_Karin_Carolin_
סורי שהפרק היה קצר.. פשוט יש עכשיו גמד ענק , לקנות תחפושות וכל האלה ואני ממש עסוקה.. אגב למה אתם מתחפשים? אני לפאקצה :) קארין

Skyscraper – פרק 4

_Karin_Carolin_ 12/03/2014 777 צפיות 5 תגובות
סורי שהפרק היה קצר.. פשוט יש עכשיו גמד ענק , לקנות תחפושות וכל האלה ואני ממש עסוקה.. אגב למה אתם מתחפשים? אני לפאקצה :) קארין

ליתר דיוק זאת הייתה שי לי .. האקסית של רון מלפני שנה. היא אמרה לא שהיא נוסעת ללונדון ללמוד .. למזלי היא לא תזהה אותי .. היא הכירה אותו בתקופה שהייתי בת 14 , היה לי צלליות בעיינים בצבע ירוק כי שנאתי את העיינים שלי והיה לי גוונים בשיער בצבע ורוד. "אממ.. איפה המנהל?" מייגן שאלה , "מה להעביר לו?" , "אני רוצה לדבר איתו בארבע עיינים , מאיפה לך לדעת שתפגשי אותו?" , "אני במקרה העוזרת שלו והחברה שלו .. אז לא נראה לי שתיהיה בעיה".. אמאל'ה היא בגדה באח שלי?! כלבה , "לא תודה אני לא צריכה טובות" חייכתי והלכתי משם והשארתי את אלה ומייגן מבולבלות בחדר.
-♥-
"אוקיי מה זה היה?" מייגן התפרצה לחדר שלי , "זאת שי לי.. האקסית של רון , היא אמרה לו שהיא נוסעת ללמוד באמריקה אבל היא בגדה בו." , "איך היא לא זיהתה אותך ?" , "זה היה שנה לפני שבאת.. היה לי צלליות בצבע ירוק בעיינים ואל תשאלי למה והיה לי גוונים ורודים בשיער אז לא נראה לי שיש סיכוי לזהות." , "או-קיי.. בר ודניאל נעלמו לאנשהוא.. רוצה שנלך לחפש אותן?", "הם הלכו לבריכה" , "יש פה בריכה ולא ידעתי?!" מייגן צרחה וגררה אותי אל מחוץ לחדר, "איפה זה?", "את האמת ש.." אמרתי ופתאום בר ודניאל יצאו עם דליים מלאים במים ושפכו על מייגן, כןכן, הכל היה מתוכנן.. "עאעאעאעאע!!" היא צרחה בזמן שהתפקעתי מצחוק.. אין הכי כיף לעבוד על מייגן.. "לא היית צריכה להגיע לבריכה הבריכה הגיעה אלייך" בר אמרה וצחקה.. "טוב אבל באמת יש בריכה?" היא העבירה נושא , לא היא ילדה מטומטמת ! , "לע..מאיפה הבאנו את המים?!" דניאל אמרה בציניות.. "טוב בא לי בריכה בואו" מייגן ניגבה את אפה בחולצתה , "אני הולכת לשים בגד ים.." , אמרתי והלכתי לחדר. פתחתי את הדלת .. לא אני לא מאמינה ! ההיא חזרה?! "עופי מפה לעזאזל!!!!" צרחתי ונתתי לה סטירה.. רבאק כמה אפשר לסבול?!! "את עוד תתחרטי על מה שעשית לי" אמרה , הצביעה עליי ויצאה מהחדר בטריקת דלת.


תגובות (5)

חחחח היא צריכה להזהר לא לתת לי מכה אחרת אני יחזיר לה גררררר !!!! >_<

אני מתחפשת לחושפנית !!! XD :D

תמשיכייייייי

12/03/2014 15:46

קארין, את יודעת ששמתי את הדמות של מליסה שנתת לי?

12/03/2014 16:17

    ואני האנב הממהר מאליס בארץ הפלאות

    12/03/2014 16:27

תמשיכיי
ולא ממש הבנתי את הפרק את יכולה להסביר לי?

12/03/2014 18:05

תמשיכי(:

13/03/2014 16:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך