A-188
סיפור אהבה קליל שמתרחש על רקע שונה לגמרי ממה שאני בדרך כלל כותבת... פרטים נוספים יתבהרו יותר בפרק הראשון, הפרקים ממש ארוכים מקווה שיהיה ביקוש לא כתבתי כבר המון זמן סיפור באתר ואני די בטוחה שאף אחד כבר לא זוכר אותי ... אולי ההקדמה קצת משעממת אבל אני מבטיחה הסיפור הולך להיות מעניין הכולל משולש אהבה לא אפשרי ובריחה מהמציאות בה הם חיים .

The End Of Our World – הקדמה

A-188 19/06/2016 935 צפיות 2 תגובות
סיפור אהבה קליל שמתרחש על רקע שונה לגמרי ממה שאני בדרך כלל כותבת... פרטים נוספים יתבהרו יותר בפרק הראשון, הפרקים ממש ארוכים מקווה שיהיה ביקוש לא כתבתי כבר המון זמן סיפור באתר ואני די בטוחה שאף אחד כבר לא זוכר אותי ... אולי ההקדמה קצת משעממת אבל אני מבטיחה הסיפור הולך להיות מעניין הכולל משולש אהבה לא אפשרי ובריחה מהמציאות בה הם חיים .

הכל התחיל להשתנות כשהאנושות התחילה לקרוס. 
הנפט נגמר. 
ולא משנה כמה מאמצים במשך השנים האחרונות לא הצלחנו למצוא פיתרון חלופי. 
החשמל נפל. 
אף אחד לא הצליח לגרום למנורה בודדה להדלק שוב פעם נוספת. 
אסונות טבע כבדים הכו בכל קצוות תבל. 
הטבע התנקם בנו על כל אותם השנים שבהם רק פגענו בו בלי הרף. 
חטבנו עצים, ייבשנו נהרות וימים, המסנו קרחונים, זיהמנו מקורות מים טבעיים, קרענו את שכבת האוזן, עשינו כל שביכולתנו להרוס…
לקחנו את הדבר הכי טוב שנתנו לנו ונתנו לו לחמוק מבין אצבעותינו. 
אפילו חיות טבע רגילות משהו בהם השתנה, הם החלו לצוד אפילו בני אדם כשאנחנו היינו בראש שרשרת המזון.
עכשיו זה מאוחר מידי… 
הייתי עוד נערת תיכון רגילה כמו כל השאר באיזה עיירה קטנה ונידחת בדרום ארצות הברית. 
הממצאים היחידים והכל כך קטנים שנשארו, אנשים נלחמו עליהם עד לטיפת דמם האחרונה. 
האנושות הפכה אויבת של עצמה. 
הממשלה קרסה, צבאות ניצלו את כוחותיהם וטבחו בכל החלשים שבחברה. 
העולם התהפך על פיו והאנושות כולה כמו שהכרנו אותה השתנתה. 

חזרנו יותר מידי אחורה, אל ימי הביניים… 


תגובות (2)

נשמע ממש מעניין!!
מחכה לפרק הראשון :)

19/06/2016 22:49

אני זוכרת אותך. בכל אופן נשמע מעניין

22/06/2016 13:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך