לכל הבנות שהקבוצה " דברים שאני כותב" אני ממשיכה לעלות את הסיפור לכאן כי בקבוצה זה נמחק.. מי שרוצה מוזמן לקרוא אני ישתף קישורים כל פעם שאני יעלה פרק. תהנו. ( :

The little things in love – סיפורי ערסים פרק 4

15/03/2016 1648 צפיות אין תגובות
לכל הבנות שהקבוצה " דברים שאני כותב" אני ממשיכה לעלות את הסיפור לכאן כי בקבוצה זה נמחק.. מי שרוצה מוזמן לקרוא אני ישתף קישורים כל פעם שאני יעלה פרק. תהנו. ( :

The little things in love – פרק 4

-נקודת מבט אור –
חזרתי לפרגולה אחרי שהשארתי אותו המום התיישבתי לייד לין והדלקתי סיגריה.
" נו מה היה? " לין שאלה
" כלום שילמד שאני לא אחת הזונות שלו " עניתי לה בעצבים.
" וואוו מה יש? " לין שאלה בהלם.
עוד לפני שהספקתי לענות אורי ואחת הזונות שלו באו לפרגולה , אני לא מאמינה שהיא התיישבה עליו ברגע אחד שהסתכלתי עליו הוא תפס אותה ופשוט צירפת אותה מולי, הסתכלתי עליו בפנים עצבות כי באמת רציתי שיהיה בנינו משהו , אבל ציפיתי שהוא יבין שאני לא עוד אחת מהבחורות הזולות שלו, ציפיתי שהוא ילחם קצת יותר וצדקתי הוא כמו כולם, לזיין ולזרוק.

שאר היום עבר מהר כולם דיברו על המסיבה שתוכננה ב12..
סיימתי בית ספר ורצתי לסופר לקנות וודקות ובירות למרות שאני לא הכי שותה .. אולי קצת.
על הדרך קניתי חטיפים ושתיה קלה גם לכאלו שלא שותים.
רצתי לבית סידרתי הכל.
" מוכן " אמרתי מרוצה מעצמי צריך שהספקתי הכל.
" וואוו זה מושלם " מישהו הוסיף ברקע.
" אומיייגאד ליייין אני רוצחת אותך הבהלת אותי, דופקים בדלת את יודעת " עניתי ללין.
עליתי מהר להתארגן לבשתי טופ שחור סטרפלס עם פרנזים ותחתון מנומר .. ולין לבשה סטרפלס מנומר עם פרנזים ותחתון שחור..
בכל זאת מסיבת בריכה.
" וואוו אחותי את כוווסיייית. " לין אמרה בהלם מאיך שהבגד ים ישב עליי..
" מה באמת? זה בסך הכל בסדר '" אמרתי מבויישת..
לבשנו שנינו שמלת חוף בצבע שחור מעל הבגד ים כפכפים שחורים של הווינאס וירדנו למטה..
לאט לאט הבית התחיל להתמלאות באנשים..
שמעתי דפיקה בדלת כמובן אני פותחת.. הורדתי ממזמן את שמלת החוף הייתי רק עם בגד ים.. פתחתי את הדלת ומי אחר עם לא אורי עומד מולי..
" ומי עכשיו בוהה? " אמרתי עוצרת אותו מלבחון את כל גופי .
" מכוערת " הוא חייך והמשיך ללכת כאילו אני אוויר.
צחקנו עם כולם ישבנו והכל , הלכתי שניה לבר למזוג לעצמי קצת וודקה.. גם לי מותר ^_^
לקחתי את הכוס מסתובבת ורואה את אורי מולי..
" הפההה מה את עושה? " אורי שאל והסתכל עליי ועל הכוס שבידי במבט עצבני..
" שותה " עניתי בביטחון והמשכתי ללכת.
הוא סיבב אותי אליו ואמר..
" עד מתי תמשיכי לשגע אותי ולשחק אותה כאילו את לא מרגישה אליי כלום?! " הוא אמר בחצי צעקה רק אני והוא היינו בתוך הבית השאר היו בחוץ מסביב לבריכה.
" עד מתי שתפסיק לחשוב שאני עוד אחת מהזונות שלך " עניתי טיפה שבורה ואפילו לא יודעת למה .. לא הגיוני, התאהבתי באורי דהן?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך