לדעתי, בשיא הצניעות, הסיפורון הזה גאוני בטירוף. • נכון שגיל 25 זה לא מאוחר להתחתן מחדש והכל, אבל זה יותר זרם לי, אז תזרמו. •אחרי שאתם קוראים את זה אתם בטח לא תבינו כלום, אז פשוט תקראו את ההתחלה (לפני הכוכביות) ואת הכותרת, ואז אתם תבינו (יש איזשהו קאטץ׳) •אין לזה פרק המשך או משהו כזה, זה פשוט פרק בפני עצמו ולא מעבר. •אני מקדישה את הפרק הזה לכל הקוראים שחווים אזעקות כל הזמן. אני עצמי גרה במרכז אז פעם אחת הייתה אזעקה בעיר שאני גרה בה. תיהנו ונקווה שיהיה שקט!

The wrong guy- סיפור קצר

09/07/2014 861 צפיות 17 תגובות
לדעתי, בשיא הצניעות, הסיפורון הזה גאוני בטירוף. • נכון שגיל 25 זה לא מאוחר להתחתן מחדש והכל, אבל זה יותר זרם לי, אז תזרמו. •אחרי שאתם קוראים את זה אתם בטח לא תבינו כלום, אז פשוט תקראו את ההתחלה (לפני הכוכביות) ואת הכותרת, ואז אתם תבינו (יש איזשהו קאטץ׳) •אין לזה פרק המשך או משהו כזה, זה פשוט פרק בפני עצמו ולא מעבר. •אני מקדישה את הפרק הזה לכל הקוראים שחווים אזעקות כל הזמן. אני עצמי גרה במרכז אז פעם אחת הייתה אזעקה בעיר שאני גרה בה. תיהנו ונקווה שיהיה שקט!

זה סתם סיפור קצר תיהנו!
***
אז עוד כמה רגעים החתונה. אני מנסה לחשוב על כל מיני דברים שישכיחו ממני את הלחץ העוצמתי הזה שתוקף אותי, ופתאום הלחץ נפסק כשאני נזכרת איך הבנתי שהתאהבתי בו, שאני פשוט לא יכולה לסבול את עצמי ואת העובדה שהוא לא לידי, בגללי. אבל מה שגרם לי להבין את זה קרה שנתיים לפני.
***
״קיירה, מה קורה?״ הוא שאל ישר כשנכנס במשרד, קורן מאושר.
״מה גרם לחיוך לעלות פתאום?״ שאלתי צוחקת.
״אתמול התגרשתי.״ הוא אמר, כאילו נפתר מחמישים קילו מהלב.
״למה? עד שהסתדרת בחיים? עד שיש לך 2 ילדים מקסימים, אישה שאהבה אותך?״
״רבנו בגללך. הבנתי שאני אוהב אותך.״ הוא אמר לי, מביט בעיניי מבט שתמיד היה תוקע בי. לעולם לא פיענחתי את המבט הזה, אבל באותו הרגע כן- מבט מאוהב.
אולי הייתי אמורה לשמוח, לנצל אותו, אבל לא יכולתי להעלות חיוך על פניי, זה היה נורא.
״היא טענה שאני תמיד משווה אותה אלייך. היא אומרת שלעולם אני לא אוהב אותה כמו שהיא אוהבת אותי.״
״הרסת את החיים שלך! עכשיו אתה בחור בן 25, גרוש, גרושתך לקחה לך את הבית והילדים, בקושי דירת חדר אתה יכול לקנות.
היה לך הכל. עכשיו אתה בן 25 והרסת הכל.״ אמרתי לו את האמת הקשה.
לשם שינוי, החיוך שלו נשאר. חיוך אוהב, דואג, מכבד.
הוא קם לעברי.
״את צודקת, אין לי כלום בחיים. ואני בן 25, ואני מאוהב בך. יום טוב קיירה.״ הוא אמר לי בחיוך חם, ואני נותרתי פעורת פה גם כשהוא עזב. הבנתי שהוא עזב לתמיד.
אחרי שנתיים הבנתי שהוא חשוב לי הרבה יותר ממה שחשבתי, שאני מאוהבת בו לא פחות ממה שהוא היה מאוהב בי.
הצלחתי לאתר את מיקומו, הוא קנה אחוזה בקנדה, עובד בהיי טק. המזל האיר לו פנים.
לבסוף נסעתי לשם, למשרד ההיי טק שעבד בו, תיארתי לעצמי שהוא נשאר כפי שהוא, חרוץ, שמעדיף לעבוד שעות נוספות מאשר לנוח בבית.
אחרי חיפושים באותו משרד, ראיתי את גבו השרירי מופנה אליי, הוא לא ראה אותי.
נגעתי קלות בגבו, וכשהוא הסתובב, הוא הופתע מיד, וקם.
סימנתי לו לשתוק, לתת לי להגיד משהו לפני הכל.
״זאת אני, קיירה. אתה ג׳ייק, בן 27, ואני אוהבת אותך.״ אמרתי לו, אבל הבעה מצטערת הייתה על פניו, הבעה שדמתה לשלי, באותה שיחה אחרונה שהייתה לנו לפני שנתיים.
״נכון. אני ג׳ייק, בן 27, אבל אני נשוי.״
***


תגובות (17)

s~s

יא!!
אני כל הפרק קוראת וחושבת שהיא תתחתן איתו ואז בסוף הוא אומר לה כזה: 'אבל אני נשוי'.
ואני הייתי כזה: 'אאוץ' '
הכתיבה שלך פשוט מושלמת!!
ואני מקווה שגם אצלכם (וגם אצלנו )יהיה בסדר.

09/07/2014 19:31

    תקראי את ההתחלה שוב, פספסת משהו

    09/07/2014 20:03
    s~s

    כן…קראתי את זה ופעם השנייה הבנתי שהם התחתנו.
    אבל זה היה עדיין אאוץ'

    09/07/2014 20:08

חחח שירוש לא הב נת את הקאטץ׳.
תקראי את הכותרת..

09/07/2014 20:18
    s~s

    אופס!!☺☺☺

    09/07/2014 20:44

רגע התבלבלתי
בהתחלה היא בחתונה איתו ולפני זה הוא ביאס אותה?!
הלפפפפ מי

09/07/2014 20:25

מחוץ לקוםסהההה

09/07/2014 20:50

מי שתעלה על זה תקבל מה שהיא רוצה! (אם זה אפשרי בכלל)

09/07/2014 20:51

הוא אמר שהוא כבר נשוי כי עברו שנתיים!!!! אהההההאההההההה
הם בני 27

09/07/2014 20:54

לא..
חח אבל ניסיון יפה

09/07/2014 21:16

חחחחחחחח די נו
תגלי ליייייייי

09/07/2014 21:18
s~s

היא מתחתנת, אבל לא איתו!! (נכון?)

09/07/2014 21:24
    s~s

    שנייה תמחקי מה שכתבתי מעליי.
    היא גרושתו!!! עליתי על זה!!

    09/07/2014 21:27
    s~s

    איך הבנתי שהיא גרושתו? 'אני פשוט לא יכולה לסבול את עצמי ואת העובדה שהוא לא לידי,בגללי'.

    עליתי על זה!

    09/07/2014 21:29

שיר צדקת!!
היא מתחתנת, אבל לא איתו.
זה שהיא מדברת על מי שהיא אוהבת ביום חתונה שלה זה לא אומר שהיא מתחתנת איתו!
האמת שהעלתן השערות ממש מקוריות, לא חשבתי עליהם בכלל..
אתם רוצות שאני אעשה עוד סיפורים קטנים כאלה?

09/07/2014 23:20
    s~s

    והוו ! ☺☺☺
    בטח שאנחנו רוצות עוד סיפורים כאלה!!

    10/07/2014 08:15

יפה דווקא אבל מה שבאלי עוד יותר זה שתמשיכי את let me go

12/07/2014 23:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך