hodayastory1
אז שלום לכולם :) הצטרפתי לאתר המדהים הזה, בעיקרון אני קוראת פה המון סיפורים והחלטתי לכתוב גם סיפור משלי.. מקווה שתאהבו אותו! אגב,את תיאור הדמויות אני אעשה בקירוב וכמובן אני תמיד פתוחה להערות ולהצעות אוהבת :)

the one and only-1

hodayastory1 23/12/2015 709 צפיות תגובה אחת
אז שלום לכולם :) הצטרפתי לאתר המדהים הזה, בעיקרון אני קוראת פה המון סיפורים והחלטתי לכתוב גם סיפור משלי.. מקווה שתאהבו אותו! אגב,את תיאור הדמויות אני אעשה בקירוב וכמובן אני תמיד פתוחה להערות ולהצעות אוהבת :)

השעון המעורר צלצל, בעייפות גיששתי עם ידי וכיביתי אותו.
קברתי את ראשי לעוד כמה דקות בכרית.. לא רוצה יותר מלהישאר במיטה.
קמתי והלכתי לחדר האמבטיה שסמוך לחדרי, צחצחתי שיניים וסירקתי את שיערי בזמן שהמסלסל מתחמם, התחלתי לסדר את שיערי והסתכלתי דרך המראה על שקיות העיניים שבולטות יותר מידי.
התאפרתי קצת, לא יותר מידי בכל זאת… אני צריכה להיראות מכובדת לפחות בראיון.
זה ראיון העבודה הראשון שלי, את האמת אני לא לחוצה אלא רק רוצה לגמור עם זה.
אני הולכת לראיון עבודה בתור סטייליסטית, חטפתי מבט אחרון במראה והלכתי להתלבש
שמתי חולצת בטן שחורה עם ג'ינס בהיר גבוה כך שלא יראו שזו חולצת בטן, ג'קט שחור ומגפוניי עקב שחורים.
אהבתי איך שנראיתי , שמתי בושם והלכתי למטבח.
"היי אבא, בוקר טוב" אמרתי שראיתי אותו יושב בנחת על הכורסא עם הכוס קפה, צופה בטלוויזיה.
"בוקר טוב יפיפייה" אמר וחייך. הכנתי לי נס של הבוקר בכוס חד פעמית ולקחתי חטיף אנרגיה.
"לאן את הולכת כזאת יפה?" שאל אבי
"לראיון עבודה" אמרתי והכנסתי לתיק בקבוק מים וכסף.
"בהצלחה נסיכה, שיהיה לך יום טוב"
"תודה אבא, אוהבת אותך" אמרתי, לקחתי את המפתחות ויצאתי.
נכנסתי לאוטו, מדליקה את הרדיו ונוסעת לכיוון מקום העבודה
אחרי נסיעה של 10 דקות פחות או יותר הגעתי, יצאתי מהאוטו ונכנסתי.. מחפשת את משרד המנהל
דפקתי על דלת עץ חומה עם שלט לבן ' מנהל '
"כן?" שמעתי קול גברי עבה קורא מהצד השני
פתחתי את הדלת
"בוקר טוב, אני מישל באתי לראיון עבודה"
"כן,בוקר טוב כנסי" אמר וחייך
נכנסתי והתיישבתי על הכיסא שמולו
הראיתי לו את קורות החיים שלי ואת תיקיית העבודות,המשכנו לדבר, ראיתי שהוא מתלהב ממני מאוד
"בעיקרון אין לי יותר מדי מה לחשוב.. אהבתי מאוד בנתיים, מה דעתך להתחיל ממחר?"
"אני יותר מאשמח" אמרתי מחייכת
"אוקיי, התקבלת" אמר והחזיר חיוך
הכנו מערכת שעות ביחד,לחצנו ידיים והלכתי הביתה.
יום למחרת בבוקר, קמתי חצי שעה מוקדם יותר מהרגיל
התארגנתי ויצאתי לעבודה.
הסתכלתי במערכת שעות שקיבלתי אתמול מהמנהל,הסתבכתי.
הרמתי את מבטי וראיתי בחור גבוה, נראה טוב מתהלך במסדרון
"סליחה?" ניגשתי אליו
"כן?" שאל וחייך
"אני עובדת חדשה כאן ולא ממש מוצאת לאן אני צריכה להגיע,תוכל לעזור לי?"
"בכיף" אמר
הראיתי לו את שם החדר
"את מישל?" שאל
"כן" אמרתי מקמטת את מצחי,לא מבינה איך הוא ידע את שמי
"נעים מאוד,לואי" אמר ולחץ את ידי.


תגובות (1)

נראה סיפור נחמד..תמשיכי

23/12/2015 16:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך