Shot! Shot and Run!- הכרת הדמויות ופרק ראשון (חלק ב)

אנונימית ^~^ 28/09/2014 648 צפיות אין תגובות

״לולו אני בסדר אל תדאגי לי אני דואג לך יותר תראי את הבגדים שלך כולם מלאים בדם… אני יביא לך את החולצה שלי שימי אותה במקום השמלה הזאת…״ קאיטו ענה ״טוב אני יקום להארגן הכל״ היא אמרה ״אדליה, אלבריק ואלקס הם האחים שלכם מהיום אני אבריל, אמא שלכם.״ אדליה חזרה עם שמלה לבנה ואמרה ״זו השמלה הכי קטנה שיש לי בארון, אני חושבת שהיא הכי תתאים לך״ היא הביאה לי אותה ולא הבנתי ממש מה קורה פה. ״יש לנו בקרה שני חדרים ריקים, אתם יכולים לעלות ולבחור לכם חדר.״ היא הוסיפה ״ תודה״ עניתי וגררתי את קאיטו לקומה השניה כשהיינו למלה נישקתי אותו ושאלתי ״איך זה קרה בדיוק?״ הוא הוריד את החולצה שלו והראה לי את כל הסימנים שיש לו על הגב ״השוטר המפגר הזה בא והתחיל להרביץ לי ואת האמת? לא עשיתי כלום״ הוא אמר קאיטו הוא חבר שלי אפשר להגיד, הוא היחיד שיודע מה אני מרגישה ומזדהה עם ההרגשות שלי, לרוב הוא מציל אותי מעונש מוות, אוחח צרפת.. אני לא מתביישת להחליף בגדים לידו.. הוא מכיר כבר את כל הגוף שלי, היו כמה פעמים שנקרעו לי הבגדים והוא היה צריך לדאוג להביא לי בגדים ואני הייתי יושבת בלי כלום עלי במקום שאנחנו מתחבאים בו. הוא כל מה שיש לי בחיים.
החלפתי מהר בגדים ונכנסנו לשני החדרים שנראו די ריקים. הם נראו אותו דבר אז כבר לא ממש הפריע לנו איזה, אכפת לי רק ממה שקאיטו חושב עכשיו ״ אני לא אוהב את הרעיון הזה שאנחנו פה..״ הוא אמר פתאום ״גם אני לא, אבל הם נראים נורא נחמדים אחרי הכל.״ עניתי ״טוב אני מחליף בגדים ובא, תרדי אליהם ותוציאי כמה שיותר מידע.״ הוא אמר סימנתי לו שאין בעיה וירדתי בריצה למטה ״בואי איתי לרגע״ אדליה אמרה לי ולקחה אותי למקלחת. ״תהני לך.״ היא אמרה ויצאה משם. נכנסתי למקלחת ויצאתי משם כמו חדשה.. השיער השטני שלי נראה שטני ולא מוכתם מדם העיניים הכחולות שלי בלטו, השפתיים שלי פתאום הפכו ורודות התלבשתי בבגדים שראיתי שהיו שם ויצאתי. ״ואו״ נפלט לאלקס כשהוא ראה אותי ״תתחיל להרגיע ממנה״ שמעתי את קאיטו אומר לו בעצבים. קאיטו נכנס אחרי וכשיצא הוא היה יותר חתיך ממקודם השיער השחור שלו בלט והעיניים הירוקות שנותנות לו את רוב היופי בפנים בלטו יותר מכל דבר אחד, הוא התקרב אלי אדליה לא הורידה ממנו את העיניים. ״אני אוהב אותך יפה שלי״ שמעתי אותו לוחש בשקט… 5 שנים אני מחכה שהוא יגיד את זה, הוא הראה לי אהבה אבל אף פעם לא אמר לי אני אוהב אותך ״גם אני אותך אהבה שלי״ עניתי לו. ״המרק מוכן!״ שמעתי את אבריל צועקת לנו מהמטבח, התחלתי לבכות כשראיתי אותם מתחילים לאכול.. ״מה קרה?״ אדליה שאלה אותי ״זה מזכיר לי אותי את אחים שלי ואת קאיטו שהיה חבר הכי טוב של אח שלי הגדול…״ אמרתי וניגבתי מהר את הדמעות ״את יכולה לפרוק.. אני תמיד יאהב אותך בכל מצב..״ אמר לי קאיטו וחיבק אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך