the story of my life

15/04/2016 731 צפיות אין תגובות

הקדמה:
היי קוראים לי שרון ואני בת 17 וחצי. ויש לי חברה שקוראים לה לימור אני ולימור חברות מלידה (אולי זה מעצם העובדה שהאימהות שלנו תמיד היו ביחד.) לשתינו אין אבא האימהות שלנו הן אמהות חד הוריות והן גידלו אותנו יחד הן תמיד היו שם כדי לעזור אחת לשניה אבל הן גרו לבד. אני ולימור גרות בלונדון יחד עם האימהות שלנו אבל נולדנו בישראל עברנו לפה כשאני ולימור היינו בנות שנתיים כך שכל החיים שלנו זה בלונדון בעצם. לימור גדולה ממני ב3 חודשים בלבד ואני והיא מספרות הכל אחת לשניה אין דבר שאני לא יודעת עליה ואין דבר שהיא לא יודעת עליי. טוב אז קצת מידע עליי- כל מי שראה אותי אמר לי שאני ילדה יפה יש לי שיער בצבע שוקולד ועיניים בצבע כחול וללימור לעומת זאת יש שיער בלונדיני ועיניים ירוקות. אני ולימור לומדון בבית ספר נורא יוקרתי בלונדון נורא קשה להיתקבל אליו כי הלימודים פה הם ברמה גבוהה אחרי שאת מסיימת פה כל העולם פתוח לפנייך ולמה אני אומרת את? כי זה בית ספר לבנות בלבד אבל תסמכו עליי כשאני אומרת לכם שאין פה רגע משעמם גם בלי זה. הבית ספר נורא רחוק מהבית שלנו מרחק של כמה שעות ולכן אנחנו רחוקות גם מהאימהות שלנו. האמת שאמא שלי יוצאה למשלחת מהעבודה כבר לפני שבוע היא תמיד יוצאת למישלחות כאלה אבל אני אף פעם לא באה איתה כך שלא יוצא לי לראות אותה יותר מידי ואם כן יוצא לי אז לרוב שנינו נעדיף לישון ואז בבוקר אנחנו נוכל ארוחה שבא נספר הכל אחת לשניה אבל שנינו נדע שזה לא מספיק כי אנחנו לא באמת נימצאות שם אחת בשביל השניה. אבל לפחות יש לי את הלימודים מהעסיקים אותי עד מעל הראש.
טוב אז ניראה לי שזה מספיק. אני שרון בת 17 וחצי והסיפור שלי מתחיל ע-כ-ש-י-ו!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך