« dark_side »
הקדמה קצרה אבל הפרקים יהיו ארוכים יותר.. אני מקווה שאהבתם

skys are blue – הקדמה

« dark_side » 29/03/2015 734 צפיות 3 תגובות
הקדמה קצרה אבל הפרקים יהיו ארוכים יותר.. אני מקווה שאהבתם

ישבנו מול נוף היער ואבני האודם המבצבצות ממול.
הוא הסתכל אל האופק ואני שקעתי בצבעי השקיעה המהדהדים ברקע.
ראשי הונך אט אט על כתפו ולרגע ליבו חסר פעימה.
"אני לא מאמין שאת הולכת לשם, לא שוב" הוא לחש ודמעה קטנטנה זלגה על פניו הבהירות והרכות.
"אין לי אפשרות אחרת, אתה יודע את זה" אמרתי בתקיפות מסויימת כשראשי מתרומם וידי מונחת חזרה על ברכיו ושניו חורקות.
"אולי סוף סוף תהיה מנצחת למשחק" הוא אמר בלי בקושי טיפת תקווה בליבו הפועם חזק.
"גיא, אם אני לא אחזור…" אמרתי בבכי רח והוא קטע אותי "את תחזרי רוני את תחזרי.

*
דפיקה נשמעה על דלת בייתי החומה ובזמן שאחי קם לפתוח אותה ברעידות קצרות קמתי לעבר דלפק ההמטבח הארוך ולקחתי במהרה את תיקי הגדול. תיק עור בצע חום חרוך וישן אבל חשוב לי.
"רוני כהן" נשמע קול מפוקח וחזק הבוקע מדלת הבית.
"אני באה" צעקתי בחלקי קולי האחרונים מהפחד.
חיבוק אחרון לאמא, חיבוק אחרון לרועי ולגיא רק מבט חטוף והלכתי משם, למשחקים.


תגובות (3)

אהבתי נורא את ההקדמה! נשמע ממש מקורי, מחכה לראות לאן זה מתפתח:)
שאלה קטנה – לקחת השראה ממשחקי הרעב? או שהסיפור מתפתח בכיוון שונה לגמרי?

29/03/2015 21:28

    תודה :-)
    עניין המשחקים נלקח ממשחקי הרעב אבל המשחקים הם לא כמו במשחקי הרעב הם ששונים לגמרי.. וגם לא מכריחים אותם ללכת לשם.

    29/03/2015 21:32

נשמע מעניין, מחכה להמשך :)

29/03/2015 21:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך