The girl dreams פרק 2

natail850 18/03/2016 536 צפיות תגובה אחת

פרק 2
"ג..'..ק.." גימגמתי . הוא הסתכל עלי במבט מוזר, הנשימה שלי נעצרה.
"ג'ק ! אתה לא תאמין מי כאן!" מישהו קרא לו ומשך אותו מהיד ."חכה מייקל!!" ג'ק אמר ,אבל הוא כבר נעלם בין האנשים שנמצאים במועדון.
" אנה בואי תעזרי לי! יש לי מלא לקוחות ולחץ מטורף.." קיילי עוררה אותי מההיי שהייתי בו. "אני באה לעזרתך" אמרתי לה בחוסר עניין. התקדמתי לכיוון שלה, הגעתי לבר והמשכתי לעבוד כאילו כלום לא קרה, אבל המחשבה על הריקוד איתו לא הפסיקה.
"אנה , תגידי מה נכנס בך ברחבת הריקודים? במשך כל הזמן שאנחנו מכירות לא ראיתי אותך רוקדת ככה ! ועוד עם מישהו!" אמרה לי קיילי בהתלהבות.
"את לא מבינה.. מי זה היה…! " אמרתי לה בהתרגשות. רק עכשיו זה נקלט לי שבאמת רקדתי עם הגבר הכי מושלם שיש.
ואז בא מנהל המועדון עצבני וקטע את השיחה שלנו בשיא שלה.
"בנות! אתן לא באתן לפה לשחק ולפטפט! באתן לעבוד! תחזרו למקומות שלכן ותתנו שרות כמו שצריך!" צרח עלינו.
"תספרי לי את כל הפרטים אחרי המשמרת, את חייבת." אמרה קיילי.
כל אחת הלכה למקומה וחזרנו לעבוד.
"כפרה עלייך! תכיני לי איזה דרינק טוב!" צעק לי אותו לקוח שקיבל ממני משקה לפני ריקוד חלומותיי. ואותם עצבים שהיו לי לפני הריקוד נכנסו בי פי מיליון ממה שהיו. החשק להכות אותו גבר משנייה לשנייה שראיתי את מבטו השתוי.
הסתובבתי, מתחילה להכין לו ת'דרינק בעצבים. כפרה..בובה .. מסכנה מי שתהיה חברה שלו עם הכינויים שלו.. הרהרתי לעצמי, ממורמרת.
קייסי תהרוג אותי אם היא תדע שאני רקדתי עם ג'ק רוק .אני עדיין רועדת מזה, זה חלום של כל מעריצה לרקוד איתו, למה דווקא אני? ומה הוא בכלל עושה במקום כזה מוזנח? חשבתי שהוא יוצא רק להשקות ולמועדונים נחשבים.
בזמן שהכנתי את המשקה, והתרוצצו לי בראש מלא מחשבות, לקוח נוסף קרא לי. " היי את! תעשי שני דרינקים בזריז אני ממהר לצאת!" אמר הלקוח בחוצפה.
"אני באמצע הכנת משקה ללקוח ! תחכה בסבלנות !אתה לא הלקוח היחיד פה!" עניתי לו באותה רמה.
"את יודעת מי אני שאת מדברת אליי ככה?" אמר. "לא, וזה לא מעניין אותי" עניתי לו. "כדאי שתסתובבי ותביני מי אני ותעשי קודם לי ולבת זוגתי דרינק!" אמר לי , שתקתי והסתובבתי אליו.

`שראיתי מי הוא… נדהמתי. אני לא מאמינה שדיברתי אליו כאילו הוא אחד הלקוחות השיכורים! זה ג'ק.. הגבר שבגברים מי שכל אחת חולמת לפחות לראות אותו לשנייה בהופעה! הגבר שלפני כמה דקות זכיתי לרקוד איתו הכי צמוד שיש ולהגשים חלום של שנים.
לא ידעתי מה לומר. שתקתי.
"עכשיו שאת רואה ומבינה תעשי שני דרינקים, לי וליפיפייה שלצידי." אמר לי.
"בסדר, סלחו לי.. אני אכין..על חשבון הבית..מצטערת על היחס הנורא שלי..אני לא כזו.." אמרתי לו ולבחורה שישבה לידו.
הבנתי שהיא הבת זוג שלו..רציתי לבכות אבל החזקתי את עצמי.
הגשתי להם את הדרינקים. ראיתי איך הוא מפלרטט איתה …הרגשתי את הגוש חנק בגרון.. ורציתי משם לתחנה, אבל באמצע הדרך נזכרתי שאין אוטובוסים בשעה הזאת וקיללתי את עצמי בלב שלא חיכיתי שקיילי תיקח אותי באוטו שלה.
שהלכתי לכיוון המועדון באה מולי מכונית שחורה בשיא המהירות בזמן שאני עוברת במעבר חצייה..בשנייה הכל נהיה שחור.


תגובות (1)

תמשיכייי

18/03/2016 11:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך