מצטערת על הטעות עם העיניין של המרחק מהבית ספר בהקדמה היה כתוב שזה כמה שעות אבל זאת הייתה טעות וזה לא תואם את המשך הסיפור המרחק הנכון זה חצי שעה. מצטערת שהפרק יצא ארוך כלכך אני ישתדל שהפרקים הבאים יהיו קצרים הרבה יותר. אגב מקווה מאוד שאהבתם ואני אשמח לתגובות ואשתדל להעלות עוד פרק בקרוב...

the story of my life פרק 1!

15/04/2016 733 צפיות אין תגובות
מצטערת על הטעות עם העיניין של המרחק מהבית ספר בהקדמה היה כתוב שזה כמה שעות אבל זאת הייתה טעות וזה לא תואם את המשך הסיפור המרחק הנכון זה חצי שעה. מצטערת שהפרק יצא ארוך כלכך אני ישתדל שהפרקים הבאים יהיו קצרים הרבה יותר. אגב מקווה מאוד שאהבתם ואני אשמח לתגובות ואשתדל להעלות עוד פרק בקרוב...

היתעוררתי בבוקר מלאת היתרגשות וואו כאילו זה היום הראשון שלי בכיתה י\"ב זהו שנה אחרונה בבית ספר ואז אני חופשיה החיים לפני ואני מרגישה מרוצה מעצמי. קמתי והיתלבשתי בבגדים הכי יפים שהיו לי (טוב אולי לא הכי יפים כי בכל זאת זה רק היום הראשון ואני לא רוצה להראות יותר מידי היתרגשות) לבשתי ג\'ינס כחול גופיה שחורה וזקט עם פסים של של שחור לבן נעלי עקב אפורות צעיף כחול ותיק שתואם לזקט. הכנתי לעצמי ארוחת בוקר היתאפרתי אכלתי ויצאתי מהבית לבית ספר. היתקשאתי ללימור בדרך וקבענו להיפגש ליד השער ואחרי נסיעה של חצי שעה הגעתי לבית ספר וכמובן שלימור כבר הייתה שם לפני כשראיתי אותה רצתי אליה וחיברתי אותה כל כך חזק עד שהיא נחנקה..
\"לימורוש יפה שלי היתגעגעתי אלייך..\"אמרתי לה מתנתקת מהחיבוק \"את התגעגעת ומה אני יגיד??\" היא אמרה וחייכה אליי\"נו אז מה קורה?! ספרי לי הכל!\" לא ראיתי את לימור כמעט חודש היא נסעה לישראל עם אמא שלה \"מה אני יגיד לך היה מושלם ביקרנו במלא מקומות וטיילנו והכל באמת היה מדהים אבל את יודעת בסופו של יום אחן כמו בבית\" היא אמרה וניראתה מאושרת. \"בואי נבדוק איפה הכיתה שלנו\"אמרתי לה ונכנסנו לביניין \"את יודעת מעניין אותי מה יעשו לנו השנה\"
\"למה את מתכוונת?\" לימור שאלה אותי \"נו באמת\" צחקתי \"כל תחילת שנה מפתיעים את כיתה יב במשהו מיוחד אחר\" אמרתי ולימור הבינה על מה אני מדברת\" אהה נכון כדי שנתחיל את השנה בכיף\"
\"חח בידיוק\" אמרתי לה \"שמעתי שהשנה הם יביאו לנו את \'ביט און\' להעביר לנו 5 שיעורים במשך כל השבוע הראשון\" היא אמרה את זה בהיתרגשות כל כך גדולה עד שכימעט כולם שמעו אותה \"תקשיבי לי.. כולם שמעו אותך עכשיו וגם אני לא מבינה מה את כל כך מתרגשת אני לא סובלת את הלהקה הזאת\"
****
רגע אני חייבת לכם הסבר מי אלה ביט און? זאת הלהקת בנים הכי גדולה בבריטניה כרגע כולם שומעים אותם וכולם יודעים עליהם הכל. אני פשוט פחות בקטע של להקות בנים הם תמיד עפים על עצמם כלכך שזה מגעיל
***
\"אל תדאגי\" לימור אמרה לי \" את בקרוב מאוד תאהבי\" היא אמרה בחיוך בטוחה בעצמה \"אל תהיה כלכך בטוחה בזה\" אמרתי וצחקתי ולפתע שירז הופיעה מולנו. מי זאת שירז? היא הילדה הכי מקובלת בשיכבה שלנו.היא בעצם ילדה מגעילה שכל השיכבה שלנו מעריצה אף פעם לא הבנתי למה. \"היי מתוקות\" שירז אמרה לנו \"שמעתי נכון ביט און אצלנו בבית ספר? כל השבוע??\" היא שאלה ולימור צחקה \"כן זה נכון כמה חבל שהם הולכים לשנוא אותך\" שירז חייכה את החיוך הזה שלה ואמרה \"כמה עצוב זה לראות את הקינאה שלך ככה תפסיקי עם זה לא אמרו לך שזה עושה קמטים??\"
\" אוקיי שירז את יכולה ללכת עכשיו \" אמרתי \" כן את יכולה ללכת אנחנו עסוקות עכשיו ואת חופרת בייי\" לימור אמרה והלכה ואני צחקתי \"מה את צוחקת את אפילו לא אוהבת אותם\" שירז אמרה לי \"מודה באשמה ביי מותק\" הלכתי לחימור ואז היא נאנחה \"סופסוף\"
\"כן אה\" אמרתי וחייכתי אחרי שניה היה צילצול להיכנס לכיתה אחרי דקה המורה שלנו הגיעה והיא סיפרה לנו על התוכניות להמשך השנה ובלה בלה ואז היא הגיעה למה שכולם חיכו לו היא סיפרה לנו שבשיעור השלישי של היום הם יבואו \'ביט און\' יבוא ויכנסו אלינו לכיתה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך