taper jean girl – פרק 6

winchestergirl 21/02/2015 784 צפיות אין תגובות

טוב . זה מאד מביך . כת השטן יחד עם האידיוט מליל אמש .
הם הפסיקו לדבר ברגע שראו אותי ובהו בי , נעצו בי מבט .
התחלתי במוחי את האפשרות של ללכת להנהלה עכשיו ומיד ולאו דווקא בשביל להתלונן על פריצה, אלא בכדי למצוא חדר אחר בשבילי , בשלב הזה כבר העדפתי לישון במרתף.
קמתי על רגליי כאילו כלום לא קרה והתחלתי להוציא את כל החפצים שלי מהשקית השחורה וסידרתי אותם על המדף מעל המיטה .
לאחר שסובבתי את גבי שמעתי את צחוקם של ג'יידן , ג'אגר ובארון ועכשיו אני בטוחה במאות האחוזים שהם היו הגברים במסכה שפרצו יחד איתו למתחם אתמול בלילה .
כשהסתובבתי בכעס ראיתי את הנער החוצפן מליל אמש בוהה במבט מאד מפחיד למען האמת בג'יידן ,ג'אגר ובארון , ואלה נבהלו והלכו , פנו ימינה להמשך המסדרון וזה הרגע שנזכרתי שהיציאה מהקומה היא בצד שמאל מה שמוביל אותי למסקנה שהחדרים החדשים בהמשך המסדרון שייכים לג'יידן , בארון וג'אגר . כמה נפלא לי .
נשארנו לבד , אני והפורץ . הפורץ ואני .
ברגע שהפסקתי לסדר את חפציי וסובבתי את גבי כדי להביט במעשיו , הוא היה ללא חולצה . לקח לי כמה דקות טובות להוריד את מבטי ממנו ומהצורה המחוטבת שלו .
מבטינו התלכדו ולמרות שלא אמר מילה יכולתי לראות סימני שאלה בעיניו , יצאתי מהחדר וטרקתי את הדלת .
ירדתי לקפיטריה לעוד ארוחת בוקר מייאשת עם אייס , אסיה , שיי וג'והנה .
בדרך לקפיטריה חלפתי על פניי קומה 3 , על פניי החדר המסריח מעשן של אסיה , עד לחדר שלי לשעבר שנשמעו ממנו צחקוקים עד שפתחתי את הדלת בפתאומיות.
"זה שעזבתי את החדר הזה אייס , לא אומר שאתם תעכבו את ארוחת הבוקר שלי , לוח הזמנים נשאר אותו אחד " אמרתי להם .
חלפתי על החדר של אסיה שוב דפקתי בחוזקה על הדלת בכדי שתעורר אך לה לא היה לה כוח לבוא , ג'והנה לעומתה הצטרפה אליי ,והייתי מעוצבנת ביותר אז פשוט לקחתי את האוזניות של אסיה מהשידה , זה כבר יביא את אסיה אחריי כמו כלב .
ירדנו כולנו לקפיטריה תופסים את המקום הרגיל רק שהפעם היינו צריכים להצטמצם יותר משום ששתי אנשים חדשים הצטרפו אלינו .
אחרי שאני וג'והנה הבאנו לכולם אוכל וגילינו שהחליפו את מגישת האוכל , התיישבנו וצפינו בכת השטן נכנסת למתחם , עם הפורץ החצוף שעמד מקדימה לשלושתם בהליכה גברית טיפוסית למדיי . צחוקם נשמע בכל רחבי הקפיטרייה וכמובן שהשולחן הקבוע שלהם שקצת רחוק מאיתנו (למזלי) גם חיכה להם .
ליקקתי את הכפית שממנה אכלתי את היוגורט פירות שלי כהרגל . אסיה בהתה בי ובג'והנה ומבטה דעך .
"מה ?" ג'והנה שאלה
"תקוללו שתיכן , החיים כל כך לא פיירים " אסיה ייללה "אתן יכולות להישאר בשמש שעות ולקבל שיזוף סקסי , אבל אני ? לא . שלוש דקות בשמש ואני הופכת לעגבנייה !"
ניסינו לשמור לעצמנו את הצחוק , יודעות מראש שהיא תרביץ לנו או משהו .
"אבל שוב " אסיה המשיכה . " אף אחת מכן לא שמה על עצמה קרם הגנה , סרטן העור בפעולה "
ואז שיי ואסיה נכנסו לוויכוח על הסיכויים של לקבל ויטמין D יותר מאשר האפשרות לסרטן העור . למעשה זה היה מצחיק לצפייה .
ואז קפאתי כשמבטו של הפורץ במרחק שתי שולחנות ממנו היה מפוקס בי יותר מתמיד .
"ג'יה , את בסדר ?" שיי ניתק אותי מקשר העין .
"אסיה , מי זה הגבר הזה בחולצה האפורה שיושב עם החברים השטניים שלך ?" אסיה עקבה אחרי מבטי לעבר השולחן של כת השטן – וכך גם אייס , שיי וג'והנה .
"אה , הוא ?! כאילו שאת לא יודעת ! זה ג'ארד קארטר " היא קרצה
"למה את מתכוונת ' כאילו שאני לא יודעת ' ? "
"אין אחד שלא שמע על הבן דוד של ג'יידן , ג'ארד " היא תיקנה את עצמה והלב שלי החסיר פעימה בפעם השנייה ל24 שעות האלה , הכפית נפלה מידי ברעש צורם .
"כולם מכירים אותו כאן , כל הסיפורים עליו מתפשטים לכולם כאן בפנימייה , מה גם שהוא היה כאן שנתיים לפני שהגעת והיה הילד הכי בעייתי שיש בהיסטוריה של הפנימייה הזאת אבל לפי מה שהבנתי הוא חזר כדי כביכול לנצל את השנה האחרונה שלו כתלמיד כמו שהוא רוצה , הוא כל כך חתיך " אסיה חייכה
"מה עוד את יודעת עליו ?" ניסיתי לשמור על קולי רגיל אבל … נכשלתי .
"מישהי מתנהגת כמו סטוקרית מטרידה " ג'והנה אמרה והרבצתי לה עם ידי .
"הוא מכובד כזה " אסיה אמרה פתאום "כולם סוגדים לו אבל הוא לא ממש נותן להם תשומת לב – הוא נמצא כל הזמן עם ג'יידן , ג'אגר ובארון . לא ראיתי אותו אף פעם עם בחורה , אני לא חושבת שדייטים ורומנטיקה זה הקטע שלו " הקול של אסיה נשמע קצת מאוכזב ואני הרגשתי ניצוץ של קנאה בתוכי . מה לעזעזאל זה היה ?
"אני מניחה שהוא עסוק מדי בלשגע כאן את כל המורים " אסיה המשיכה , מוציאה אותי ממחשבותיי . " אני באמת לא מבינה איך הוא ישרוד כאן ואיך בכלל קיבלו אותו חזרה לבית הספר אחרי מה שהוא עשה כאן בעבר "
"הורים עשירים ?" שיי העיר
"שיי , לכולם כאן יש הורים עשירים " החזרתי את מבטי על הבנים בשולחן .
" מה עם כת השטן שלך ?" רציתי פעם אחת בחיים לשמוע מקור אמין על חייהם.
"אממ טוב , ג'יידן הוא לא רק הבן דוד של ג'ארד , הוא גם החבר הכי טוב שלו , לגמרי חתיך וחיית מסיבות . זה עם הבלונד הכהה זה בארון , הוא ממש חמוד ומקסים ויש את ג'אגר שהוא בעיה מהלכת , הוא מטורף לגמרי אבל בן אדם עם אופי מדהים , אני מנהלת איתו שיחות נפש ברגיל . את בחיים לא תראי יותר את ארבעתם בנפרד , הם עושים דברים בדרך שלהם , אם יש בעיה , כנראה זה בגלל שארבעתם גרמו לכך … הם ללא ספק הבנים הרעים של הפנימייה הזאת "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך