היום מרתון ❤ תודה לכל אלה שקוראות את הסיפור שלי זה לא מובן מאליו ????

The little things in love – פרק 13

23/09/2016 889 צפיות אין תגובות
היום מרתון ❤ תודה לכל אלה שקוראות את הסיפור שלי זה לא מובן מאליו ????

The little things in love -פרק 13
-נקודת מבט אור –
התיישבנו לאכול ואורי קיבל הודעה אז עיניין אותי עם מי הוא כבר יכול לדבר..
"מי שלח לך הודעה חיים שלי? " שאלתי את אורי בסקרנות..
"אף אחד סתם לא מעניין חיים שלי " הוא מתנהג מוזר!
"מממ טוב" אמרתי חשבתי על משהו כדי לגרום לו להתרחק מה פלאפון לכמה שניות כדי שאני אוכל לבדוק..
"מאמי אתה יכול ללכת להביא לנו שמיכה וכרית מלמעלה?" הוספתי אחרי שסיינו לאכול.
"ברור יפה שלי דקה אני פה " אורי עלה למעלה חייך וקרץ.
לקחתי לאורי את הפלאפון מהשולחן "מה הסיסמה, מה הסיסמה " אני אומרת לעצמי ומנסה לחשוב..
" יש נזכרתי 2310 התאריך שלנו " פתחתי את הפלאפון נכנסתי ישר להודעות..
ההודעה ממספר לא מזוהה: "היה לי כיף פעם הבאה אצלי ולא בשירותים ????" כבר הבנתי מי זאת הייתה אבל לא הבנתי למה הוא לא סיפר לי…
אורי ירד במדרגות ואני עדיין עם הפלאפון שלו ביד שלי..
"יפה שלי הבאתי לנו כרי…אור נגעת לי בפלאפון ? " אורי עצר את עצמו באמצע המשפט זה לא היה מעניין אותי כרגע אם הוא יכעס על זה שבדקתי, כי צדקתי!
"למה הסתרת את זה ממני אורי? אני לא יכולה להמשיך ככה זה או שאת סומך עליי או שלא למה לא להגיד לי שאודיה שלחה לך הודעה? אתה עוד פעם מסתיר ממני משהו? " עניתי לאורי כבר לא כועסת ולא עצבנית , אדישה מהמצב הזה שלנו, נמאס לי להיות תלויה על חוט זה או שאנחנו ביחד או שלא בלי משחקים שקרים או הסתרות.
"קטנה שלי לא בראתי לך את זה כי לא רציתי שתיפגעי ותחשבי משהו אני מבין שאת מפחדת שזה יקרה שוב ושאת קצת פרנואידית אבל כמו שהבטחתי לך זה לא יקרה שוב אז בבקשה ממך די אני רוצה בערב הזה כרגע להיות רק איתך בלי ריבים ובלי אפחד " אורי ענה גם קצת מיואש מכל המצב והבנתי שאני פשוט צריכה לשחרר.
"צודק אני מצטערת אני פשוט מפחדת " הסכמתי עם אורי ונתתי לערב לזרום ולהיות רגוע..
שמנו סרט אימה *לזמן את הרוע* ברגעים שפחדתי יש כבר לא יכולתי להסתכל אורי כיסה לי את העיניים בידים הגדולות והחמות שלו, הסרט נגמר והחלטנו להקים עוד סרט השעה כבר הייתה 1 בלילה אורי שם לא סרט אקשן *xxx* ,
לאט לאט נרדמתי בסלון על החזה של אורי במקום הנוח שלי כמו פעם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך