פרק קצר, אני מצטערת ! זה פשוט פרק מעבר כזה .. הפרק הבא יהיה הרבה יותר מעניין, מבטיחה !!!!!!!

' The begining of love ? ' פרק 5

24/04/2016 622 צפיות תגובה אחת
פרק קצר, אני מצטערת ! זה פשוט פרק מעבר כזה .. הפרק הבא יהיה הרבה יותר מעניין, מבטיחה !!!!!!!

פרק 5:
התנשקנו כמה דקות. היה לי ממש כיף. באמת, שהיא אחת מהיחידות שבאמת מכל הלב זרם לי איתה. הכימיה בינינו מטורפת מסתבר.
הלשון שלי נכנסה לפעולה, שלה הצטרפה מיד אחריי – הגעתי לגן עדן אני חושב.
" פאק את מנשקת מחרמן " פלטתי מתנשף, קרוב לשפתיה. היא צחקקה וחזרה לנשק אותי, עוד יותר טוב ממקודם.
השתגעתי, מנסה להתאפק. שוכבת מתחתיי בחורה שווה כל כך, יפייפיה ברמות שאין לי כוח לתאר, מנשקת כל כך טוב – אני לא יכול יותר.
" אני לא יכול איתך " התנשמתי.
" וואלה ? " צחקקה, לגמרי נהנית מהסיטואציה של לחרמן אותי עד המוות.
" אני מנסה להתאפק ואת מקשה עליי " התנשמתי, מדביק לה עוד נשיקה קטנה על השפתיים שהתנפחו לה קצת תודות ל10 דקות האחרונות בהן רק התנשקנו.
נשכבתי על הגב לידה, בוהה בתקרה ומתפוצץ מחרמנות שפתאום תקפה אותי.
" למה להתאפק ? " אמרה פתאום בקול הכי שובב ששמעתי בחיי.
הרמתי לעברה גבה, חיוך שובב עולה על פניי. לא, אני חייב להתאפק. דחפתי את ראשי לשמיכה.
" מה אתה עושה שם ? " צחקקה.
" בודק אם השמיכה טעימה " עניתי, מחייך לעצמי כששמעתי את צחוקה המתגלגל.
אבל החיוך הזה נמחק כאשר נשמתי נתקעה כשהיא לקחה את היד שלי, גוררת אותה מהאגן שלה (איפה שהיא הייתה) ומעלה אותה, ומעלה, ומעלה – עד שהאצבע שלי נגעה לא נגעה בקצה החזייה שלה, מתחת לחזה.
" פאק " התנשמתי, נושך את השפה שלי.
" עדיין רוצה להתאפק ? " אמרה בקול פלרטטני ושובב, לא יכולתי להחזיק את עצמי.
" את עוד תהיי הסוף שלי " מלמלתי, תופס את השד שלה, גורם לה להיאנח.
" אני מתחיל לאבד את השליטה והאיפוק שדיברנו עליהם " לחשתי לה באוזן, מנשק לה את הצוואר. ראיתי שהיא ממש נהנית מזה, והחלטתי להשתמש בזה כקלף.
" אני חושבת שזה בסדר " היא נאנחה, מתענגת על מגעי.

בסופו של דבר עשינו כמה דברים מיניים. הייתי דיי מופתע, לא ציפיתי לזה. אני לא חושב שהיא שרמוטה או משהו, בכלל לא. היא גם הסבירה לי שהיא בחיים לא עשתה דברים יותר מנשיקה או יבש, ושהיא בחיים לא נתנה למישהו על הפעם הראשונה שהם נפגשו.
אני באמת חושב שנדלקתי עליה ..

* מנקודת מבט אריאל *
לא הצלחתי להירדם בלילה, הייתי בהתרגשות, שמחה מטורפת שלא חוויתי כבר הרבה, אבל הרבה הרבה זמן. אני חושבת שמזה הרבה זמן, הרגשתי מאושרת. כל החיים התחילו להסתדר לי פתאום. אני באמת מאושרת.

– פלאשבק –
" רגע חכי שנייה " הוא אמר כשפתחתי את הדלת ובאתי להיכנס.
" מה ? " הסתובבתי אליו, מחייכת.
הוא תפס בצידי פניי, נישק אותי תוך כדי שהוא מצמיד את שנינו לאוטו שלי. השפתיים שלי היו כל כך נפוחות מכל הנשיקות, זה היה מדהים.
– סוף פלאשבק –

' בייב הגעת ? ' קיבלתי הודעה ממנו, חיוך התפרס על שפתיי.
' אכן '
' למיטה שלי יש את הריח שלך …… 3> '
' ריח טוב לפחות ? ' צחקקתי לעצמי.
' טוב זאת מילה עדינה לעומת מה שזה ' אני חושבת שאני באמת מאושרת.
' מחכה לפעם הבאה (; ' כתבתי לו ונכנסתי להתקלח …


תגובות (1)

המשך

27/04/2016 15:56
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך