_Karin_Carolin_
בליבריות ? סתמו ^_^ הפרק היה חרא..אני יודעת! יותר מדי עלילה ולא ברור.. אני על הפנים ! טיול בכרמל :( עליתי על פאקינג אבנים בגובה 500 מטר! עאעאעא :)) -קארין-

Skyscraper – פרק 7 העלאה שניה

_Karin_Carolin_ 03/04/2014 718 צפיות 2 תגובות
בליבריות ? סתמו ^_^ הפרק היה חרא..אני יודעת! יותר מדי עלילה ולא ברור.. אני על הפנים ! טיול בכרמל :( עליתי על פאקינג אבנים בגובה 500 מטר! עאעאעא :)) -קארין-

היוש :(
זאת העלאה שניה בהעלאה הראשונה הייתה לי רק תגובה 1 :(
בבקשה תגיבו !
אני רוצה להמשיך :)
-♥-
\"בא לכן קניון?\" שאלתי את מייגן בר ודניאל..\"כע..\" דניאל ענתה.. \"יאאלה הלכתי להיתארגן ביוש\" יצאתי בהתרגשות מחדר.. שמעתי לחשושים מדניאל ומייגן.. ידעתי שהן מרכלות עליי. מייגן ודניאל אף פעם לא הפסיקו לדבר על זה שיש לי כסף ושאני \'חשה\'. אני יודעת הכל..אך זה לא מעניין אותי. אני בידיוק מי החברה האמיתית ומי לא. אוקיי פתחתי את הארון וממ…בא לי שמלה..התחלתי לחפש בארון שמלה יפה..לפתע ראיתי שמלה שבחיים לא לבשתי..שמלת מיני בצבע תכלת , עם פתח של לב בגב.\"יששש!\" מילמלתי והוצאתי אותה מהקולב. \"איזה נעלים?!\" צעקתי והוצאתי את כל נעלי העקב..הו! נעלי עקב בצע לבן – שמנת מושלמייםםם..שמתי אותם ביום הולדת של מייגן. נכנסתי להיתקלח , התלבשתי , התאפרתי ועשיתי פן והשיער שלי היה חלק ואז עשיתי בייביליס בקצוות..אעאעא אני שלמות..טוב עכשיו איזה בושם? אממ… קוקו שאנל טוב לא? אולי דולצ\'ה גבנה? בסוף שמתי קוקו שאנל חח..צריך להיות יפה.. קניון זה מקום קדוש.. חח.
-♥-
דפקתי בדלת בדלת של מייגן ודניאל.. דניאל פתחה לי. היא לבשה ג\'ינס קצר , גופיה סגולה , מלא מלא צמידים בצבע אפור ושרשרת תואמת , סריג מצמר בצבע אפור ואול סטאר גבוהות שחורות-סגולות. \"היוש\" חייכתי , \"איפה בר?\" היא אמרה ויצאה בפראות מהחדר..אוף היא עדיין כועסת עליי כי קניתי שעון כמו שלה? \"דידי את עדיין כועסת?\" קפצתי על גבה.. :\"מאוד\" היא צחקה .. \"עאעאעא\" צרחתי כשראיתי נמלה על הרצפה.. \"עופי ממני\" היא דחפה אותי מגבה.. \"מייגן ! חברה שלך מעצבנת אותי!\" צרחתי כשהיא העיפה לי כאפה , \"כלבהה\"צרחתי וננתי לה סטירה.. \"אחותך\" , \"אין לי כזאת\" הוצאתי לה לשון וברחתי לחדר שלה ושל מייגן ונעלתי את הדלת.. \"וואט?\" היא שאלה , \"תמשיכי את מה שלא עשית\" אמרה והסתכלתי מהחור של המפתח.. היא לא הייתה שם אז יצאתי בשקט ו\"עאעאעא\" היא צעקה ומרוב בהלה נפלתי עם הנעלי העקב \"מטורפתתת\" צרחתי עלייה , \"את בסדר?\" התקדם אליי מישהו.. או מי גאד הוא דומה לג\'סטין ביבר רק יותר חתיך ויותר חמוד ועוד פעם.. יותר חתיך. \"לא\" עניתי בקרירות והסתכלתי על דניאל כדי לעשות לה רגשות אשם.. \"את צריכה עזרה?\" \"כן\" \"לא\" אני ודניאל אמרנו יחד.. \"אני מאוד צריכה עזרה\" הוספתי והסתכלתי עליו.. הוא עזר לי לקום.. \"תודה\" אמרתי והלכתי משם .. \"היי את!\" הוא צרך והסתובבתי.. \"מה השם?\" הוא הרים גבה .. \"תנחש\" קרצתי לו והלכתי משם לחדר של בר..
-♥-
\"עאעאעאעא ברוש את לא מבינה!!\" קפצתי על המיטה שלה .. \"מה?!\" היא הושיבה אותי וישבה לידי.. \"יש איזה חתיך את לא מבינה!! הוא כל כך התחיל איתי\" נופפתי את השיער שלי באוויר בצחוק.. \"מזלט יכוסיתתת\" היא קפצה עליי.. \"ומה איתך? אין איזה חתיך?\" היא גילגלה את העיינים.. \"ברוש!\" קפצתי עלייה כשהבנתי את הרמז.. \"יש לנו דייט ביום שלישי!\" היא צעקה \"עאעאעא\" צרחנו וקפצנו על המיטה עד שמייגן נכנסה והרסה .. \"מייגן \" הסתכלתי עלייה במבט מאיים כשראיתי שלקחה לי את השמלת סטרפלס השחורה.. \"תורידי אותה עכשיו.. היא עלתה 5,000\" התסכלתי עלייה.. \"עכשיו\" אמרתי \"יואו איזה לא זורמת\" היא גילגלה עיינים ויצאה… \"עאעאעאאע\" קפצתי וצרחתי אבל אז דפקו בדלת.. מי זה? אוי לא החבר החתיך של המטורללת.. \"יותר בשקט אוקע?\" הוא אמר בסנוביות , \"מי שואל אותך בכלל?\" גילגלתי עיינים , \"סבבה.. חכי\" , \"מה אתה תלך לקרוא לקייט שתרביץ לי?פ\'חח\" צחקתי והוא טרק את הדלת..
-♥-
\"תוריד אותנו בקניון הכי גדול שיש פה באזור\" אמרתי לנהג.. יאו אי אפשר קניונים קטנים! \"אוקיי\" הוא אמר והתחיל לנסוע.. פתאום קיבלתי סמס \'היי זאת אמא.. תחזרי הביתה\' א..איך זה יכול להיות? אמא שלי מ.ת.ה. \'לך זדיין\' רשמתי וסגרתי את הטלפון..
-♥-
הגענו לקניון.. סבבי כזה. \"תקשיבו אני צריכה טבעת חדשה\" אמרתי , \"ואני נעליים חדשות\" אמרה מייגן.. \"בואו נתפצל.. מייגן ודניאל ובר ואני אוקע?\" הצעתי.. \"אוקיי\" כולן אמרו ודניאל ומייגן הלכו.. \"בר אני צריכה לדבר איתך על מה שרציתי לדבר איתך.. עוד ביום הראשון\",, \"אה זה? אוקיי..\" , \"כמו שאת יודעת יש לי את המזוודה הקטנה של הלואי ויטון שבו אני שמה את הכיסויים .. אז הלכתי למחסן להביא אותה ופתחתי אותה ו..והיה שם פתק , והיה רשום בו \'תברחי\'.. ואחר כך נכנסתי לפייסבוק והייתה עוד הודעה.. אני ממש לחוצה\".. \"יואו גומי..אם את רק צריכה לדבר תאמרי לי.. באמת שאין לי מושג מה לעשות..\" .. \"טוב עזבי את זה עכשיו.. בואי לקנות טבעת חדשה ואני רוצה אותה עם יהלום ושתיהיה זהב לבן.\" אמרתי וצחקתי.. \"בואי לפדאני ואחר כך לרויאלטי.. \" והתחלנו לעשות שופינג..
-♥-
חזרנו לפנימייה המזורגגת הזאת עם 2 טבעות , 2 בשמים , אודם חדש , מסקרה כחולה (הייתי חייבת!) וUGG חדשות..עאעא הן מושלמות.. אני ובר חזרנו אחריי דניאל ומייגן.. עברנו במסדרון עם כל השקיות.. שמתי לב לכל האנשים צופים בנו.. \"פוסטר מישהו?!\" צעקתי וגילגלתי עיינים.. \"ביי חיים\" חיבקתי את בר והתפצלנו כל אחת לחדרה.. נכנסתי וחיכה לי שם..


תגובות (2)

תמשיכיכיכיכייכיכיככיכייייי למי אכפת כמה מגיבים לך !!!!
העיקר זאת אני !!!!!!

אני!!!!!!!

בגלל שרק אני חשובה אז את תמשיכי עכשיו ;)

03/04/2014 18:44

תמשיכייי

05/04/2014 22:28
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך