פרי
שמעתי שיש לליאור יומולדת אז... מזל טוב לליאור - ( אני כותבת את זה עוד ביום של היום הולדת שלך אבל זה יעלה כבר יום אחרי זה ...כנראה ). את ביקשת ממני וואנשוט עם הארי סו.... הנה הוא !
מקווה שאהבת/ם ...וסורי שהעלתי אותו רק עכשיו ...פשוט לא יודעת לא היו לי רעיונות ..אבל באמצע שיעור תנ"ך עלה לי הרעיון של הוונשוט הזה ...וגם סליחה שהוא קצר , ומקווה שאהבת <3

so you want ro say you lov-e me !?- ווואנשוט לליאור <3

פרי 06/11/2012 993 צפיות 11 תגובות
שמעתי שיש לליאור יומולדת אז... מזל טוב לליאור - ( אני כותבת את זה עוד ביום של היום הולדת שלך אבל זה יעלה כבר יום אחרי זה ...כנראה ). את ביקשת ממני וואנשוט עם הארי סו.... הנה הוא !
מקווה שאהבת/ם ...וסורי שהעלתי אותו רק עכשיו ...פשוט לא יודעת לא היו לי רעיונות ..אבל באמצע שיעור תנ"ך עלה לי הרעיון של הוונשוט הזה ...וגם סליחה שהוא קצר , ומקווה שאהבת <3

"הארי אני –"
"את לא צריכה לומר כלום ליאור " הוא ירה באוויר קובר את ראשו בתוך ידיו .
לא ידעתי מה לומר , הוא החבר הכי טוב שלי כבר 16 שנים שכרגע נפרד מהחברה שלו. 'אני לא מאמינה' חשבתי לעצמי . אני ממש לא טובה בדברים האלו , באמת שאני רוצה לעזור בכל ליבי …באמת ! אבל אני פשוט לא יודעת איך . וגם הייתה לי דילמה ….אני אוהבת אותו , יותר מכל בנאדם שאהבתי במשך 16 שנות הקיום שלי , יש יותר מ6 ביליארד בני אדם בעולם הזה ורק אותו אני רוצה . רק את הארי סטיילס .
כל מה שתמיד יכולתי לחשוב עליו היה הוא . הדרך שבה הוא מניף את שיערו המקורזל בכל כמה דקות . איך שהוא נושך את שפתיו כשהוא עצבני . איך שהחיוך שלו גורם לרגליי לרעוד ולחשבו 'הוא מלאך ?' . איך שהוא תמיד שם , כדי לעודד ,כדי לעזור, כדי הצחיק וכדי להתמודד איתך בכל מצב שבו אתה נמצא . איך שהוא היה שר במקלחת בעזרת קול הלאך שלו , היו כמה פעמים שפשוט לקחתי כיסא שמתי אותו על יד הדלת של המקלחת התיישבתי שם והאזנתי לקולו הצרוד והיפיפה כאשר עולם פנטזיה מתגלה עלי ואני מדמיינת כאילו הוא פה מולי שר את השיר רק בשבילי .
הכרתי את משפחתו של הארי והארי הכיר את משפחתי שלי , אז היינו רואים אחד את השני ….כמעת תמיד ! .הפעם , זה לא עזר …בכלל ! . כרגיל כשאת מחבבת בחור את רואה אותו בבית הספר או ברחוב …אני הייתי עם הארי כל הזמן ! , הפיתוי של לקפוץ עליו ולומר לו 'אני אוהבת אותך הארי , אתה כל העולם שלי ' היא קשה …לפעמים יש את הרגעים האלו שאני פשוט רוצה לומר לו 'אני אוהבת אותך' ולגמור עם זה . אבל הבעיה היא שהוא תמיד היה שם , באירועים משפחתיים בימי הולדת לפעמים הוא גם היה נשאר לישון אצלנו……. הוא תמיד היה שם עם חיוך גומות חן ומילים טובות שנאמרו בקולו הצרוד .
אני זוכרת את אותו היום לפני שנה כשהוא הגיעה עם החברה שלו אלנה , הבחורה היפה ביותר שראיתי …וגם הרעה ביותר שראיתי . כבר כמה פעמים שמצאתי אותה בוגדת בהארי , אבל אפעם לא העזתי לספר …הארי אהב את אלנה , הוא היה רוצח אותי עם הייתי אומרת מילה לא טובה עליה …וגם , עם הייתי מספרת לו את זה הייתי מספרת לו גם על רגשותיי כלפיו …וזה הדבר האחרון שאני רוצה , להרוס את החברות שלנו !
אבל עדיין , איך לעזאזל היה לה את האומץ לבגוד בו , מצאתי את הכעס שלי מבעבע בתוכי רק מהמחשבה על זה. הארי …הוא , הוא …הוא הבחור הכי מקסים שיש ! . כ"כ מצחיק , "כ"כ מתוק , "כ"כ רגיש ….הוא פשוט … פשוט …מדהים !
ישבתי שם , מסתכלת עליו …מביט כלפי מטה על השטיח החום , לא יוצר שום קשר עין שכרגיל גורם לי לצמרמורת . הייתי צריכה לעשות משהו , כל דבר … אבל מה ?! מה ביכולתי לעשות ?! מה אני כבר יכולה לעשות בכדי לתקן את ליבו השבור לריסים של הארי סטיילס ? …בעודי ממשיכה לשבת שם לחוצה מתמיד עוברת על כל הלקסיקון שלי ומחפשת את המילים הנכונות . השקט והסבל ששרר בחדר היה בלתי נסבל …
עכשיו ! זה הרגע ! זה הזמן ! זה השנייה !
"אני אוהבת אותך "
מלמלתי …כאשר בכל רגע ורגע המודעות על מעשי עולה למוחי . וואו זה ממש לא היה אמור לקראת .
הארי סובב את ראשו מעט , מקמט את מצחו בצורה יפה ביותר מחבר את גבותיו לאחת . הלב שלי דפק על 100 קילומטר לשעה .הגרון שלי היה יבש וראשי הסתחרר . ישבתי שם ב0 מעשה , יושבת ומחכה לתשובתו . מה הוא יאמר ? איך הוא יגיב ? מה הוא יעשה ? אין לדעת ! .
"רגע אז את אוהבת אותי ….אוהבת אוהבת אותי , או שסתם אוהבת אותי ?" הוא שאל מבולבל מאוד משאלתו שלו . רגע כל כולי לא הצלחתי להשחיל צליל מהפה , הנהנתי לחיוב כמו ילדה קטנה והשפלתי את מבטי . "אה.." הוא עונה .
אני מכירה את ה"אה.." הזה שלו …של בלבול ושל לחץ ושוק …הוא היה המום וידעתי שעם אין לו מה לומר כתגובה הוא לא מרגיש כמוני . אוקי נכון חלק ממני באמת רצה ציפה ואפילו חשב שהוא יאמר 'וואו ליאור גם אני אוהב אותך '…..אבל כאן אלו הם החיים האמיתים וכל מה שיכולתי לקבל מהחיים האמיתיים האלו היה "אה.."
"ליאור את אחת מהחברות הכי טובות שלי , הכי וותיקות שלי ….אני , אני לא רוצה לפגוע בך אבל אני חושב שאני …לא מרגיש כמוך " …כהוא אומר ואפילו מהסס טיפה , בוחר את המילים שלו בקפידה כדי לא לפגוע .
'כן חברה הכי טובה ' אני חושבת לעצמי , הייתי כ"כ רוצה להיות יותר מזה ….הרבה יותר !.עיני הצורבות והשורפות לא שיתפו איתי פעולה ולא עזרו לי להחזיק את הדמעות מלוכות , אבל התגברתי אליהם והצלחתי להביס אותם בכוחות עצמי ….לא בכיתי . למה אני תמיד צריכה להרוס הכל !? למה אני כזאת מטומטמת !? …
"או …אמ…כן " אמרתי בראש מושפל , קולי סדוק ואני מגמגמת . "אני פשוט ניסיתי …אתה יודע ….להראות לך ש.. נו…אתה יודע …שאלנה היא לא היחידה שאהבה אותך , אתה טוב מידי בשבילה " הוצאתי חיוך קטנטן מתוך שפתיי ונשענתי על כתפו הימנית . הריח שלו היה מדהים והחיוך שלו אחרי אותו משפט אפילו יותר , החיוך האהוב עלי ! יכולתי לעמוד שם שעות ופשוט להביט בו .
הוא ם את ידו על ראשי ונישק אותו ברכות ."את מדהימה ליאור , אני אל יכולתי לבקש חברה יותר טובה " שוב המשפט הזה , שוב המשפט שמרסק את לבי לרסיסים כל יום מחדש 'חרה הכי טובה שלי ' …למה זה חייב להיות כ"כ מסובך ?!
הרמתי את ראשי מכתפיו והבטתי בו , עינינו נפגשו …חייכנו חיוך אחד לשני.
אולי הוא רוצה אותי רק בתור חברה טובה …אולי הוא באמת אל רוצה שאני יהיה יותר מזה , לפחות את זה קיבלתי ! אני שמחה שהוא חושב שאני חברה טובה .
"גם אתה הארי …..אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי …" המילים הבאות היו חייבות לצאת מהפה שלי , עד כמה שהם כאבו עד כמה שהם צרבו …זה היה חייב לבוא "בלי חבר טוב כמוך" חייכתי חיוך מבויש והוא חייך חיוך רחב עלי .
"נא… אני בטוח שאת היית מסתדרת , את הרי מדהימה " הוא אמר את המילים האחרונות בצרידות , לא כמו הצרידות הרגילה שלו ….צרידות אחרת …כאילו הוא הבין אותם רק לאחר שהם יצאו מהפה שלו . בשבילי המילים האלו גרמו לצמרמורת לחלחל בכל גופי . הארי מיד היה מחמיא לי , אבל לא ככה ….הוא אפעם אל דיבר עלי בצורה כזאת ….אבל זה עדיין נשמע נפלא כשזה יצא ממנו .
הוא ישב שם עוד כמה דקות …שותק ,מהורהר שקט …. הילד המסכן , הוא נראת כ"כ מבולבל ואבוד , אז חשבתי ….אולי יהיה הכי טוב עם אני אלך . אולי עדיף להשאיר אותו להיות לבד לחשוב על איך שהדברים נגמרים על אלנה …שיחשוב עם עצמו , עבר עליו כ"כ הרבה היום.
"אוקי הארי …אני חושבת שאני אלך " אני קמה לוקחת את הג'קט שלי שהיה בקצה השני של הספה עליה ישבנו בביתו . "אני אראה אותך אחר-כך נכון ?" אמרתי בזמן שאני עומדת מולו לובשת את הג'קט הכחול שהוא קנה לי ביריד הקיץ לפני כמה חודשיים , הוא יושב עדיין חבוי בתוך עצמו. "בבקשה על תחשוב יותר מידי , על מה שאמרתי …אני מצטערת " אמרתי מפנה את גבי עליו .
"ועם אני רוצה לחשוב על זה !" קולו נשמע פתאום .
"מה ?" הסתובבתי . הוא עמד למולי ..כ"כ יפה אבל ביחד עם זה כ"כ נסער .
הוא לקח צעד אחד לעברי . מילימטרים אחדים הפרידו בינינו , הוא חדר לתוך עיני בצבע הדבש בדרך שאף אחד לא יכול . "אמרתי ….ומה עם אני רוצה לחשוב על זה ? מה עם אני רוצה לחשוב על מה שאמרת ?" הוא אומר מסלסל את שיערותיי למאחורי האוזן .
שתקתי . לא ידעתי למה הוא מתכוון במילים האלו . רציתי לומר משהו אבל מיד סגרתי את פי ….כ בעצם , לא היה לי מה לומר .
"חכי …תני לי רק ….לבדוק משהו " הוא אומר רוכן לעבר פני עד שהמצח והאף שלנו נפגשים , הוא מושך בשפתי באמצעות שפתיו ..מושך אותי קרו עליו מרגע לרגע , משנייה לשנייה …. הכל היה כ"כ קסום , כ"כ יפה .
חשבתי שהראש שלי והבטן שלי עומדים להתפוצץ . זה היה זה . הוא נישק אותי . ממש עכשיו . לא יכולתי להאמין לזה , 16 שנה שאני מחכה לרגע הזה ….כל הזמן חושבת איך זה יהיה …ואינה עכשיו זה קורה …ידיו מחליקות על גבי באיטיות אני מעבירה את ידי בטלטלים החומים היפיפיים שלו . ההרגה של המציאות הרבה יותר מדהימה מהדמיון ! . לא התנתקנו או הפסקנו אף לא לרגע ….עד שהבנות שלא לקחנו אפילו נשימה .
התנתקנו . הארי הוציא גיחוך קטן כשאנחנו עדיין קרובים , הוא העביר יד אחת בשערו והוציא שוב את אותו גיחוך לא מאמין . "זה מטורף " הוא מביט בי הפעם . "זה מטורף אני אפעם לא חשבתי על זה …אבל…. ליאור אני חושב שאני אוהב אותך ".


תגובות (11)

יואוווו תודה!!!!!!
זה כזה ריגש אותייי בכיתי אימלהההה!!!!
איזה מושלמייי❤❤❤❤תודה תודה תודה!!!!!!! זה מושלםםםםם!!!!!!!!!!!

07/11/2012 07:25

יאא אימא איזה מושלם!!! עכשיו אני מקנאה בליאור!!

07/11/2012 07:30

ליאור תודה אני מאושרת אהבת <3

07/11/2012 10:08

שחף אני יודעת שאת גם ביקשת וואנשוט על זאין או נייל , לא שחכתי :) הוא בשלבי כתיבה <3
ותודה רבה <3

07/11/2012 10:09

וווווווואו איזה מושלם !
את יודעת לכתוב מהמם :X
תמשיכי לעשות וואן שוטים מושלמים כאלה ! ♥

07/11/2012 12:28

מהמם !!
תמשיכי ככה !!

07/11/2012 12:30

תודה רבה <3 <3 <3

07/11/2012 13:02

מושלמיייי אני מתה על זה קארתי את זה מיליוני פעמים תודה שוב!!!❤❤❤

07/11/2012 13:08

תודה תודה תודה תודה תודה תודה !!! את לא מבינה כמה דאגתי שלא תאהבי את זה <3 <3 ועכשיו אני מתה משמחה שאהבת <3

07/11/2012 14:27

זה מושלמי אהבתי את זה אני עכשיו מקנאה בליאור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08/11/2012 00:19

אני ממש אהבות את זה אני מקאנה בעצמי חחחחייייחח

08/11/2012 00:53
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך