_Karin_Carolin_
אוקיי אגם היא סוג של 'פאקצה' אבל במובן חמוד כזה :) אגב את כל הסיפור כתבתי כששמעתי 'Skyscraper' אני נורא מכורה ^_^ הפרק היה יחסית משעמם אבל הסוף מותח :) מבטיחה שיהיה משהו מגניב D: 5+ תגובות ממשיכה ♥ קארין

Skyscraper – פרק 1

_Karin_Carolin_ 07/03/2014 801 צפיות 4 תגובות
אוקיי אגם היא סוג של 'פאקצה' אבל במובן חמוד כזה :) אגב את כל הסיפור כתבתי כששמעתי 'Skyscraper' אני נורא מכורה ^_^ הפרק היה יחסית משעמם אבל הסוף מותח :) מבטיחה שיהיה משהו מגניב D: 5+ תגובות ממשיכה ♥ קארין

~נ.מ אגם~
"מה?!" צעקתי כמו מטורפת .. אתה לא לעשות לי את זה! "תירגעי..אפשר לחשוב , כולה פנימייה!" רון צעק עליי.. "יאו למה אתה הורס לי את החיים?!" צעקתי ועליתי לחדר שלי.. למה זה מגיע לי?! מה עשיתי רע בחיים..? טוב חוץ מחרם , להטביע מישהו (בטעות!) , להשפיל את רון מול חברה שלו.. אוקיי אני רעה. בסוף מרוב שיעמום החלטתי להתקשר לבר או דניאל.. בסוף בכלל התקשרתי למייגן : "היי" אמרתי מבואסת , 'אפשר לחשוב' חיכיתי את רון במוחי .. "אני מבינה שאת כבר יודעת.." , היא ידעה מזה?! פאק "מאיפה לך?" שאלתי עצבנית ופתחתי את החלון.. "את האמת שדניאל רצתה שאני , את , היא ובר נלך לפנימייה וקיצר כולן ממש רוצות אבל אם לא בא לך.." מה?! אוף דניאלי , "לאלאלא! בטח שאני אבוא איתכן " ניסיתיי להישמע שמחה.. "אוקיי תתחילי לארוז ביי" היא ניתקה לי בפנים .. אוף! "רון!!!" צרחתי "רון!! הוא נכנס ופתח את הדלת.. הוא נראה קצת עצבני (?) אדום מרוב עצבים זה קצת נכון? "תני לי לנחש את רוצה להישאר פה ו-" , "לא אני רוצה ללכת" .. אוקיי הוא היה המום ."אווו-קיי , אז תארזי ומחר ב10:00 נצא" רגע מה?! אני רק קמה ב10:00 ! "אי אפשר יותר מאוחר?" , "לא , בהצלחה" הוא חייך חיוך ממזרי וטרק את הדלת .."רגע רון!" צעקתי והוא פתח את הדלת חזרה.. "נראה לך שאני קמה כדי להביא מזוודות?" עיקמתי את פרצופי , הוא הוציא אנחת יאוש והלך להביא לי את 5-6 מזוודות (?) טוב בכל אופן אני לא רוצה להיראות גורילה אז נראה לי שאני אוותר על מזוודה אחת.. או שלא? טוב לא משנה.. רון נכנס עם המזוודה הורודה שלי לנעלים , ואז עם הסגולה לשמלות , ואז עם הורוד פוקסיה למכנסיים ואז עם התכלת לחולצות ואחרון התיק איפור ! שהוא בצבע אממ.. אין שם לצבע הזה .. התחלתי לארוז , נעלים ועוד נעלים ועוד נעלים ועוד שמלות ועוד חולצות .. לא חשבתי שיש לי כל כך הרבה בגדים.. ואני חייבת את כ-ו-ל-ם ! בסוף סיימתי (כל הכבוד לי!!) והחלפתי לפיג'מה ואז נחשו מה עשיתי? נרדמתי .
-♥-
התעוררתי , שמש , מזוודות מוכנות והשעון מצביע על.. 9:00 ! מה?!!!! "עאעאעאעאעאעא" צרחתי .. לעזאזל! "מה קרה?" רון נכנס , "איך אתה רוצה שאני אתארגן בשעה?!" צרחתי ולא חיכיתי לתשובה אפילו ופשוט קמתי לכיוון המקלחת.. אחריי חצי שעה יצאתי ולבשתי ג'ינס , חולצה לבנה נופלת של שאנל , UGG שחורות (נצנצים) ותיק לואי ויטון.. עוד רבע שעה להיתאפר ! פיו היום הייתי ממש אבל ממש מהירה! התאפרתי , הסתרקתי ואפילו הספקתי לבחור כיסוי לאייפון.. רגע מה עם הכיסויים ?! "רון!!!" צעקתי והתיישבתי על המיטה , אוף למי יש כוח ליום המחורבן הזה? "מה? מה את רוצה ממני?!" , "תביא לי את המזוודה הקטנה של הלואי ויטון , לא הגדולה הקטנה!" ציינתי , נראה לכם שאני לוקחת לואי ויטון לפנימייה? פ'חח הייתם מתים ! בנתיים שמתי את העגילי שאנל , לא האלה עם היהלומים ולא הזהב נו לא משנה..רון חזר עם המזוודה הכי קטנה של לואי ויטון , "אני ביקשתי קטן לא אקסטרה קטן!" יואו! פשוט הלכתי לחדר ליד המרפסת בקומה 3.. שם אנחנו בדרך כלל שומרים את המזוודות.. מצאתי את המזוודה של הלואי ויטון ופתחתי את המזוודה .. היה שם פתק , היה רשום..


תגובות (4)

מושלם! ♥ אשמח אם את גם תקראי את הסיפור שלי ♥ באמת שהוא לא משעמם ומותח ♥

07/03/2014 15:33

המשך!!!
זה מצחיק !! והסוף מאוד מותח !!!
קיצר תמשיכי !!!!

07/03/2014 16:46

תמשיכי !
ומתי את מוסיפה את הדמיות שלי??????

07/03/2014 19:49

תמשיכי

07/03/2014 21:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך