"Tell me what you want to hear.."

N.S.L 25/12/2013 1173 צפיות 3 תגובות

עדי- עיניים ירוקות בהירות, שיער שטני ארוך.
חייכנית, ציור זה הכל בשבילי…לשיר טוב לא היית אומרת אבל הרבה חושבים אחרת…שונאת להיות במרכז העיניים..
דניאל- שיער שחור ועיניים כחולות, כיתה יב שנה אחרונה לסיוט המתמשך הזה! תמיד במרכז העיניים, שותה פה ושם, שם ופה בקיצור כמעט תמיד,
חתיך, לא סתם חתיך- חתיך הורס, משגע את כולם, גם את הבנות, אין טחת שלא מתה עליי שלא רבה עליי, שאני לא נושם לידה ןהיא מתחרפנת, אני בוחר רק את המשובחות ביותר..החבר הכי טוב שלי ממש אח בדם זה עומרי, יודע להגיד דברים תמיד בזמן הנכון…

את שרר הדמויות תכירו בהמשך;)

נקודת המבט של עדי-
הסתכלתי במראה עיניים ירוקות בהירות, שיער שטני חלק,
יום ראשון ללימודים עברתי לבית ספר חדש, השנה אני בכיתה יא'
מרגש?אולי..לא בדיוק סגורה על מה שאני מרגישה לגבי זה, להתחיל הכל מחדש…
אוי על מי אני עובדת?! היום היום הראשון ללימודים איזה התרגשות!!!! אני מתה. לבשתי את הטרינינג הירוק שלי. החלטתי להיות אני-ללא מסכות.
הסתכלתי שוב פעם על הציור שלי. אני חושבת שהוא יפה אני רק מקווה שהוא יגיע בשלום למורה לציור. למה אתם מבינים.. יש לי מן נטייה להרוס כל ציור. ללכלך לשבור להרוס לשפוך מים ועוד מלא דברים. הבנתם את הפואנטה. לקחתי את התיק ואת הציור והתחלתי לרדת במדרגות כשלפתע…
פיספסתי מדרגה. התחלתי להגלגל במדרגות. את הציור העפתי למעלה כדי שינחת בצורה שלא תהרוס אותו. כאשר הגעתי לסוף המדרגות נשכבתי על הריצפה. הציור נפל לי על הפרצוף
"אאאווץץץ'" זה כאב.מאוד.מאוד.אני רק מקווה שהציור בסדר.
"מה את עושה?" אח שלי טום שעבר שאל אותי.
"מדיטצית שכיבה"עניתי. מה נראה לו.
"באמת? דווקא את לא מסוג האנשים ש.."
"שתוק!!במקום לחפור תעזור לי לקום!!" צעקתי עליו אוחחח הוא יכול להיות לפעמים כזה מעצבן. הוא התפקע מצחוק."תצחק!תצחק! אתה יודע שזה בסוף מסתיים בבכי. לרוב לא סליחה בעצם תמיד מהצד שלך!". הוא התפקע עוד יותר.
"התכוונת דמעות של צחוק. אוי הבטן!!""" והוא צחק. נאנחתי. דפוק נשאר דפוק לא משנה כמה זמן עובר.לקחתי את הציור ועברתי למצב עמידה. אוחחחח התחת. אבל לפני שדפקתי פרצוף שגרם לתום להתגלגל בדקתי אם הציור בסדר."טום טום טום. הדלת שם!!" צעקתי עליו.
"בסדר בסדר"הוא לקח את האוכל והלך לכיוון בית ספר.אני חייבת לקנות תיקיה אחרת הציור הזה יסתיים בדיוק כמו שאר הציורים. במזבלה! בדקתי מה השעה. שבע ורבע. אני אספיק לקנות. נאנחתי ויצאתי בריצה לכיוון הסופר.

תגובות וממשיכות:)


תגובות (3)

סיפור ממש יפה!! תמשיכו ❤️❤️

25/12/2013 04:17

תמשיכיייי

25/12/2013 04:41

תמשיכייייי

25/12/2013 05:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך