הוא לבסוף אמר
"מה איתה ?" שאלתי
"אני רק חושב שאת צריכה לעשות קצת יותר את מה שאני מבקש , זה לא אומר עליי שאני שתלטן " הוא אמר
כשפתחתי את פי , תשובה קשוחה בהיכון , הוא קטע אותי .
"אני לא מנסה לעצבן אותך .."
"מאוחר מידי " אמרתי
"ברצינות , רוקסן , אני רק לא רוצה שתפגעי " הוא הסביר
"ממה ?" ניסיתי לתחקר אותו , היה לי חשד שזה קשור לשיחה של נינה , זה הרגע להוציא ממנו את האמת .
"ממני " הוא התחיל בשיחה שכל כך רציתי לנהל
"למה שאני יפגע ממך?" שמחתי מהמקום שהגענו אליו בשיחה
"אני רוצה שתבטחי בי , ותעשי מה שאני אומר לך " הוא אמר והתעצבנתי מבפנים .
איך אני יכולה לסמוך עלייך אם אני אפילו לא יודעת מי אתה ? והכל אומר לי שלא משהו טוב.
"אני יודעת מה אני עושה " סטיתי מהשיחה שקיוויתי לנהל בגלל עצביי .
"אני יודע שאת כן " תומאס חתם ." אני לא אומר שאת לא . אבל אם את תקשיבי לי , העניינים יתנהלו הרבה יותר טוב "
"למה לעזעאזל אתה אחראי על הכל ?" הרמתי את קולי "אלוהים , אתה כל כך שתלטן ורודני !!!!" הגעתי לשיא עצביי.
"אני לא רוצה שתפגעי אוקיי ?! " תומאס צעק , קוטע אותי " אני לא יודע מה אני יעשה אם כן " הוא נעץ בי מבט כאשר הוא תפס את הבירה שלו וחיסל אותה בכמה לגימות.
"מה אתה מנסה לומר ?" שאלתי
"כלום " הוא רטן , קם מהשולחן ולקח את הצלחת שלו לכיור . הוא שמט אותה לתוך הכיור עם רעש גדול .
"את באמת קוץ בתחת , את יודעת את זה נכון ?"
"לא יותר ממך " החזרתי לו
עיניו התרחבו מעט ואז הוא הסתובב ופסע מהמטבח , הליכתו מתוחה וכועסת .
ובכן , זה לא הלך כמו שקיוויתי . לקחתי את הצלחת שלי לכיור וביליתי כמה מהדקות הבאות מיישרת את המטבח . כשחשבתי שלתומאס כנראה היה מספיק זמן כדי להירגע , כיביתי את האור ועשיתי את דרכי לחדרנו .
הוא ישב ליד השולחן , בוהה במחשב נייד שלו . הוא הבטי בי מזווית עינו כשנכנסתי.
חציתי את החדר ונשענתי על השולחן לידו .
"אנחנו יכולים רק להסכים שהיינו שנינו מטומטמים ?" שאלתי "אתה עצבנת אותי , אני עצבנתי אותך , ויכוח נגמר "
"רק אם תסכימי שאת יותר מטומטמת " הוא אמר , מנסה לא לחייך אבל ראיתי את חיוכו
"בסדר , אני יותר מטומטמת " צחקתי . טפחתי על כתפו של תומאס ופניתי ללכת משם.
הוא קם ותפס את ידי, מושך אותי בזרועותיו ומחבק אותי .
"אז אנחנו חברים שוב נכון?" הוא שאל
"ובכן , היד שלך על התחת שלי , אנחנו יכולים להיות יותר מחברים " לחשתי
תומאס חייך והחליק את שני ידיו על אחוריי , מושך אותי חזק נגדו .
"זה יכול להיות מעניין " הוא נהם וקולו עמוק ומחוספס "אולי אנחנו צריכים להתנשק ולהשלים " שנינו היינו בהחלט מספיק קרובים לנשיקה .
כמה שניות של מבוכה עברו כאשר תומאס בהה לתוך עיניי ואז עליתי על קצות אצבעותיי , שפותינו הולכות ומתקרבות .
בשנייה האחרונה השתפנתי אבל נישקתי אותו במהירות בזווית הפה שלו והשתחררתי מהבושה . "לילה טוב תומאס " מלמלתי ומיהרתי לצאת מהחדר לעבר החדר של ג'יימס ונינה , מכיוון שהם בילו באוהלם החלטתי להשתכן שם לבנתיים .
כמעט רצתי במסדרון לעבר החדר של ג'יימס כשהלב שלי דופק בחוזקה .
סגרתי את הדלת ונשענתי עליה בעיניים עצומות , מנסה להסדיר את נשימתי.
נקישה חזקה הפתיעה אותי . פקחתי את עיניי , לא זזה .
אולי אם פשוט אשמור על שקט, הוא יעזוב .
"רוקסן , תפתחי את הדלת " תומאס הורה
הסתובבתי , מחשלת את עצמי למה שידעתי שהולך לבוא ופתחתי את הדלת .
” כמו שאמרתי קודם לכן , אתה כל כך שתלטן …" מלמלתי
מילותיי נקטעו על ידי שפתיו של תומאס , מתרסקים לתוך שלי , זרועותיו סביב מותניי.
הוא נישק אותי בחוזקה , נואש למגע שפתיי , נושך בשפתי התחתונה , בדרישה להיכנס.
בגניחה קלה נתתי לו ושיתפתי פעולה עם מעשיו .
כאשר הסתיימה לבסוף הנשיקה , שנינו התנשמנו בכבדות.
ידיו של תומאס היו עדיין הדוקות על מותניי , חמות וכבדות .
"מה לעזעזאל זה היה ?" ללחשתי
"אני גמרתי לשחק משחקים ועם התגרויות " הוא ענה " אני לא יכול להמשיך לעשות את זה . אני רוצה אותך רוקסן , עכשיו "
כל מה שיכולתי לעשות היה להנהן . לקחתי את פניו בידיי ומשכתי אותם בחזרה לשלי , נאנקת כשהשפות שלנו נפגשו שוב . תומאס דחף אותי לחדר שלו , סוגר את הדלת מאחוריו .
החלקתי את ידיי מתחת לחולצתו , אוהבת את התחושה של העור שלו תחת מגע ידיי .
הוא משך את בגדיי , את חולצתי מעל ראשי ושחרר את חזייתי לרצפה , מתיר את כפתורי הג'ינס שלי ודוחף אותם , מאפשר לי לבעוט אותם משם .
ואז זה קרה , עשינו את זה , מעבר לכל ציפיותיי , איבדתי את בתוליי , נכנעתי לתשוקה , ללב שלי למרות שהבטחתי לעצמי לא לעשות את זה , במיוחד לא איתו , הוא היה חזק ממני וכך גם תשוקתי כלפיו וזה מה שמפחיד אותי .


תגובות (3)

מושלם מושלם מושלםםם
את חייבת להמשיך דחוףףףףףףףףף

25/12/2014 22:55

מושלם מושלם מושלם!!!
תמשיייכיייי !!!

28/12/2014 00:17

עכשיו סיימתי לקרוא את הסיפור שלך! הוא מדהים! העלילה מותחת ומעניינת, הדמויות בנויות בצורה מדהימה והכל מרתק כלכך! את ממש מוכשרת! רציתי לשאול, למה הפסקת לכתוב אותו? הוא באמת ממש טוב!
יש לי רק הערה קטנה שמפריעה לי קצת, שם מספר בזכר ובנקבה. כשאת מדברת על חבורה של גברים, אומרים שניהם, שלושתם… וכשאת מדברת על נשים אומרים שתיהן, שלושתן… כשאת מדברת על קבוצה של גברים ונשים, אומרים שניהם, שלושתם… אם את מדברת על דברים, אז את חייבת לבדוק אם הם זכר או נקבה, וזהו בעיקרון.
הסיפור ממש ממש טוב ומעניין ואני מקווה שתמשיכי ושתקבלי את ההערות שלי בהבנה..

17/02/2015 18:48
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך