The little things in love – סיפורי ערסים פרק 5

16/03/2016 1780 צפיות אין תגובות

The little things in love -פרק 5

רצתי מהר לחדר התחלתי לבכות, למה? למה הדמעות האלו? דווקא בערס התאהבתי? .. חשבתי לעצמי..
פתאום הדלת נפתחה ישבתי על המיטה עם הראש בין הרגליים בוכה על זה שהתאהבתי באחד שבחיים לא יהיה שלי בקטע רציני..
הדלת נפתחה.. מישהו נכנס התיישב לי על המיטה והרים את ראשי.. זה היה אורי.. הוא ניגב לי את הדמעות וחיבק אותי ..
אחרי חיבוק חם מלא רגשות הוא הרים את ראשי והתקרב עליי שניה לפני שהתנשקנו הוא אמר..
\" את לא מבינה כמה את משגעת אותי בכלל, אני לא רוצה אותך בתור סתם אחת, אני רוצה אותך לתמיד.. \"
הוא התקרב אליי ונישק את שפתיי.. עצרתי את הנשיקה בזמן שעוד דמעות יורדות לי מהעיניים..
\" מה אור? מה עשיתי עכשיו לא בסדר? \" אמר בחצי צעקה ובקול שבור כאילו באמת פגעתי בו..
\" אתה לא מבין?? אתה כל היום רק עם זונות אפילו היום התנשקת עם אחת מולי אתה רק מחפש לזיין, איך אתה מצפה שאני יוכל לסמוך עליך? איך אתה רוצה שאני יחשוב שאתה לא תפגע בי שאני לא עוד אחת בשבילך?? \" צעקתי עליו ובכיתי יותר ויותר..
\" כי את הראשונה שהצליחה לגרום לי להתאהב בה, כן אור אני אוהב אותך \" הוא צעק.
קפאתי לשניה.. הסתכלתי עליו במבט חם ואוהב.. ופשוט נישקתי אותו זה הרגיש לי כל כך נכון. הנשיקה הייתה עדינה מלאת אהבה..
התנתקנו ואמרתי לו..
\" אני אוהבת אותך אורי \"
\" גם אני אותך קטנה שלי \" הוא חייך חיוך חם ואוהב נישקתי אותו עוד נשיקה קטנה ואמרתי..
\" יאלה מאצ אתה בא ליד כולם? \"
\"כן חייםשלי אבל את לא שותה \" אמר בחיוך מרוצה..
\" נו מאצ פליז אני יהיה ליידך כל המסיבה ואני ישתה רק כוס אחת.\" אמרתי במבט מתחנן.
\" טוב, אבל את ליידי כמו שאמרת למשך כל המסיבה מובן?! \" אורי אמר מיואש.
נתתי לו נשיקה קטנה וירדנו למטה, עשיתי לי כוס חדשה וככה גם אורי עשה לעצמו והלכנו לשבת לייד כולם.. אני לא מאמינה אני כלכך מאושרת חשבתי לעצמי.. אני חברה של אורי דהן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך