טוב אז זה הפרק השני אני אשמח לתגובות ואני מקווה שתואהבו... סמיילי❤

the story of my life פרק 2!

22/04/2016 692 צפיות אין תגובות
טוב אז זה הפרק השני אני אשמח לתגובות ואני מקווה שתואהבו... סמיילי❤

טוב אז ככה זה הולך אני ל4 ממש מכירה את הלהקה הזאת כל מה שאני יודעת כליה זה שיש בה 4 חברים שהגיעו מאיזה אזור שאף אחד לא שמע עליו ובשניה שהם הוציעו את השיר הראשון הם כבשו את לב הבנות… אויי כמה נדושש.. בכל מיקרה לימור דאגה לעדכן אותי בכל \"הפרטים החשובים\" ככה היא קראה לזה כדי שכמובן אני לא יעשה לה בושות (שטויוותתתת) וזה מה שהיא סיפרה לי עליהם:
החבר הראשון בלהקה הוא שון- לפי דבריה של לימור זה הבחור שכולן רוצות בלהקה זה הגבר שכולן מפנטזות עליו בלילה ואילו שלא, פשוט משקרות קצת צחקתי כשהיא סיפרה לי על זה אבל יכולתי לראות בעיניה שהיא הייתה נורא רצינית לשון יש שיער שטני ועיניים כחולות ירוקות זה תלוי בתאורה.הוא דיי רזה אבל יש לו שרירים. אכן תאור דיי מדוייק.
החבר השני הוא תומר- הוא הבחור החמוד בלהקה זה שכולן היו רוצות לדבר איתו שיחת לב אל לב הוא החבר הכי טוב ןהידיד הכי מדהים לתומר יש שיער שיטני אבל עיניו חומות. וגם הוא דיי רזה אבל יש לו שרירים.
החבר השלישי בלהקה הוא לאון- לאון הוא הילד הרע זה שתמיד תופסים אותו במסיבות עם איזה זונה, זה שניתפס מעשן סמים קלים וזה ששובר את המצלמה לראשון שרק מעז להתקרב יותר מידי. (מפחיד אין ספק). ללאון יש שיער שחור ועיניים חומות הוא רגיל אבל חתיך ברמה אחרת הוא הבחור שכל אישה הייתה רוצה לעשות איתו דברים מגונים ולא משנה מתי איך ואיפה הוא הכי מגרה שתיראו. ותאמינו או לא אבל גם הוא דיי רזה ויש לו שרירים…
והחבר האחרון בלהקה הוא ליאם- \"וואו ליאם\" כך אמרה לימור כשרק ניזכרה בו \"הוא שלייי\" כך היא אמרה לי במבט רציני \"אני יודעת יפה שלי אל תדאגי אני לא יעז להיתקרב אליו\" אמרתי לה בזלזול כאילו למה היא חושבת שהיא צריכה להזהיר אותי מלהיתקרב אליהם?! היא יודעת שאני שונאת את הלהקות האלה ולא משנה איזה דרך הם עברו כי עכשיו כולם הישתנו וזה בטוח אין מצב שיש להם כלכך הרבנ מעריצים והם עדיין ישארו מה שהם היו.. אני רק חושבת על זה וניהיית לי צמרמורת הם בטח עפים על עצמם כלכך שבם איבדו את הצפון. אבל נחזור לליאם לרגע… ליאם הוא הבחור המסתורי בלהקה. הוא הבחור שאף אחד לא יודע עליו כלום וכל פעם שהמעריצות מנסות לחדור לו לפרטיות הוא מוצא את הדרך הי מקצועית שיש כדי לחסום אותם ברצינות… אף אחד לא יודע כלום חוץ מאיך שהוא ניראה כמובן לליאם יש שיער שטני חלק ועיניים בצבע דבש. \"בחור נאה באופן מוזר משהו לא רגיל החיוך שלו.. זה לא משהו שרואים בכל יום תיראי את הגומות האלה..\" לימור אמרה ברכושנות \"לא היית רוצה ללקק כל חלק מהגוף שלו עם חיוך כזה?\" היא שאלה ואני חייכתי \"ממש לאא\" אמרתי וחזקתי אל הפלאפון שלי \"תגידי לי את רואה טוב??\" היא שאלה ואני ואני הינהנתי לחיוב עדיין מחטטת בהודעות של הפלאפון שלי \"טוב זה יותר טוב שאת אומרת את זה ככה אני יודעת בוודאות שאת לא תגעי בו.. הוא שלי לגמרי..\" היא אמרה ושקעה בתמונות שלו היסתכלתי עליה ולא יכולתי להתאפק פשוט צחקתי עליה והיא היתעצבנה עליי \"טוב טוב.. סליחה אני לא יצחק יותר\" אמרתי כשכבר זיהיתי שהיא עומדת להרביץ לי היא קמה ממקומה ויצאה להפסקה גם אני יצאתי אחריה אבל היא הלכה עם כל הבנות האחרות כדי לבדוק 4יפה הלהקה הזאת שלה ואותי כמו שכבר הבנתם זה לא כלכך מעניין אז הלכתי לפינה הקבועה שלי לבית הספר שלי יש מרחב עצום של גינה ומלא ירוק אבל יש רק עץ אחד ששתול פה כבר עוד לפני שבית ספר הוקם בכלל בגלל זה הוא ענק כלכך הוא מוצל ונעים לי לשבת שם אף אחד לא מתקרב לאזור הזה חוץ ממני ולפעמים גם לימור באה לכאן. אל העץ הגדול אני תמיד לוקחת איתי את הפלאפון שלי, אוזניות, המחברת שלי ועט. היתיישבתי ליד העץ שמתי מוזיקה והתחלתי לשרבט במחברת שלי אני נהנת מיזה זה עושה לי טוב.
טוב אז בינתיים זה כל מה שאני יודעת על להקת \'ביט און\' יש להם 4 חברים בלהקה כולם ניראים טוב בצורה מגוחכת, לכולם יש גוף רזה אבל שרירי ואת כולם בלי יוצא מין הכלל אני לא מחבבת בכלל..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך