_Karin_Carolin_
סורוש פרק קצר.. כתבתי ה-כ-ל מהטלפון.. מבטיחה לפצות במרתון מתישהוא:) קארין

Skyscraper – פרק 5

_Karin_Carolin_ 13/03/2014 844 צפיות 4 תגובות
סורוש פרק קצר.. כתבתי ה-כ-ל מהטלפון.. מבטיחה לפצות במרתון מתישהוא:) קארין

-❤️-
״חטפתי כאלה עצבים שנתתי לה סטירה.. את מבינה?! יכול להיות שיעיפו אותי״ סיפרתי לבר על אתמול.. ״גומגום תירגעי.. סה״כ חשב שחושבת שהיא יותר ממנו״ אמרה בר ברוגע. לפתע מישהו נתקל בי עם כתפו וטיפה מעדתי אחרונות.. ״מה נראה לך שאתה עושה?!! אלה עקבים של שאנל לעזאזל!!!״ צעקתי לנער שנתקל בי כששמתי לב שהנעל מעט נהרסה.. ״אלה עקבים של שאנל חיחי״ חיכה אותי בקול פאקצי , ״אה כן? ״ הרמתי גבה , ״אה כן״ הוא התגרה בי, ״לך זדיין אתה והקייט הזאת.. יאוו חופרים במקום הזה!״ אמרתי והמשכתי החוצה..
-❤️-
הגענו לקניון במונית.. אני לגמרי רגועה.. ״בואו קודם פראדה ואחר כך לאכול.. אני חייבת עגילים חדשים..״ דניאל אמרה והצביעה על הפראדה.. ״עאעאעא״ צעקתי ורצתי לתוך החנות.. בתוך הקניון הקטן והצפוף הזה יש סוף סוף חנות מושלמת!!!! ..
-❤️-
חזרתי לפנימייה לבד.. מייגן בר ודניאל הלכו לקנות מזוודה .. אבל אני הבאתי 3 ספייר. חזרתי עם מלא שקיות , ועברתי בין החדרים.. כל משהיה בחוץ נעץ בי מבטים., אנשים קנאים עד כדי כך? נכנסתי לחדר , התקלחתי והחלפתי לטרנינג. אוף איפה דידי ברבי ומיגו? החלטתי לשים מוזיקה אבל מה זה מוזיקה על פול ווליום והתחלתי לקפוץ על המיטה מה זה צחוקים ..ואז הפלייליסט ניגן את I need your love לעזאזל כאילו.. זה מזכיר לי תאקס המזדיין שלי שבגד בי עם כלבה 80..
אחר כך פשוט העברתי שיר ל counting stars כאילו עדיף לע? אחר שניה דפקו בדלת והרסו לי את הזיופים.. כע אני קופצת ושרה מול המראה.. פתחתי וזה היה..


תגובות (4)

למה עשית בפרק הקודם ששי לי (הדמות שלי) בוגדת?
אני בכלל נתתי את הדמות הזאת כדי שתהיה חברה שלהן!

13/03/2014 19:37

תמשיכייייייי

14/03/2014 15:50

תמשיכייכייכיכייייייי

14/03/2014 17:37

תמשיכי(: אבל אני מציעה לך לעשות פרקים יותר ארוכים, יותר מובנים ועם יותר רווחים

17/03/2014 18:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך